ဦးရဲ့ကလေး ငယ်💓 Ep -6💓

5.2K 266 9
                                    

   #Unicode

  "ဦးမင်းခန့် ရှိုင်း ရဲမျက်နှာချင်းဆိုင်ထိုင်ခုံမှာထိုင်လိုက်တယ်  ပြီးတော့ နှစ်ယောက်စလုံးစကားတစ်ခွန်းမှမပြောသေးဘဲ အကြည့်ချင်းစစ်ထိုးနေကြတယ်"

   " ရန်နိုင်နဲ့ယွန်းဝတီ သည်    Bossရဲ့အနောက်မှာရပ်နေပြီး အခြေအနေတွေကိုသုံးသပ်နေကြတယ်"

  "ထိုအချိန်မှာ တံခါးခေါက်သံနဲ့အတူ ဦးမင်းခန့်ရဲ့အတွင်းရေးမှုး သီတာဝင်လာခဲ့ သည် "

     " သီတာသည်မုန့်နဲ့ကော်ဖီထည့်ထားတဲ့ လင်ပန်းကို ကိုင်ထား ပြီး     တံခါးနားမှာကြောင်ပြီးရပ်နေမိတယ် အခုဒီ အခန်းရဲ့    အငွေ့သက်တွေ ကလူဘဲ ထတတ်တော့မလိုအရမ်းကိုအေးစက်နေတယ်  "

    "သူဌေးနဲ့ ဦးရှိုင်းရဲ့အကြည့်ချင်းပြိုင်နေတာက အရမ်းကိုကြောက်စရာကောင်းလွန်းလှတယ်"

   "သီတာ သည်ကြောက်ကြောက်လန့်လန့်နဲ့ဘဲ မုန့်နဲ့ကော်ဖီကိုစားပွဲပေါ်တင်ပေးလိုက်ပြီး အခန်းထဲက ထွက်သွားလိုက်တယ်......"

   "သီတာ ထွက်သွားတော့မှ  SY company Ceoဦးရှိုင်းက ဦးလေးတို့  Kကုမ္ပဏီ ဆီဘာကိစ္စရှိလို့လာရတာလဲဆိုပြီး ဦးမင်းခန့်အရင်စကားစပြောလိုက်တယ်

   "ထိုအခါ ရှိုင်းသည် မျက်နှာခပ်တည်တည်ပုံစံနဲ့ဘဲ ကျတော်အခုလာတာက ကုမ္ပဏီကိစ္စနဲ့မဆိုင်ပါဘူး မိသားစုကိစ္စပေါ့ ဒဲ့ပြောရရင် ဦးမင်းခန့်ရဲ့သား အလင်းရောင်နဲ့ကျတော့်ကို သဘောတူပေးဖို့လာပြောတာပါ"

  "ပြီးတော့ကျတော့ကိုဦးထည့်ပြီးခေါ်စရာမလိုပါဘူး ဗျာတစ်ချိန်ချိန်မှာကျတော်က. ခင်ဗျားရဲ့သမက်ဖြစ်လာတော့မယ့်လူဘဲလေ ကျတော် ့ကိုသားလို့ခေါ်လို့ရပါတယ် ကျတော်က. ခင်ဗျားကိုအဖေလို့ခေါ်မယ်လေဗျာ"

  *ရှိုင်းသည် ထိုသို့ပြောနေပေမယ့် စိတ်ထဲကတော့မပါ.........*

      "အခုချိန်ဦးမင်းခန့် ရဲ့ပြောင်းလဲသွားတဲ့မျက်နှာပုံစံတွေကိုကြည့်ပြီးရှိုင်းစိတ်ထဲမှာ အရမ်းကိုကျေနပ်နေမိတယ်"
  "
    ဦးမင်းခန့်ဆိုတဲ့ခင်ဗျားကြီးရဲ့မိသားစုပျက်စီးသွားမဲ့အချိန်ထိ ကျတော်လက်စားချေမှာ......"

ဦးရဲ့ကလေးငယ်💓💓Where stories live. Discover now