Shot 17/ Cheated On You

1.4K 61 38
                                    

Steve, elindeki kitabın bir diğer sayfasını daha çevirirken sıkılmış halde derin bir nefes verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Steve, elindeki kitabın bir diğer sayfasını daha çevirirken sıkılmış halde derin bir nefes verdi.Bahçedeki kırmızı, sallanan koltukta ne kadar süredir oturduğunu bilemiyordu, aşağı yukarı iki saatti herhalde.Yine de güzel bir mayıs gecesinde kitabını içeride okumak istememişti, üstelik Tony'i beklemek için en uygun yerlerden biri olduğunu düşünmüştü.Böylece eve gelir gelmez onu görebilirdi.

Steve'in aklı Tony'e kaydığında derince iç çekti.Son zamanlarda neyin yanlış gittiğini bilmiyordu.Tony evlerine geceleri geç saatte genellikle sarhoş bir halde dönüyordu ve Steve onunla konuşmaya çalıştığında da onu tersliyor veya tartışmanın ortasında sızıyordu.Herhangi bir göreve gitmeleri gerektiğinde ise Steve'nin direktiflerini dinlemiyor, kendisini gereksiz bir şekilde tehlikelerin kucağına atıyordu.

Minik, sarı ve Steve'nin kalbini yumuşatan cinsten bir sevimliliğe sahip kedileri Fred aşağı sarkan bacaklarına sürtündüğünde Steve gülümseyerek kucağına tırmanmasına izin verdi ve onu nazikçe okşadı.Fred bir şekilde hem üzüntüsünü paylaşıyor hem de geçen ay Tony ile onu ilk kez bir davetten çıkarken perişan halde sokak ortasında görüp sahiplendikleri zamanları hatırlattığı için, içinde bulunduğu karmaşık duyguların fırtınasına daha da kapılmasına yol açıyordu.Bir süre yalnızca memnuniyetle hırıldayan kedinin boynunu kaşımaya ve ışıklarla bezenmiş geniş bahçelerinde gözlerini gezdirmeye devam etti.

Tony ve kendisi yirmili yaşlarının başında Shield sayesinde tanışmış, çok çabuk bir şekilde aşık olmuş ve üzerine fazla düşünmeden evlenmişlerdi fakat bu durum hiçbir zaman bir pişmanlığa yol açmamıştı.Aksine, Steve hayatının çok daha büyük bir bölümünü onunla geçirebileceği için bu konuyu her düşündüğünde şükran ve mutlulukla dolduğunu hissederdi.Fakat, on yıllık beraberliğin ardından Tony'nin son zamanlardaki tutumu, Steve'de onun pişman olmaya veya eski hayatını özlemeye başladığına bir işaret olarak yer ediniyor, onu deli gibi düşündürüp üzüyordu.

Derin düşüncelerinin arasında bile R8'in sesini henüz uzaktayken duyan Steve, yarı uykudaki Fred'i iki eliyle kavrayıp koltuğun üzerinde bekleyen kitabın yanına bıraktı ve bu defa bu işi çözmeyi hedeflemiş biçimde evin Jarvis tarafından özenle korunan bahçe kapısına ilerledi.Kalp atışları serum sayesinde stabil ilerlese de midesinde büyümekte olan gerginliği ve heyecanı hissedebiliyordu.

Tony ve sarışın bir baş arabanın içinde gözünün önünden geçer ve bahçe yolundan açık garaja ilerlerken kafa karışıklığıyla kaşlarını çattı.Bir misafirleri olacağı hakkında hiçbir fikri yoktu.Bu konuda hiçbir takım arkadaşıyla, Pepper veya Happy ile haberleşmemişti ki eve bu kişilerden başkasının girdiği hemen hiç olmamıştı.

Lüks arabanın peşinden hızla garaja yürüdü.Tony ve sarışın adam arabadan inerken gülerek bir şey konuşuyorlardı.Muhtemelen geldiğini fark edemeyecek kadar sarhoşlardı.Tony'nin yüzü kızarmıştı, zar zor dengede duruyordu.Bir eli arabaya yaslıydı.Steve garaj kapısında dikilmek dışında bir şey yapması gerektiğini fark edip hareketlenirken tanımadığı adam da onunla aynı şeyi düşünmüş gibi arabayı dolaşıp Tony'nin tarafına geçti.Tek kolunu dengede durmaya çalışan Tony'e sararken Tony diğer elini flörtöz bir edayla adamın boynuna dolayıp kıkırdadı ve bu kadardı, Steve daha fazla izlemeye tahammül edemezdi.

Stony One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin