Yavru kurdum Sehun'nun solosu On Me'nin şerefine özel bölüm yazayım deyince ortaya bu çıktı. Diğer özel bölümlerde olduğu gibi olay akışından bağımsız bir bölüm kafanız karışmasın diye notunu düşüyorum. Çok uzun bir bölüm olmadı ama yumuş yumuş bir bölüm yazdım. Keyifli okumalar...
Elimdeki kitabı kitaplığına yerleştirmek için kalkmıştım ki penceremdeki tıkırtıyı duymamla sesli bir şekilde nefesimi verdim. Kitabı yerine koyar koymaz kollarımı göğsümde birleştirerek penceremden içeri yeni atlamış bedene döndüm. Ağaca tırmanırken üzerine bulaşmış tozu sirkelemekle meşgul olduğu için henüz beni fark etmemişti.
"Hey bebeğim."
"Bir kapımız var umarım biliyorsundur?"
Jongin elini saçlarının arasına atarak şimdi açık kumral olan saçlarını geriye doğru taradı. Dudaklarında kalbimin ritmini bozan gülümsemesiyle sanki fotoğraf çekimindeymiş gibi görünmesinden nefret ediyordum. Bana göre bu haksızlıktı.
"Bu daha önce sorun olmuyordu?"
"Evet babam evdeyken bu bir zorunluk ama şuan kasabada bile değil."
Esmer alfa birkaç adımda aramızdaki boşluğu kapatarak önüme geldi. Gözleri gözlerimi esir alırken kendime ne kadar güzel bakarsa baksın yumuşamamam gerektiğini hatırlatmak zorunda kaldım. Eğer şimdi ağırlığımı koymazsam sürekli pencereyi kullanmaya başlayacaktı. Ve lanet bir kapım varken odamın içine taşıdığı tozu temizlemek zorunda kalmak istemiyordum artık.
Parmak uçları yanağıma dokunmak için uzanırken başımı parmaklarından doğru çektim. Gözlerindeki kırılmış ifadeye yumuşamayacaktım, hayır.
"Hun hadi ama pencereden girmenin aramızda özel bir bağ olduğunu biliyorsun"
Bu sefer esmer alfa belimden tutarak beni kendine doğru çektiğinde direnmedim. Göğsüme bağladığım kollarımı açarak Jongin'nin kollarına tutundum. Pes ettiğimi düşünmemesi için yüzümdeki ciddi ifadeyi tutmaya devam ediyordum.
"İleride evimize de pencereden gireceksin diye korkuyorum."
"Nostalji olsun diye arada girerim ne olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The War
FanfictionSehun dünyanın şansız omegasıydı. Gidip babasının bir kere bile anlaşamadığı Kim sürüsünün baş alfasının oğluna aşık olmuştu. İşin en kötü kısmıysa Kim Jongin o nefret ettiği egoist alfaların en şerefsiziydi.