20

572 24 0
                                    

A következő napok gyorsan eltelnek és mivel nem kell dolgoznom szinte minden időmet Madox-szal töltöm. Minden nap eljön értem és együtt megyünk suliba, ha Alexa-nak is van órája ő is velünk jön. Madox-nak olyan természetes, hogy mindkettőnket elvisz, hogy ettől csak még jobban szeretem.

Délután elmegyünk az uszodába. Én nem mindig csatlakozok hozzá a vízben, de ottvagyok és buzdítom, hogy ne adja fel és folyassa. Jó látni, hogy végre azt csinálja, amit szeret és nem küzd ellene bár még mindig látom, hogy magát okolja a történtekért, de remélem el fog múlni és elfogadja, hogy nem az ő hibája volt a baleset. Nem tehet róla, hogy csúszós volt és a kocsi kisiklott az útról. Arról pedig végképp nem tehet, hogy pont egy versenyről tartottak hazafelé - bármikor megtörténhetett volna.

Remélem hamar elfogadja a történteket én pedig végig mellette leszek.

Most is épp odaindulunk miután megebédeltünk, de Liam hangja megállít minket.

- Hé, tesó! – szól Madox után – Nincs kedved átjönni hozzám egy kicsit játszani? – kérdezi bánatos arcot vágva, mire az ajakamba kell harapnom nehogy felnevessek olyan vicces ahogy próbál szomorúan nézni. Tudom, hogy Madox sok időt tölt velem gondolom Liam is szeretne vele lógni és pasis dolgokat csinálni vele.

Madox kérdőn néz rám és a válaszomat várja mire bíztatóan bólintok.

- Jajj ne csináljátok már. – emeli fel a kezét megadóan – Gyere te is Lina, ha akarsz. Már úgy se tudtok egymás nélkül meg lenni.

- Nem. – rázom a fejem – Menj csak nyugodtan. – nézek Madox-ra.

- Szeretném, ha te is jönnél. – néz rám könyörgően mire meggyengül az elhatározásom.

- Rendben. – adom meg magam kicsit közelebb bújva hozzá.

- Remek. – ál fel Liam lelkesen – Menjünk.

- Ti is jöhetnétek. – néz Madox Ava és Alexa felé, akik eddig szótlanul figyeltek minket.

Álltalában mind az öten itt vagyunk kivéve, ha Ava-t nem sikerül rábeszélni, hogy maradjon velünk mikor Liam is feltűnik. Most kivételesen sikerült maradásra bírni. Még mindig nem tudjuk, hogy mi a bajuk egymással, de Madox-szal és Alexa-val elhatároztunk, hogy valahogy kibékítjük őket.

- Mit szólsz Liam? – néz cinkosan Madox Liam-re.

- Felőlem. – feleli flegmán, mint akit kicsit se izgat, hogy mind megyünk-e pedig látom, hogy fél szemmel Ava reakcióját figyeli.

- Én benne vagyok. – egyezik bele Alexa. – Gyere te is. – kérleli Ava-t.

- Rendben. – feleli aggódva a termet végig nézve, ami egyre furább olyan, mintha attól féle valami rosszat tesz, ha velünk tart és jól érzi magát.

- Akkor menjünk. – indul el Madox.

- Jó. De én veletek megyek. – jelenti ki határozottan Ava nekünk – Be nem szállok a kocsijába. – int Liam felé indulatosan, de látom a szemén, hogy őt figyeli és inkább menne vele. Egyre kevésbé tudja elrejteni mennyire vonzódik hozzá.

- Biztos? – kérdezem kétkedve.

- Teljesen. Szerintem vezetni se tud.

- Pedig nagyon jól értek hozzá. Szeretem te is tudod mennyire. Emlékszel? – kérdezi pimaszul Ava-t mire kérdőn nézek Madox-ra, de ő csak megrázza a fejét jelezve, hogy nem érti.

Vonzódás /befejezett/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin