Rozdział 30- budzimy się

551 19 5
                                    

K- halo budzimy się
L- co co się stało
K- jesteśmy już w domu
M- eeee ( ziewnal cn)
K- dawajcie wychodzicie jest 2 w nocy
L- no dobra

* Na drugi dzień , godzina 14*
Pov. Julka
Wstałam około 11, umyłam się i zjadłam śniadanie ogólnie całe ogarnianie zajęło mi 2 godziny po czym zaczęłam oglądać jakiś film ale nie wciągnełam się , po 6 minutach zadzwoniłam i umówiłam się na paznokcie , muszę sobie zrobić jakieś nowe .noc minęła mi spokojnie nie czułam jak dziecko kopię jutro jesteśmy umówieni do ginekologa i dowiemy się jaka jest płeć dziecka .

Pov. Kacper
Wstałem o 11 , znaczy Julka mnie obudziła ale nie ważne , zjedliśmy cini minis a lexy i Marcina nie było bo pojechali chyba od walmarta na zakupy czy coś .

Pov. Marcin
Wstałem o 10.30 lexy już nie spała , porozmawialiśmy chwile i stwierdziliśmy że pojedziemy na zakupy do walmarta gdzie zrobiliśmy sobie parę zdjęć .

Pov .lexy
Jestem wlaśnie z Marcinem w sklepie i jest mega śmiesznie , jak nie mogłam dosięgnąć chipsów to Marcin wziął mnie na bara ludzie się na nas patrzyli ale co tam haha

(Bym wam dała te zdj ale net mam słaby i nie mogłam pobrać ;()

-Skip Time-
Godzinę później lexy i Marcin byli już w domu , zrobili obiad czyli zupę pomidorowa , a o 18.00 Julka pojechała na paznokcie znaczy Kacper ja zawiózł a w tym czasie lexy i Marcin zaczęli oglądać the kissing both 2 ( polecam hah)..

______________________________________
237 słów 💥
Hejka witam was w ostatnim rozdziale na dziś. ! Jak wam się podoba? Sorka że takie krótkie rozdziały są teraz ale no .
Buziii

,,Nie poznaliśmy się po to by o sobie zapomnieć" J&K i LxM czasy szkolne💗Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz