•Jungkook•
"Üstün ince değil mi? Neden bir şey almadın mont falan."
"Bu kadar soğuk olacağını düşünmemiştim."
"İstersen bir kafeye gidelim."
"Hayır sorun değil, kalabilirim böyle."
"Emin misin?"
"Evet evet"
Yüzünü yeniden denize döndü. Yine sahile gelmiştik. Taehyung istemişti buraya gelmemizi.Arkasına yaslandı ve yüzünü bana doğru döndü anlatmakla anlatmamak arasındaydı sanki.
"Jimin ve ben ilkokuldan beri arkadaştık. Yani o gün yanımda gördüğün adamla. Minik kavgalar yaşasak da aramız hep iyiydi. Kardeş gibi olmuştuk."
Biraz duraksadı, söyleyeceklerini toparlamaya çalışıyor gibiydi.
"Liseye geçtiğimizde, bazı şeyler değişti."
Elleriyle oynamaya başlamıştı, stresleniyordu belli ki.
"Aynı kıza aşık olduk."
"Ah şey bilemedim yani ne denir ki"
Kıkırdadı.
"İkisi sevgili olduğunda ben de böyle hissetmiştim. Belirsiz. Ne yapacağını bilemez bir biçimde. Jimin bilmiyordu tabii, ama sonrasında öğrendi. Sevgilisi, yani Joohyun onu sevdiğimi biliyordu."
Eliyle saçlarını karıştırdı ve dudağını yaladı. Tamam çok etkileyiciydi ama sinirlenmişti farkediyordum.
"Ona duygularımı açtığımda beni dudağımdan öptü, neye uğradığımı şaşırdım. Mutlu olmuştum, çok mutlu olmuştum. Bana beni sevebileceğini söylemişti. Hep bekledim o günden sonra yanıma gelmesini benimle takılmasını, ama gelmedi. Bir ay sonra ise Jimin'le sevgili oldu."
Şaşırmıştım, belli ki bu olay onu çok yıpratmıştı. Tırnaklarını etine geçirmesinden anlayabiliyordum.
"Jimin benden tüyolar alıyordu onu etkileyebilmek için onu sevdiğimi bilmeden. Bense söylüyordum her şeyi. Çok zordu benim için. Jimin'i kıramazdım fakat sevdiğim kızdı sonuçta Jimin'e de oldukça kızgındım."
"Çok zor olmalı, yani iki sevdiğin insanın arasında kalmak."
"Evet, öyleydi."
"Bir gün birlikte yemek yemeye karar verdik. Jimin'in evinde. Jimin bir şeyler almak için dışarıya çıktığında Joohyun benimle konuşmaya çalıştı. Her ne kadar Jimin'in sevgilisi olsa da konuşmaktan hep kaçınmıştım. Olduğu ortamlarda bulunmamaya çalışıyordum. Bana yeniden hâlâ umut olduğunu söylediğinde sinirden deliye dönmüştüm. Benimle dalga geçiyordu resmen. Jimin'i sevmiyordu en başından beri biliyordum, sadece okuldaki popüleritesi için onunlaydı ama böyle saçma sapan bir hareket yapması beni çileden çıkarmıştı."
Biraz durup nefeslendi ve elindeki kahveden bir yudum aldı.
"Bağırmaya ve ondan nefret ettiğimi söylemeye başladım. Duygularımla dalga geçtiği için aşağılık bir insan olduğunu söyledim. Jimin'i haketmediğini yüzüne haykırdım."
Sinirle güldü.
"Tabii Jimin'in içerde olduğunu farketmemiştim. Sinirden gözüm dönmüştü. Jimin konuşmanın sadece son kısmını duymuştu belli ki. Evden kovdu beni."
"Sonrasında lise bitti zaten. Çok konuşmadık o zamandan beri. Kariyerime odaklanmıştım o olaylardan sonra. Modellik yapmam halamın fikriydi. Ailem de destekleyince pek de engel kalmadı. Ve dün senin bizi burada gördüğün gün Jimin aldatılmıştı."
"Hâlâ sevgililer miymiş yani? Nasıl dayanmıs o kıza cidden?"
"Joohyun eğer işin içinde çıkar varsa meleğe dönüşür."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diary | Taekook ✓
FanfictionJeon Jungkook hayran olduğu ünlü modelin dmlerini günlük gibi kullanırken fark edileceğini hiç hesaba katmamıştı.