Dziękuję za wszystko ❤️

609 18 7
                                    

Hejka jak wiecie postanowiłam zakończyć tą książkę , naprawdę nie jest mi łatwo bo starsznie się przywiązałam do niej i do ludzi którzy pomagali mi ją pisać , nie wiedziałam że tak trudno mi będzie się z nią rozstać ale coś się kończy a coś się zaczyna .

Dlaczego kończę pisać tą książkę ?
Ponieważ myślę że ich historia już jest jasna , mieli wesołe chwilę oraz smutne , i gdybym dalej ja pisała mogłaby być pokręcona i niezrozumiała , naprawdę długo nad tym myślałam i podjęłam decyzję .

Okej na początku chciałabym podziękować wam czyli czytelnikom tej książki , gdyby nie wy nie miałabym takiej motywacji do pisania tej opowieści , naprawdę wspieraliście mnie może nie świadomie ale każdy komentarz , każda gwiazdka i każde wyświetlenie dawało mi siłę do pisania tej historii.

Podziękowania dla szczególnych osób

~Zuzia chciałabym ci ogromnie podziękować za wsparcie ,gdyby nie ty nie byłoby mnie tutaj to ty mnie zaraziłaś wattpadem i za to będę ci wdzięczna do końca życia , dziękuję że jesteś kocham cię i mam nadzieję że nie stracimy kontaktu .

~Madzia ojj ty moja shiperko kochana , dziękuję ci za to że wspierałaś mnie i pomagała w pisaniu książki ,twoje pomysły były i są sztos ,gdyby nie ona nie byście mieli tak dokładnie opisanych hot scenek ❤️ kocham cię haha

~Natalia ojj shipuja nas a ja nawet nie wiem od czego to się wzięło ❤️ dziękuję że pomagałaś mi w pisaniu i w różnych innych rzeczach haha mam nadzieję że nie stracimy kontaktu haha Lovv u❤️

~Julka dziękuję że pomagałaś mi pisać tą książkę, za wszystkie pomysły ,rady i wogóle .

~I dziękuję całej grupie babulce z wattpada gdyby nie wy to by mnie tutaj nie było ❤️ Kocham was

Wiec tak to chyba czas żeby powiedzieć goodbey, mam nadzieję że będziemy pamiętać o tej książce ,ja o niej nie umiem zapomnieć , więc ostatni raz zadam wam pytanie podobała wam się książka ? Widzimy się w nowej historii bo ta jest skończona .
Buziii
Autorka
Kocham was i będę tęsknić 😭

🎉 Zakończyłeś czytanie ,,Nie poznaliśmy się po to by o sobie zapomnieć" J&K i LxM czasy szkolne💗 🎉
,,Nie poznaliśmy się po to by o sobie zapomnieć" J&K i LxM czasy szkolne💗Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz