ဦးရဲ့ကလေးငယ်💓Ep-4💓

5.4K 290 2
                                    

#Unicode

"ရှိုင်း ကုတင်ပေါ်ကနေထပြီး ဦးမင်းခန့်ဆီဓာတ်ပုံပို့ပေးလိုက်တယ် ထို့နောက် စာတစ်ကြောင်းပါရေးပို့ပေးလိုက်တယ်"

"ဦးမင်းခန့်ဆိုတဲ့ခင်ဗျာကြီးရဲ့မျက်နှာဘယ်လိုဖြစ်နေမလဲဆိုတာ ကျတော်ကြည့်ချင်လိုက်တာဗျာဆိုပြီးရှိုင်းအသက်မပါဘဲရယ်ရင်းနဲ့ပြောနေလိုက်တယ်"

"ပြီးတော့ရှိုင်းကုတင်ပေါ်မှာအခုချိန်ထိသတိမေ့နေတဲ့အလင်းရောင်ကိုအဝတ်စားပြန်ဝတ်ပေးဖို့ ရှိုင်းမိမိရဲ့အဝတ်ဗီရိုထဲမှအသေးဆုံးအင်္ကျီလေးကိုရှာနေလိုက်တယ်"

"နောက်ဆုံးတော့ ရှိုင်းအင်္ကျီအဖြူရောင်လေးတစ်ထည်ယူပြီးထွက်လာခဲ့တယ် အင်္ကျီလေးက ရှိုင်းနဲ့ဆိုကိုယ်ကျပ်ဖြစ်နေပေမယ့် အလင်းရောင်အတွက်က တင်ပါးနားထိတောင်ရှည်နေတယ် "

"ရှိုင်းသည် အင်္ကျီအဖြူရောင်နဲ့ကလေးငယ်အိပ်နေတာလေးကိုကြည့်ရင်းပြုံးနေမိတယ်ဆိုတာကိုယ့်ဟာကိုတောင် သတိမထားမိဘူး"

"ကလေးငယ်ရဲ့မလုံတလုံအင်္ကျီလေးကိုကြည့်ရင်းရှိုင်းစိတ်ထဲမှာရေဘဲငတ်လာသလိုလို တစ်ခုခုဘဲလို​နေသလိုဖြစ်လာလို့ ရှိုင်းဒီကလေးဆီကနေမြန်မြန်ထွက်သွားမြှဖစ်မယ်"

"ထို့နောက်ရှိုင်းကလေးငယ်ရဲ့နဖူးလေးကိုတစ်ချက်နမ်းလိုက်ပြီး ကလေးရဲ့ကိုယ်ပေါ်ကိုစောင်ပြန်ခြုံပေးလိုက်တယ် "

"စောင်ပုံတွေကြားမှာအိပ်နေတဲ့ကလေးကိုရှိုင်းတသ်ချက်ကြည့်လိုက်မိပြီး ကလေးကအရင်တုန်းကအတိုင်းဘဲ ချစ်ဖို့ကောင်းနေတုန်းဘဲနော်"

"ရှိုင်းသည်မိမိရဲ့စာကြည့်ခန်းထဲကိုသွားဖို့ကုတင်ပေါ်ကနေထလိုက်သည် ဒီကလေးနဲ့သာဆက်နေနေရင် တစ်ခုခုလုပ်မိမှာဆိုးလို့"

"မနက်ဖြန်တော့ရန်နိုင် ကိုကလေးအတွက်အင်္ကျီတွေဝယ်ခိုင်းထားရအုံးမှာဘဲ လို့ရှိုင်းစိတ်ထဲကနေပြောလိုက်တယ်"

" ဒယ်ဒီသားကြောက်တယ် သားကိုမြန်မြန်လာကယ်ပါ "

"ရှိုင်းအခန်းအပြင်ကိုရောက်တဲ့အချိန်အခန်းထဲက. ကလေးရဲ့အသံကို​ကြားလိုက်တော့ရှိုင်းအခန်းတံခါးပိတ်မယ့်လက်တွေရပ်တန့်သွားခဲ့တယ်"

ဦးရဲ့ကလေးငယ်💓💓Where stories live. Discover now