Back to You

10.9K 957 199
                                    

Jeongguk: Merhabalar. Gelmeye karar verdim. Dediğim gibi içimi dökecek kimsem yok. Ve garip olaylar yaşanmaya başladı.

Jeongguk: Annem ve babam ilk defa boşanma kararı aldıklarını dile getirdiler.

Jeongguk: Yıllardır kavga edip durdular fakat hep bir şekilde barıştılar. Hiç boşanmaktan bahsetmemişlerdi. Garip bir şekilde birbirlerine ihtiyaç duyuyorlar.

Jeongguk: Bu karara üzüldüğümü söyleyemem. En azından artık her gece bağırış çağırış dinlemek zorunda değilim.

Jeongguk: Umarım en kısa sürede boşanırlar.

Jeongguk: Bana fikrimi üstünkörü sorduklarında hiç düşünmeden boşanmalarının daha iyi olduğunu söyledim.

Jeongguk: Şaşırmış gibiydiler, tam tersini yapacağımı zannediyorlardı sanırım.

Jeongguk: Eğer biz de o mutlu ailelerden olabilseydik belki tam tersi olabilirdi fakat durum ortada.

Jeongguk: Annem ve babamla yaşamam başlı başına saçmalıktı zaten.

Jeongguk: Keşke Seul'deki üniversiteye gitseydim. Ailemle aynı şehirde okumak tam bir salaklık.

Jeongguk: Her neyse iyi geceler.

kth_official: Ah dönmene sevindim.

kth_official: Boşanmaları bana göre de en doğru yol. Hem seni, hem de kendilerini üzüyorlar.

Jeongguk: Sevinmene sevindim desem garip mi durur bwlsvfksbdkadb

kth_official: Sanırım hayır kcbdksvkwbs.

Jeongguk: Bu kadar çabuk yazmanı beklemiyordum açıkcası.

kth_official: İnan bana ben de beklemiyordum. Normalde bu hafta bir dergi çekimiyle uğraşacaktım fakat iptal oldu.
kth_official: Jungkook profilindeki sen misin?

Şu ana kadar yazar olarak pek bir şey yazmadım. Aklıma gelmediği için sanırım lxbdksvakxvskxb. Her neyse umarım güzel giden ve sizin de beğeneceğiniz bir fic olur. Oy ve yorum konusunda bonkör davranın lütfen. Sizi seviyorum ♡

Diary | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin