26

47 4 2
                                    

„Si na mojom zozname," prehovorila znudeným tónom, keď ju chlap kľačiaci na kolenách prosil o čas. Vraj všetko splatí. Všetko, čo napáchal napraví. Len potrebuje čas.

„Prosím."

„Na tvojom mieste by som nepokúšal jej trpezlivosť. Ver mi, viem o čom hovorím," ozval sa iný, hrubší, chlapčenský hlas.

Na Jaemin.

„Máš to?" svoj pohľad ľahostajne preniesla na staršieho zo svojich zverencov, ktorý sa na ňu žiarivo usmial v rukách držiac USB.

Nevinný chlapec vedel, čo sa stane. Raz to už videl.

Videl ako nemilosrdne zabíjala.

V svojom sne.

„Myslím, že je koniec hry. Začína ma to unavovať."

Pohľad mala ešte stále ľahostajný, plný apatie voči mužovi kľačiacemu oproti nej. Namiesto toho, aby naň namietila zbraň ona, pokynuka jej spoločníkovi, aby podišiel k nej. Nechcel ju znova nahnevať a tak prikývol a urobil tak ako chcela.

„Si na rade," ozvala sa ticho, keď stál vedľa nej. Pohľad mal smutný, no prikývol a prevzal od nej strelnú zbraň. Jej nádhernú Butterfly.

Železo mu chladilo dlaň a mal pocit, že malý predmet váži snáď najmenej sto kíl. Uvedomoval si, že to čo ho ťaží je obrovská vina. Potriasol hlavou a hlaveň zbrane namieril na kľačiaceho muža. Sledoval ako sa rozplakal, no snažil sa neprejaviť ani kúsok súcitu. Presne tak ako ho to Ren učila.

„Bol si najlepší z najlepších. Vychovával si ma. Práve ty si ma naučil ako správne držať zbraň. Bol si mojím bratom a čo sa z teba stalo? Nielen že si dlhé roky okrádal moju rodinu, no chcel si predať naše informácie rivalovi. Zaslúžiš si niečo iné než smrť?" zrekapitulovala dôvod prečo tu teraz sú. Prečo on prosí o zmilovanie, aj keď vie, že sa mu nijakého nedostane.

„Predsavuj si, že som terč na strelnici. Pôjde to ľahšie," muž tentoraz už zmierený so smrťou prehovoril Jaeminovym smerom.

Pre dievčinu to bol pocit nostalgie. Znova počula slová, ktoré jej povedal počas jej prvej oficiálnej akcie.

„Urob tak ako hovorí," prikývla aj ona, keď si všimla nerozhodný pohľad jej zverenca.

Prikývol aj on a stlačil spúšť. Nemal až tak dokonalú mušku ako ona, no aj tak sa mu podarilo zabiť človeka hneď na prvý výstrel.

„Jaem-" ozvala sa, keď hľadela na jej zverenca. Presne vedela aké myšlienky a pocity v jeho vnútri zvádzajú boj.

„Potrebujem trochu času," jeho hlas bol bez života rovnako ako jeho pohľad.

„Dobre," odpovedala mu a z rúk mu jemne zobrala Butterfly, ktorú rýchlo skryla do puzdra pripnutému k jej oblečení.

„Poď," hlas mala tichý a plný súcitu.

Najradšej by ho tohto celého ušetrila, no vedela, že v reálnom živote to bude mať oveľa ťažšie a presne pre tento malý fakt chcela byť v takýchto momentoch pri ňom. Ako morálna podpora skôr než by sa psychicky zrútil.

Potichu nastúpili do auta a neprehovoril ani jeden z nich počas celej cesty. Ren šoférovala opatrnejšie než obyčajne, no aj tak sa v rekordnom čase dostali k odľahlému miestu.

„Prečo sme tu?" spýtavo sa na ňu pozrel, keď nasledoval jej príklad a vystúpil z auta.

Bol zmätený, pretože nechápal, kde sú.

Nedávalo mu to zmysel.

„Prišla som sem po mojej prvej akcií. Cítila som sa rovnako zle ako ty, ak nie ešte horšie. Bojovala som o vlastný život a človek, ktorý dnes umrel..." na chvíľu sa odmlčala. Nevedela ako má pokračovať bez toho, aby sa jej triasol hlas.

Nenávidela pocit slabosti.

Nenávidela to, že sa práve v tomto momente cítila slabá a zraniteľná.

„Volal sa Chan. Bol mojím tutorom, tak ako som sa stala ja tvojím. Naučil ma prakticky všetko, čo som v tej dobe ešte nevedela.

Vytrénoval ma tak, aby som dokázala zabíjať bez akéhokoľvek zaváhania. Okrem toho bol aj mojím kamarátom. Vždy som sa mu mohla vyplakať na ramene," hovorila ďalej tentoraz tichým hláskom plným nostalgie.

Spomínala na všetky ich spoločné chvíle.

„Čo bol dôvod, pre ktorý musel umrieť?"

„Pred piatimi rokmi odišiel. Vraj už viac nedokázal vykonávať svoju prácu. Bolo to pochopiteľné. Každý z nás má svoju hranicu a myslím, že ju dosahujem aj ja, no to teraz nie je podstatné.

Pred rokom som však zistila isté nezrovnalosti vo financiách. Akoby nás niekto okrádal. Dlho som na tom pracovala a našla som vinníka.

Neskôr sme s niekoľkými mužmi zistili, že sa nám niekto opakovane nabúrava do systému. Nepriateľ mal naše osobné informácie. Muži strácali ich rodiny. Bolo to hrozné a ešte hroznejšie bolo zistenie, že za tým všetkým stojí Chan.

Snažila som sa ho upozorniť. Vedel, čo ho čaká, no aj napriek tomu pokračoval vo svojej „pomste" ako to on nazýval.

Pred troma dňami vyvraždil celú rodinu jedného z mojich mužov. Spolu s manželkou mali zhruba trojročné dvojčatá. Chan ich všetkých mučil až kým neumreli v ohromných bolestiach," dievčina cítila pri posledných slovách neposlušnú slzu, ktorá jej stekala po líci. Rýchlo ju zotrela a pokračovala v rozprávaní ďalej.

Jej zverenec musí vedieť, čo za zvráteného psychopata zabil.

Svojím spôsobom predsa ken ochránil svet pred zlom.

„To bola posledná kvapka do mora jeho hriechov. Snažila som sa. Nechcela som, aby Chan skončil takto, no nepoučil sa. Jaemin, nezabíjame nevinných. Nie je to v našej povahe a to sa musíš naučiť. Vyberáme ľudí, ktorí ubližujú svojmu okoliu. Ľudí, ktorí zabijajú nevinných, okrádajú ich. Niektorí z nich nemajú budúcnosť."

„Ren?" pohľad preniesla na hnedovlasého chlapca stojaceho hneď vedľa nej.

„Áno?"

„Už to tak nebolí," prehovoril po krátkej chvíli, ktorá sa však obom zdala byť nekonečná. Obe dlane stále tískal k hrudi akoby to snáď mohlo zaceliť ranu na jeho duši.

„Jazvy ostávajú. Vždy. Ako pripomienka na všetky tie zlé veci, ktoré sme vykonali, no ty. Ty si čistý. Tvoja duša je nádherná a nevinná," svoj pohľad teraz intenzívne upierala do jeho potemnených očí. Odrážala sa v nich vina. Vina z vraždy, ktorú ona sama veľmi dobre poznala.

„Musíš bojovať, dobre? Zobrala som ťa sem preto, aby si dokázal premýšľať. Toto je súčasťou tvojho výcviku a myslím, že si to zvládol. Nemusíš viac pokračovať, ak to ty sám nechceš."

„Chcem. Chcem byť tvojím pomocníkom," vyriekol bez rozmyslu premýšľajúc nad snom, ktorý sa mu sníval pred niekoľkými mesiacmi. Stále si ho pamätal až priveľmi dobre.

„Jaem-"

„Nie, moja rodina nie je svätá. Zabíjajú aj nevinných. Oveľa radšej budem pracovať takto. Učiť sa rozoznávať dobro od zla," jeho hlas bol zúfalý, čo dievčine doslovne trhalo srdce.

„Dobre, budem ťa učiť," prisľúbila mu so smutným úsmevom.

Fakt sa posnažím vydávať časti častejšie 😅 inak ak sa niekto nudí a nevie o Hiraeth, tak si ho môžte prečítať.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 24, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Butterfly (L.TY)Where stories live. Discover now