Exceptional

11.8K 1K 116
                                    

Jeongguk: İNANAMIYORUM
Jeongguk: NASIL YANİ CEVAP MI VERDİN ŞİMDİ SEN BANA?!??!
Jeongguk: YOKSA OKUDUN MU HEPSİNİ, TANRIM ÇOK UTANIYORUM.

kth_official: Hayır, hepsini okumadım ama bir kısmını okudum ve neden böyle bir şey yaptığını anlamadım.

Jeongguk: Ah çok üzgünüm rahatsız ettim sanırım bundan sonra yazmayacağım.

kth_official: Rahatsız etmedin ki. Genellikle bakmam dmlere zaten menajerim ilgilenir. Öylesine girmiştim ve mesajlarını gördüm. Dikkatimi çekti açıkcası.

Jeongguk: Sana olan bir mesajdan ziyade günlük olarak kullanıyordum burayı. İnsanlara içimi dökebilen biri değilimdir. Buraya yazıyordum çünkü sanki birine anlatıyormuşum gibi geliyordu. Bir nevi rahatlama seansıydı benim için.

kth_official: Eğer yardımcı oluyorsa devam edebilirsin. Ama çoğuna cevap veremem, üzgünüm.

Jeongguk: Hayır, artık yazmayacağım sanırım.

kth_official: Neden?

Jeongguk: Bilemiyorum.

kth_official: Adın Jeongguk mu?

Jeongguk: Hayır Jungkook. Jeon Jungkook.

kth_official: Bak Jungkook, eğer bu içini dökme işi sana iyi geliyorsa devam edebilirsin. Yazdıklarının bir kısmını okudum. İyi şeyler yaşamıyor gibisin.

Jeongguk: Çok düşüncelisin. Ama tereddütteyim, eğer karar verirsem yazarım yine. Cevap verdiğin için teşekkür ederim Taehyung.

kth_official: Rica ederim, kendine iyi bak.

Jeongguk: Sen de.

Diary | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin