#UNICODE
ကြီးမေ သား ဘာကူပေးရမှာလဲ....
ကြီးမေ မနက်စာလုပ်နေတုန်း အနောက်ကသားအလင်းရောင်ရဲ့ အသံကိုကြားတော့ အနောက်လှည့်ကြည့်လိုက်ရာ အိပ်ချင်မှုုးတူးလေးဖြင့် သူ့ဆီလျှောက်လာသော သားအလင်းရောင်ကိုတွေ့လိုက်တယ်...
သားအလင်းရောင်..ဘာလို့စောစောထလာတာလဲ..သွားအိပ်နေပါလား မဟုတ်ရင် သား အိပ်ရေးမဝဘဲနေနေမယ်...
သား..အိပ်ရေးဝပါတယ်...အခုက ကြီးမေဆီမှာ အိမ်မှု့ကိစ္စ သင်ရမယ်လို့ ဦး မနေ့ကပြောထားတယ်လေ...
တကယ်လို့သားက မတင်ဘဲ အိပ်နေရင် ဦးက သားကိုစိတ်တိုမှာပေါ့....ဟုတ်ပါပြီ ကြီးမေ တင်ပေးမယ်နော်...
**Bossရဲ့အကြောင်းကို သိတဲ့ ကြီးမေလည်း ဘာမှမပြောတော့ဘဲ သားအလင်းရောင်ကို Bossဘာ ကြိုက်တတ်လဲ ဆိုတာ ပြောပြကာ သင်ပေးနေတယ်**
*
အခန်းပြတင်းပေါက်ကနေ နေရောင်ခြည်တွေဖြာထွက်နေသော မနက်ခင်းမှာ ရှိုင်းနိုးလာခဲ့ပြီး မျက်လုံးမဖွင့်သေးဘဲ ဘေးမှာ အိပ်တဲ့ ကလေးရဲ့နေရာလေးကို လက်နဲ့စမ်းကြည့်လိုက်တယ်..ကလေးငယ်ရှိမနေဘဲ အေးစက်နေပြီဖြစ်သော အိပ်ယာလေးသာ ရှိတာကြောင့် ရှိုင်း မျက်စိဖွင့်လိုက်ပြီး ကလေးငယ်ကို အခန်းတစ်ခုလုံးမျက်စိကစားရင်းနဲ့ ရှာကြည့်လိုက်တယ်...ဒါပေမယ့်ကလေးငယ်ရဲ့ အရိပ်အယောင်တောင်မတွေ့ရတော့ ရှိုင်း စိတ်သိပ်မကြည်တော့ဘဲမျက်မှောင်ကျုံဒထားလိုက်တယ်..
.ထိုအချိန် အခန်းတံခါးဖွင့်သံနဲ့အတူ ရင်းနှီးနေသော ကလေးငယ်ရဲ့ ခြေသံကိုကြားလိုက်တော့ ရှိုင်း တံခါးနားကို စိုက်ကြည့်လိုက်တယ်....
ကလေးငယ်သည် ရှိုင်း ကိုလည်းမြင်ရောချက်ချင်း ခေါင်းငုံ့ သွားကာ သူနားသို့ကြောက်ကြောက်လန့်နဲ့ လျှောက်လာနေသည် ကိုရှိုင်းစိုက်ကြည့်နေလေတယ်...
🍁🍁🍁🍁သားအလင်းရောင် ..Bossကိုသွားနိုးလိုက်ပါလား၈နာရီတောင်ရှိပြီ Bossအခုထိအောက်မဆင်းလာသေးဘူး ဆိုတော့အိပ်နေတာလားမသိဘူး....
YOU ARE READING
ဦးရဲ့ကလေးငယ်💓💓
Любовные романыဒါက ကျနော်ရဲ့ ပထမဦးဆုံး OC Fic ဖြစ်တဲ့အတွက်လို အပ်ချက်များစွာ ရှိနေပါတယ် ကျနော်အကောင်းဆုံးကြိုးစားပြီးတော့တင်ပေးပါ့မယ် ဒါကြောင့် သည်းခံပြီးတော့ ကျနော်ရဲ့ Fic လေးကိုဖတ်ပေးကြဖို့ မျှော်လင့်ပါတယ်🙏🙏❤️