Jak to všechno Začalo?

258 9 0
                                    

Jak to všechno začalo


Stojím opřená o kapotu svého auta a dívám se na školu, kde jsem strávila celý život.Ty časy co jsme tu trávili společně s mými přáteli, jak dobré tak i špatné. Pamatuju si přesně na náš absolventský den, když jsme s Andrém opouštěli školní bránu. Měli jsme tolik plánu. André dostal stipendium na prestižní vysoké škole a já ho měla chránit do konce jeho života. A tak se taky stalo.Dva roky jsme strávili na univerzitě a já ho chránila. Byla jsem jeho věrný stín.Během těch dnů jsme se hodně sblížili. Vlastnil polovinu mého srdce. Nikdy nezapomenu na den, kdy jsem ho chránila, i když to nebyla moje vina, vyčítám si to do teď. Měla jsem být rychlejší. Nechápu, proč jsem se spoléhala na Stana, že ho ochrání vlastním životem.Nakonec je nechal oba zabít, a já skončila na Jednotce intenzivní péče s vážnými zraněními a v bezvědomí. Když jsem se po 3 měsících probudila. André i Stan byli oba mrtví. Jak jsem se to dozvěděla, něco ve mně umřelo a už nikdy nebudu stejná, jako jsem byla. S Andrém umřela polovina mého srdce a já přísahala, že už nikdy nechci nikoho milovat. Od teď se můj život zaměří na ochranu Andrého mladší sestry Lissy.Vím, že André jí hodně miloval. I když měl i on svoje chyby, rozhodně nechtěl, aby jeho male sestřičce bylo ubližováno. A protože Lissiny rodiče chtěli, aby jsme obě dvě změnili prostředí, poslali Lissu na jinou Akademii. A tak jsem tady a čekám na Lissu, až sejde dolů ze své staré koleje a vydáme se na novou cestu našeho života.Docela by mě zajímalo, kam všechno tohle povede? Za žádnou cenu nedopustím, aby se Lisse něco stalo.Jaká ta nová akademie bude? A co nás tam čeká?

VA Naruby 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat