35. Bölüm

2K 171 159
                                    

Jongin gözlerini kapattı. Bedenine çarpan soğuk suya karşı bir direnme bile göstermedi. Sehun'nun ona karşı savurduğu suyun neredeyse çok küçük bir miktarı kadarını ona doğru sıçratıyordu ama omeganın kahkahaları öyle güzeldi ki buna sonsuza kadar devam edebilirmiş gibi hissediyordu. 

"Ama hiç çabalamıyorsun?" Sehun esmere sıçrattığı suyu keserek dudaklarını büktü.

"Çabalamamı mı istiyorsun?"

"Evet."

Jongin omeganın üzerine doğru atılmadan önce usulca başını salladı. İki beden birbirine çarparak soğuk suyun içine gömülürken Sehun'nun beklediği kesinlikle bu değildi bu yüzden biraz su yutmasına da sebep olmuştu. Kollarını öyle sıkı sarmıştı ki alfanın boynuna göğüsleri arasından su geçecek kadar mesafe bile yoktu. 

Su bütün vücutlarını sarmasından en fazla bir dakika içinde tekrar su üzerine çıkmışlardı. Önce kendi saçlarını geriye doğru doğru taradı. Hala birkaç su damlası nehre ulaşmak için vücutlarından aşağı doğru kayıyordu. Tekrar Jongin'le göz göze gelmek için başını kaldırdığında esmerin gözlerinin önüne doğru düşmüş kahverengi saçları ile onu izlediğini görmüştü. Onu gördüğünden de şüpheliydi.

Boştaki elleri ile uzanarak ıslak kedi yavrusu gibi duran sevgilisinin saçlarını ikiye ayırdı. Jongin'nin ona küçük bir kedi yavrusu gibi baktığını gördüğünde ise gülmemek için alt dudağını ısırmak zorunda kalmıştı. Az önce heyecan ve korkuyla göğsünü döven kalbi şimdi karşısındaki bu tatlılığa karşı hızla atıyordu.

"Bir dahakine bu kadar çabalama."

Jongin kıkırdamasını saklama ihtiyacı bile duymadı. "Ben sonuç odaklı bir adamım."

Sehun esmer alfanın saçlarını özenle geriye doğru attıktan sonra ellerini omuzlarına yasladı. Jongin'nin belinde duran elleri bir saniye bile yerlerinden kıpırdamamıştı. Başını eğerek omeganın boynuna doğru yaklaştırdı burnunu. Bir daha ne zaman kokusunu diğerinin üzerinde alırdı bilmiyordu. Omegasının güzel vanilya kokusuyla harmanlanmış kendi kokusu sarhoş ediciydi.

"Ağzında ikinci bir dil için yer var mı?"

Sehun soruyu kocaman bir kahkahayla geçiştirmeyi tercih etmişti. Esmerin omuzlarında bekleyen elleriyle diğerini kendinden uzaklaştırdı ve göz göze gelmelerini sağladı. 

"Hiç niyetin yok gibi ama eve dönmeliyiz."

"Olumsuz. Hala kokumu üzerinden alabiliyorum."

Küçük olan alfanın ona doğru eğilmesini bir kere daha engelledi. "Suyun içinde uzun süre kalırsak dedeler gibi buruşuruz."

"Seninle olduğum sürece umrumda değil."

Sehun bakışlarını kaçırarak kıyıya bıraktıkları çantaya baktı. Jongin bir saniye önce saçma sapan sex ilişkili şakalar yaparken bir diğer saniyede ciddileştiğinde neye uğradığını şaşırıyordu. Konu sex olduğu zaman diğerinin görmezden gelmek çok kolaydı. Ama böyle gözlerinin içinde galaxy varmış gibi baktığında vücudu karıncalanıyordu. 

"Aşkımızın arasına yalnızca latex girmesine izin ver." 

"Hemen cıvıyorsun be!" 

Sehun Jongin'nin kolları arasından çıkmaya çalışınca izin verdi bu sefer gitmesine. Kolları tekrar serbest kalınca tek eliyle saçlarını tekrar geriye doğru attı.Onunla birlikte kıyıya dönmektense sevgilisinin mükemmel kalçalarını zevkle izlemeyi tercih etmişti.

 Şimdi omegayı o çimenlere doğru yatıracaksın...

Jongin düşünceyi başından uzaklaştırmak için başını iki yana salladı.

The WarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin