DIMITRIE
Sedím nad snídaní s kluky a dnes si s námi sedá i Christian. I když královské moc nemusí, jo, vím, že je taky královský, musím se ho zeptat, proč se k nim chová jinak, než k nám. Ach, jak mě dneska bolí všechny svaly v těle, ta ženská mě pořádně nakopala. Rozhlédnu se, jestli ji neuvidím.A tamhle je! Podívám se jí do očí a ona se na mě zašklebí. Bůh ví, co si myslí. Ale nedivím se, když mi nakopala zadek. A to jsem ji měl za slabou ženu. Najednou se mi ztratí z výhledu, protože někdo si stoupl naproti mě.Zvednu hlavu a vidím Taschu Ozerovou."Ahoj Dimko," usměje se na mě a myslí si, že to vypadá svůdně."Ahoj, Tascho. Co ty tady?" Zase, řeknu si v duchu. Najednou se vedle mě začne Ivan hrozně smát."Ivane, ne!" křiknu na něj."Uvidíme se na hodině, páá," zamává nám a konečně odejde. Ano, je to moje kamarádka a sestra Christiana, ale její chování je poslední dobou jiné. Zvlášť ke mně. Čím to asi bude?"Christiane, co je s tvojí ségrou?" zeptám se a podívám se na něho.Christian se na mě otočí."Co by s ní bylo? Je v pohodě," řekne Christian a dál se věnuje své snídani. Zatímco se vedle mě Ivan mlátí smíchy."Jsi slepý nebo ti to musím přeříkat?"utírá si slzy od smíchu."Hmmm, a co jako???" Vůbec nechápu. "Řekni to, Ivane, jestli něco víte tak mi to řekněte!" Vytáhnu to z něj stejně, záleží jen na něm, jestli to půjde po dobrém, nebo po zlém.Ivan se začne smát ještě víc. "Ty vole, to sis nevšimnul, že po tobě jede?" zeptá se pobaveně. "Vždyť z ní přímo křičí, jak by si to s tebou nejradši rozdala," poví se smíchem a Christian ho praští do hlavy."AU!" vyjekne Ivan, který se pořád směje."Takhle o mojí sestře nemluv!" zašeptá Ivanovi.Já na ně vyvalím oči. "Ne, to není pravda. Tyhle kravinky si nechte a zvedněte svoje zadky, jdeme na pokoj. Potřebuju se trochu připravit, než půjdu zase trénovat s tou čarodějnicí". Ivan se začne znova smát."Jo jdeme," přitaká. "Rychle, chci vědět, jak to, že ti nakopala ženská." Tohle si přede všemi mohl odpustit. Všichni se po mě otočí a vykulí očí."Dík, kámo, tohle si nemusel," bouchnu ho slabě do ramene a zašklebím se.Christian se postaví a s ohníčky v očích prohlásí: "Tak u toho musím být taky. Jdu s vámi!" Super, pomyslím si.Cestou na pokoj je ticho, nikdo nemluví. Když vejdeme dovnitř, kluci si sednou na mou postel a Ivan se na mě zadívá."No tak povídej, jak se stalo, že ti nakopala zadek ženská, skoro o hlavu a půl menší, než ty a dvakrát tak hubenější?" optá se mě Ivan se smíchem."Jako chlapi, nechápu to, je rychlá a má ránu, ani jednou na mě nezaútočila a jen vykrývala všechny moje chvaty. Snad padesátkrát mě povalila na žíněnku a řekla 'ZNOVA' a já to slovo už teď nenávidím. Nakonec mě sejmula a přišpendlila k zemi. Kurňa, sílu má pořádnou na ženskou, jde vidět, že hodně cvičila. Nevíte o ní něco? Jmenuje se Rose Mazur," naznačím po chvilce přemýšlení. Ivan a Christian jen vrtí hlavou.Najednou se Christian vyšvihne na nohy a začne rozhazovat rukama."Kámo, podíváme se na Googel. Třeba tam něco najdeme." Christian zadá její jméno do vyhledávače.Hned na první pokus o ní nalézáme snad tisíce věcí.Christian začne předčítat nahlas."Rosemarie Anna Mazur. Dcera Strážkyně Janine Hathaway (tři zvězdy, osm značek) a nekrálovského Moroje Ibrahima Mazura (známého také jako 'Zmeja', především v Rusku)." Podívám se na kluky v šoku a zjišťuju, že nejsem v šoku jediný."Rosemarie Mazur. Absolvovala před dvěma lety. Před absolvováním získala jednu hvězdu a dvě značky. Po absolvování se stala první strážkyní prince Andrého Dragomira." Kouknu se na Ivana, který zalapá po dechu."Toho, co ho před půl rokem zabili? Bratra Vasilisy?" Christian jen kývne a čte dál."Po absolvování získala další hvězdu za bitvu při ochraně královského dvora a při ochraně prince Dragomira dostala čtyři značky. To znamená, že má dvě hvězdy a šest značek.""Hele chlape, tak to se ani nedivím, že ti nakopala zadek. Podle všeho je to jediná strážkyně, co má za tak krátkou dobu tolik značek, a pak se píše, že je taky první v historii, co dostala značky ještě jako studentka." Podívám se na ně a začínám rudnout vzteky."Zas tak dobrá určitě není," přemýšlím nahlas."Tys řekl Janine matka a Ibrahim otec? Zvláštní kombinace rodičů."Ivan se na mě nevěřícně podívá. "Ty vole, víš kdo je vůbec její otec?" Zeptá se mě nevěřícně."Že by další královský Moroj?" tipnu a nechápu ten jeho pohled.Ivan s Christianem se na sebe podívají."Kdepak, žádny královsky Moroj, ale jako kdyby byl. Tenkrát to byl docela poprask ve světě Morojů, když si Ibrahim vzal svoji strážkyní a své jediné dceři dal své příjmení a uznal ji. To se v životě ještě nestalo. Ibrahim Mazur je něco jako ten největší gangster Ruska. Vede zajímavé obchody a celé Rusko se ho bojí," rozpovídá se Ivan a pořád na mě poulí své oči v šoku, že tohle nevím. Christian jenom přikyvuje."Musím říct, že gangsterovi se dcerunka dobře vyvedla," uchechne se Christian. Když se začne Ivan smát jak na lesy a něco pošeptá Christianovy."Co je?" zeptám se. Nechápu, o čem se zase baví."Takže tobě se líbí dcerunka gangstera? Hele Dimi, víš jak skončí ten co ji zlomí srdce? Kdybys ho náhodou dostal, což pochybuji," podívám se na něho a zašklebím se."Já bych ji nikdy nechtěl. A jak skončí? " zeptám se s obavou v hlase."No, řeknu ti to asi takhle," odpovídá Ivan. "Můj bratranec Jesse na ní sáhnul jednou v životě. Jednou v životě se s ní pokusil vyspat a přitom se jí samozřejmě pokusil kousnout.," vypráví Ivan a já sebou trhnu. "Skončil na jednotce intenzivní péče s otřesem mozku, zlomenými žebry, nohou a rukou," dořekne Ivan. "Pak si nechal zajít chuť na její krev.""Hele, takže tohle bude tatínkova holčička?" Začnu se strašně hlasitě smát. "Já být tebou, nesmál bych se. A raději pohni, máš minutu zpoždění. "Usměje se na mě Ivan a i s Christianem se zároveň rozesmějí nad mým výrazemzděšení. Sakra, ta ženská mi zase dá kapky!Rychle se převleču a pádím za svým satanem...
ČTEŠ
VA Naruby 1
VampireAutorka: vampyrska-akademie-naruby Jak by to všechno bylo, kdyby Rose byla učitelka a Dimitrij její student? To se dozvíte v tomhle příběhu.