Rozdział 16- kurwa Marcin

698 19 2
                                    

- skip Time-
Godzinę później każdy już spał , noc minęła bardzo spokojnie , Marcin parę razy w nocy wstawał i schodzil po picie nie mógł przestać myśleć o tamtych wydarzeniach.

* Godzina 10.00*

Pov. Jula
Obudziłam się około godziny 9.30 , jakoś 10 minut jeszcze leżałam przeglądając telefon , aż wkońcu postanowiłam wstać , Kacper tak samo jak Lexy i Marcin jeszcze spali więc poszłam na dół do łazienki , gdzie zrobiłam moja morning routine (idk czy db napisalam ale walić)
Poudawałam typową amerykańska vlogerke , typu hii guys bla bla bla , gdy skończyłam się bawić w te Clay blogerki czy coś poszłam do kuchni na śniadanie oczywiście jadłam ! Wszyscy razem ! Cini minis! Jej! Dobra nie wiem czm się tak cieszę , w spokoju jadłam płatki gdy do kuchni weszła cała ferajna.

Pov. Lexy
Obudziłam się chyba o 10.45 , Marcin nie spał wiecie po czym poznałam ? Po tym że się na mnie patrzył o bawił się moimi włosami, he soo cute 🥰 gdy zobaczył że otworzyłam oczy odrazu mnie pocałował , Jezu ale on dobrze całuje ( przepraszam was za te fale cringu) ( tak to z hot16 Marcina i adisa xd) , po czym wzięłam do ręki telefon i przeglądałam snapa widzialam że Julia mi wysłała dni więc już nie śpi . Również jej wysyłałam ;)

Pov. Marcin
Ta noc była okropna , zresztą jak wszystkie po tej akcji z Nikola , z dnia na dzień boje się coraz bardziej że lexy się dowie , patrzyłem na moją księżniczkę chyba 20 minut i zacząłem bawić się jej włosami , po czym po 5 minutach wstała .

M- hej jak się spało ?
L- Marcin czemu tak na mnie patrzysz
M- bo jesteś piękna ( na co pocałował ją w czoło lolz)
L- ooo jakie to słodkie , która godzina ?
M- 10.45
L- musimy wstawać
M- no okej haha

Pov. Kacper
Wstałem o 10.26 ( kreatywna godzina xd wiem wiem ) zobaczyłem że Julki nie ma obok mnie ,pewnie żre te swoje płatki XD znaczy je , dobra jeszcze chwilę poprzegnądam insta i wstaje .
* Ferajna schodzi na dół do kuchni rozmawiając *
L- o której kolacja
M- nie wiem
K- 16?
M-17?
L- 16!
* Zaczęli się przekrzykiwać czy coś -
J- halo ja tu jestem
K- wiemy wiemy kochanie ( podszedł do niej i ją pocałował ( jak że inaczej )
L- to na którą ta kolacja ?
MK- nie wiem
L- Jula?
J- 16
MKL- okej
- Skip Time-
Wszyscy po tej ciekawej konserwacji usiedli do stołu i zjedli śniadanie , po czym pozmywali ( żeby nie było ) , dziewczyny zajęły się sprzątaniem a chłopaków wysłały po świąteczne ozdoby ( tak w ostatni dzień dekorują dom xd poprostu powiedzmy że nie mieli czasu i tyle) , 3 godziny później dom był przystrojony i wysprzątany

Salon wyglądał tak

( Kawałek salonu i choinka xd resztę wyobraźcie sobie )

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

( Kawałek salonu i choinka xd resztę wyobraźcie sobie )

Godzina 14*
L- ale pięknie to wyszło
J- no to prawda
M- dobra to mamy jeszcze 2 godziny do kolacji
J- no to ja lecę się ogarniać
L- ja też haha
MK- my też haha
* Każdy poszedł się szykować *

,,Nie poznaliśmy się po to by o sobie zapomnieć" J&K i LxM czasy szkolne💗Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz