Rozdział 37- mają dobre życie

672 19 1
                                    

10 lat później *
Pov. Julka
Jestem najszczęśliwszą osobą na świecie , jestem mamą i żona tak dobrze słyszycie wraz z Kacprem wzięliśmy ślub , dużo się zmieniło przez ten czas . Maja ma już 9 lat ahh ale ten czas szybko , nasze wesele było 5 lat temu na którym Marcin oświadczył się lexy , napewno wszyscy zapamiętamy te lata na zawsze , mieszkamy nadal razem bo z Lexy wychowaliśmy się jak siostry i nie wyobrażam sobie życia bez niej , czasami jest ciężko ale to jak w życiu nie zawsze jest kolorowo .

Pov. Kacper
Maja ma już 9 lat ! Nie mogę uwierzyć jak ten czas leci ! Niedawno była taka malutka . Jestem najszczęśliwszy na świecie , mam piękna żonę , wspaniała córkę oraz cudownych przyjaciół , czego chcieć więcej? Mam wszystko o czym marzyłem tylko teraz zostało mi cieszyć się z tego co osiągnąłem .

Pov.Lexy
Moje życie zmieniło się o 180° , mam wspaniałych przyjaciół oraz cudownego męża , tak męża ! Marcin oświadczył mi się na ślubie Julki i Kacpra to był magiczny dzień nigdy tego nie zapomnę , widać że Julka jest też szczesliwa co mnie cieszy !

Pov. Marcin
Życie się do nas uśmiechnęło , jestem otoczony ludzmi których kocham , mam wspaniałych przyjaciół i cudowna żonę , nigdy nie pomyślanym że będę miał aż tyle !
______________________________________
202 słów 💥
Hejka przychodzę do was z wiadomością że to jest ostatni rozdział więcej w wiadomości która jest opublikowana
Buzii

,,Nie poznaliśmy się po to by o sobie zapomnieć" J&K i LxM czasy szkolne💗Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz