ANDREA ROJAS
Kara (wczoraj)
Od razu gdy wyszła od Leny zaczęła szukać informacji o Andrei. Znalazła dużo zdjęć i wywiadów. Znalazła też zdjęcia z Leną. Z JEJ LENĄ. KARA BYŁA SFRUSTROWANA. Wiedziała że może wierzyć Lenie że Andrea to tylko przyjaciółka ale czuła że coś między nimi było. (Teoretycznie miała rację ale o tym później)Dowiedziała się że ma 20 lat i jest starsza od Leny. Firma jej ojca współpracowala z L Corp (wiadomo że dawniej Luthor Corp ). Mieszkała w National City a później się wyprowadziła.
Kara cały czas myślała o Andrei i Lenie. Co je łączyło. Dlaczego Lena nie chciała o niej mówić.
Wracając do Leny.
Lena gdy wróciła do domu po spotkaniu z Andreą. Dostawała milion powiadomień. Tak paparazzi widziało jak Lena spotkała się z Andreą. Lena przywykła już do paparazzi. Za każdym razem gdy wychodziła to ktoś jej robił zdjęcia.
Lena przyjaźniła się z Andreą praktycznie od zawsze. Kiedyś coś między nimi było. Można powiedzieć że chodziły ale nigdy tego nie potwierdziły.
Lena zobaczyła że ma kilka wiadomości i nieodebranych telefonów.
K:Lena dlaczego nie odbierasz?
K:Coś się stało?
K:Obraziłaś się na mnie?
K:Ooo jesteś z Andreą widziałam zdjęcia w internecie.
K:Wróciłaś już?
K:LENAAAAAA?
Lena miała 20 nieodebranych połączeń od Kary. Gdy miała odpisywać zaczął dzwonić jej telefon. Była to Kara.
K:LENA ODEBRAŁAŚ!
L:Tak. Niedawno wróciłam do domu.
K:Jak było?
L:Fajnie. Prawdopodobnie będę pracować z Andreą.
K:Po co?
L:Nowy projekt Andrei.
K:A dużo czasu będziesz z nią spędzać?
L:Kara będę z nią pracować. To znaczy że tak.
K:NIE podoba mi się to.
L:Kara to jest moja przyjaciółka i niedługo współpracownica więc będę spędzała z nią dużo czasu.
K:Ale ja jestem twoją dziewczyną i to ja powinnam spędzać z tobą czas nie ona.
L:Jesteś zazdrosna?
K:NIE. PO PROSTU UWAŻAM ZE ONA NIE MA PRAWA SPĘDZAĆ Z TOBĄ TYLE CZASU.
L:Możesz nie krzyczeć mi do ucha?
K:BĘDĘ ROBIŁA CO CHCĘ . A TERAZ CHCĘ KRZYCZEĆ. WIĘC BĘDĘ KRZYCZEĆ.
L:Ochłoń trochę bo nie będę rozmawiała z tobą jak na mnie krzyczysz.
K:BĘDĘ KRZYCZEĆ PONIEWAŻ NIE CHCESZ POSŁUCHAĆ WŁASNEJ DZIEWCZYNY.
L:To w takim razie kończę tą rozmowę jak ochłoniesz to wtedy porozmawiamy.
Powiedziala Lena rozłączajac się z Karą.
CZYTASZ
Szkoła/Supercorp
ФанфикW szkole Lena Luthor nie jest zbyt lubiana przez swoje nazwisko. Jest bardoz mądra i ma bogatą rodzinę. Przez kłótnie z Liliam chodzi do publicznej szkoły. Kara jest bardzo popularną dziewczyną jest pomocna i wszyscy ją lubią. Nie zbyt dobrze się uc...