Konuşulmayan Geçmiş

120 14 0
                                    

Adamın arzu dolu sözlerinden hoşlanmamıştı.
Daha fazla ileriye gitmesine engel olmak adına kolunu sert bir şekilde ittirmişti.

"Vazgeçtim. Gitmek istiyorum"

Genç kızın bu soğuk tavrı Vefa'nın tuhafına gitmişti. Efsun açılan kolun boşluğundan sıyrılıp gitmek için bir adım atmıştı ki Vefa bileğinden hafif bir şekilde tutmuştu.

"Sadece şaka yapıyorum"

Efsun gergin bir şekilde göz ucuyla Vefa'nın yüzüne bakmıştı.

"Gitmek istiyorum Vefa!"

Efsun'un tavırları tuhafına gidiyordu. Kendini daha iyi ifade etmek adına kavradığı bileğinden zarif bir şekilde elini avucunun içine doğru kaydırmıştı. Tam elini sıkıca tutacaken Efsun elinin tersiyle genç adamın elini ittirmişti.

Daha öfkeli bir sesle "Gitmek istiyorum" diye bağırdığında genç adam hızlı bir refleksle kollarından tutup Efsun'u kendine doğru çekmişti.

Efsun bir anda kendini Vefa'nın göğsüne kapaklanmış vaziyette bulmuştu.
Kollarının arasından sıyrılmak için debelenmişti ama başarılı olamamıştı. Vefa ellerinin arasından kaçıp gitmesini istemediğinden genç kızın bedenini sıkıca kavramıştı.

Öfkeyle homurdanmıştı Efsun.

"Bırakır mısın beni? Ne yaptığını sanıyorsun!"

Vefa ellerinin arasındaki hırçın kızın önce saçlarından gelen devasa kokusunu içine çekmişti. Daha sonra tatlı bir tebessümle Efsun'un burnunun ucuna bakarak "Ah be Efsun! Hala anlamadın mı?" dediğinde Efsun öfkeyle bağırmıştı.

"Ne anlamam gerekiyor. Bırak beni!"

Bu esnada kendini adamın kuvvetli ellerinden kurtarmaya da çalışıyordu.

Vefa yüzünde imalı bir tebessümle karşılık vermişti.

"Senin rızan olmadan sana dokunacağıma nasıl inanırsın"

Efsun bu sözlere kanmamıştı. Bütün erkeklerin sadece cinsellik düşündüğüne inandığı için Vefa'ya dönütü sert bir üslupla olmuştu.
Bir katile bakar gibi bakıyordu Vefa'ya.

"Bunların hepsi yalan. Hepiniz aynısınız!"

Böyle bir tepki beklemeyen Vefa şaşkın bir surat ifadesiyle Efsun'un gözlerinin içine bakmış ve aynı anda sıkıca kavradığı bedenini özgür bırakmıştı.

"Hepimiz aynı mıyız?"

Kelimeleri tane tane ve uzatarak söylemişti.
İşaret parmağını kendisine doğru çevirdikten sonra "Ben" demişti.
Genç kızın gözlerinin içine ciddi bir şekilde bakarak devam etmişti.

"Benim gibi bir adama bunu söyleyemezsin. Buna müsaade edemem. Ben sana zarar vermem Efsun. İster karım ol, ister olma. Fark etmez. Senin rızan olmadan bırak sana dokunmayı.. Gözlerinin içine bile bakamam"

Bunları açıklamak zorunda kaldığı için az önce yaptığı davranışın pişmanlığını yaşıyordu.
Derin bir nefes alıp genç kızın yanından biraz uzaklaşmıştı.

"Sen benim gözlerimin içine rahat rahat baktığından bende senin gözlerine baktım. İstemediğini, rahatsız olduğunu bilsem inan bakmazdım"

Efsun dayanamayarak araya girmişti.

"Hayır, öyle değil Vefa. Elbette rahatsız değilim. Tabiki de bakabilirsin"
Biraz duraksamıştı. Tedirgin bir şekilde "Biraz korktum. Sanırım böyle bir şeye hazır değilim" demişti.

Tek Yapraklı Papatya (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin