🌸Herkese merhaba!
Bu tür bir yazının sıkıcı kaçabileceğini düşündüm, kabul ediyorum.
Yine de buradayım çünkü aktarmam gerekiyormuş gibi hissettiğim birkaç duygum var.
Öncelikle başlıktaki gibi teşekkür ederek başlayayım.
Ben Steve ve Tony karakterleri hakkındaki birçok fikir zihnime sığmaz hale geldiğinde gerçekten iki koca yıl boyunca upuzun yirmi dokuz bölüm yazacağımı hiç tahmin etmemiştim.Tıpkı yazdığım her bir shot hakkında güzel dönütler alacağımı veya bu kadar okunacaklarını düşünmediğim gibi.
Yazmak benim için başlı başına bir zevkti ve bunun yeterli olduğunu düşünüyordum, ta ki oy ve yorumlarından hatta mesajlarından aşina olmaya başladığım isimler güzel sözcükler sarf edene ve yazdığım shotları sürekli okuyana kadar.O zaman daha çok, daha güzel ve daha hızlı yazmak istedim.
Teşekkürüm oy ve yorumlarıyla hatta yalnızca okumalarıyla beni teşvik eden herkese.Çünkü ben her seferinde hevesle telefonumu kontrol ettim, yazarken gülümsemediğim kadar gülümsedim ve kelimelerimin birilerine ulaştığını hissettim.Benim için pek çok şeyin değiştiği iki yıl boyunca bana yalnız hissettirmeyen herkese içten teşekkür etmeseydim bu shot kitabı bitmiş sayılmazdı.
Ayrıca artık benden bir parçaymış gibi hissettiren, aklımdaki yüzlerce Steve ve Tony, size de minnettarım.Sizi yazmayı özleyeceğim.
Her shot o zamanlardaki duygu durumumu veya düşüncelerimi bolca yansıttı, bazen ellerim benden habersiz satırlara döktü bunları.Umarım kimseyi üzecek veya gücendirecek bir içerik hiçbir zaman olmamıştır ve hepimizin biraz da olsa gerçek hayattan uzaklaşmak için zaman geçirdiği bir mecrada sizleri gülümsetip aklınızı dağıtabilmişimdir.Açıkçası yazmak benim için ilaç gibiydi.
Stony One Shots'un final olmasının belli başlı nedenleri olsa da pek önemli değil.Ben sevdiğim kitapları tekrar okumaya her zaman bayılan biri olmuşumdur.Stony One Shots da arada akıllara gelip sevilen birkaç bölümü tekrar okunan bir kitap olursa bence diğer her kitap gibi o da, bitmemiş olacak.Ayrıca her zaman aklıma geliverecek herhangi bir fikre buradaki yerini alması için imkan tanıyacağım,şüpheniz olmasın.
Son olarak, benim de üzerinde düşündüğüm birkaç soru;
Yirmi dokuz bölüm içinde, size en çok hitap eden, en çok sevdiğiniz bölüm hangisi oldu?
Bölümler karakter açısından birbirinden bağımsız birçok Steve ve Tony içeriyordu.Sizin favoriniz hangi bölümdeki Steve veya Tony oldu?
Şimdiden teşekkürler ve belki de görüşmek üzere, hepinize kucak dolusu sevgiler!
~Astrid.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stony One Shots
FanfictionSteve Rogers • Tony Stark Çoğunlukla AU stony #4 tonystark #33 steverogers #19