8. Řekni pravdu. Libí se ti?

106 4 0
                                    

DIMITRIE:

Sedím na pokojí a přemýšlím, co budu dělat? Ivan odešel za tou svou krasotinkou. Pořád se musím myslet na ní. A vůbec proč na ní pořád myslím? Co se to semnou děje? Z mého nic nedělání mě vyruší zaklepání na dveře. "Dále," zařvu, abych nemusel vstávat.Pomalu se dveře otevírají a v nich se objeví Christianova hlava. Posadím se na postel a podívám se na něho. "Nazdar kámo. No jen pojď. Já tě neuhryznu."Christian se na mě podívá a ušklíbne se "Haha. Co děláš?" Vyptává se mě a sedne si na židli vedle mého psacího stolu." No to je právě ono, nic nedělám. Nudím se. Právě si přišel úplně včas. Takže čím se zabavíme?" Tážu se ho a čekám, co odpoví."No vidíš, vlastně jsem se tě přišel na něco zeptat." Poví s prosbou v hlase."HM a na co?" odpovím mu zaujatě."No chtěl sem se zeptat. Co si myslíš o mé sestře Tashe?" Optá se, a mě málem vypadnou oči z důlku.Vzhlédnu na něho s šokovaným výrazem. "Christiane, proč se mě na to ptáš? Je s ní něco?"Podívá se na mě a vzdychne "No dá se to tak říct." Vysouká konečně ze sebe."Christiane, podívej se na mě. Je nemocná?" bože z něho to leze jak z chlupaté deky. Pomyslím si a zakroutím hlavu."No vlastně to není nemoc. De o to, že...no já nevím jak ti to říct."Kouká mi do očí a prosí mě pohledem, abych to pochopil. Sakra, co mi tady naznačuje. "Hele Christiane tak už se vymáčkni!" vyštěknu na něho netrpělivě."Jde o to, že Tasha se nějakým způsobem do tebe zamilovala." Podívá se na mě s obavou.S otevřenou pusou zírám na Christiana. Co to teď řekl? Já jsem asi špatně slyšel. "Christiane, to nemůže být pravda!" Vykřiknu hystericky. "Děláš si ze mě srandu ne?""No bohužel ne. Já vím, že je to nepředstavitelný." Podívá se na mě. "Ale je to tak."Dopoví a já mám asi černo před očima. Tohle mi ještě chybělo."Hele kámo a co po mě teď chceš? Ty mi to říkáš z určitého důvodu? Na to tě navedla tvoje sestra?" Musím zjistit ten důvod a říct mu to, Taschu mám rád, ale pouze jako kamarádku."Nic no jen mě napadlo, jestli bys s ní třeba někam nešel" Sdělí po chvíli nervózně. No jasně tohle je na sto procent nápad Tashy. Jinak by nebyl tak nervózni. Chudák Christian ten svou sestru opravdu miluje, když dobrovolně přetrpí pozvaní kamaráda jménem jeho sestry."Christiane nedělej, vidím to na tobě. Tohle není tvůj nápad. Ale sory kámo. Já Tashu beru pouze jako kamarádku a vždycky budu. Jsem budoucí strážce a v mém životě není místo pro vztah, když chci být nejlepší. No a teď na mě můžeš křičet, že ji nechci.!" Dopovím mu moje rozhodnutí jedním dechem.Překvapeně zamrká, "hele kámo sory, ale co se to s tebou stalo? Ty si přece nejlepší." Sdělí mi, ale já si to po včerejším dnu nemyslím."Ne teď jsem jenom dobrý, ale nejlepší budu, až se mi podaří přeprat strážkyni Mazurovou." Řeknu a nemůžu věřit, že si to myslím, ale těším se na zítřejší trénink.Sleduje mě překvapeným pohledem. "Hele neříkal si, že je to protivná, sobecká čarodějnice? Co se změnilo?" Zajímá se."Jo to řekl, ale musíš uznat, že je nejlepší v tom co dělá. A jestli mě začne učit Tak to bude pro mě jenom dobře. Lépe vás ochráním." Naznačím své záměry a hned myšlenkami sklouznu do budoucnosti. Christian si odkašle. "Hm "hm" Země vola Dimitrie" Volá na mě. "Tak co, že mám pravdu, je nejlepší?" Já mu nepokládám otázku, ale já mu to oznamuji.Pokrčí rameny. "Nevím, jestli zrovna nejlepší, když nechala zabit Lissina bratra" Prozradí mi zamyšleně."Hele jak víš, že ho nechala zabít? Vždyť ani nevíme, co se tam stalo? A přece uvažuj, kdyby to tak bylo, myslíš, že by Rodina Dragomíru jí svěřila jejich druhé a poslední dítě?"Pokrčí rameny. "Já nevím. Vím jen, co se říká. Podle toho co jsem slyšel jsi byli s Andrém blízko, že prý byla jeho krvava děvka a v den kdy z ní pil je napadli, proto ho nebránila." Řekne mi Christian,"Já tomu nevěřím. Hele necháme toho." Začnu se na něho usmívat tak hodně, že se začervená. Co je?" Dotazuje se mi a já se tiše zachichotát. "Tak a teď ty pověs, jak sis popovídal s Lissou?" Otážu se ho."Jak to vis, že jsem s ní mluvil?" Zasměju se, "protože když jsem tam došel pro Ivana, přiběhla tam Rose, když odváděla Lissu. Tak ta malá vykřikovala z opilosti, že by tě chtěla." Zasměju se znova, a on s červená jak rajče a neřekne ani slovo."Hele ty už ty strážkyni tykáš?""Christiane Ozero neutíkej od tématu. Ne netykáme si, ale když mě nevidí tak ji budu říkat jménem." zahihňám se sám sobě, kdyby jen věděla."Páni to jsem si nemyslel, že Dimitrie Belikov je na starší holky." Zakření se Christian. "Co už ti ukázala postelové tango." Rozesměje se na celý pokoj.Jemně ho bouchnu do ramene. "Ty jsi prase. Na co to myslíš." Zasměju se s ním. "No povídej a co ty a Lissa? Líbí se ti?""No tak podle mě se mi víc než líbí. Milá, chytrá, krásna sice trochu nesměla, ale to mě vůbec nevadí." Odpoví zasněně Christian."Pozor, že by se nám Christiánek zamiloval?" Otážu se a vidím, jak se začervená a uhýbá pohledem."Víš co? Přestaň popichovat a kápni božskou co ta strážkyně? ""Nevím, nevím ty mi taky nechceš nic říct. A překrucuješ témata." Rozesměju a potom se na něho podívám a povzdechnu si. "Dobrá. Je dobrá, ale to je všechno. Vůbec nevím, proč to řešíme. A jinak měl by si už jít, za 10 minut končí večerka." Oznámím mu .Vykulí na mě oči v neuvěření. "Od kdy ty dodržuješ pravidla?" Optá se mě."Christiane, musím začít." Zodpovídám smutně. "Jestli ne, tak ani ty nejlepší výsledky mi nepomůžou. Já nejsem Moroj jako vy. Jsem dhampýr a musím se podle toho začít chovat." Usměju se na něho povzbudivě."No wau to s tebou dokázala udělat za pár dní? Když ostatním se to nepovedlo za 17 let, tak to smekám. Ale nedivím se ti, je sexy jak peklo""Svatá pravda čéče. Nic už vypadni. Musím se vyspat, zítra mám trénink." Mrknu na něho hravě. "Čau." Odpovím a zamávám mu. Zakroutí hlavou, zasměje se a odejde.Teď už jen vytoužený spánek a doufat, že noc brzo uteče.

VA Naruby 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat