Şahsen ben yazmadan önce 68. Bölümden başlayarak bir okudum, ne bok yazmışım ne olmuş bitmiş bi hatırladım. Son bölümde de minnak bir zaman kayması varmış onu düzelttim. İyi okumalar <3 Küçük easter eggler koymak için geçen yaptığım gibi yine daha çok bölümünü okusam iyiydi ama yemiyo
Peter yatağının kenarına oturmuş, sol bacağını yukarı kaldırmışken havlusunu dizinin üzerinden çekmeden önce o bölgeyi kuruladı. Eskilerinin ölçülerine bakarak kestiği kinezyo bantlarını özenle dizinin üzerindeki belirli bölgelere yapıştırdığında orayı iyice yapışmaları için ovaladı ve aynı zamanda ısıttığından rahat bir nefes verdi.
Artık May burada yaşamadığından büyük yatak odası ve daha geniş yatak onun olabilirdi; eşyalarını, masasını May'in eski odasına taşımış ve ağır eşyaları tek başına değiştirmişti. Aynı zamanda akşama kadar tüm evi köşe bucak temizlemiş, her bir şeyini düzenlemişti ve tüm bunlardan sonra hiç enerjisi kalmayınca eve çin yemeği söylemişti. Tüm bedeni ağrıyorken sol bacağı tabii ki daha kötü durumdaydı, iyi ki fizyoterapisti ona böyle zamanlar için bu bantları vermişti. Genç adam yatağından kalkmadan önce biraz bekledi, işten sonra doyan karnı ve ılık duş onu bir hayli mayıştırmıştı.
Bir süre çekimler olmayacağından gelen boş vakit onu delirtmişti, kafayı yiyecek olmasının sebebi ise yapmaktan kıl payı vazgeçtiği şeydi ve bu yüzden kafasını şişiren iç sesi. Flash ile banyoda işi pişirmeye yaklaşmışken onları Peter'ın telefonu durdurmuştu. Daha önceki gün onu derse getirmek için yüzüne su döktüren Harry tabii arkadaşını okulda göremeyince aramıştı. Uzun konuşmadan sonra hala damarlarında dolaşan alkolün etkisinden biraz kurtulan Peter ardından Flash'ı banyoda tek başına bırakarak salona gitmiş, ders kitaplarını çıkarıp masaya oturmuştu. Az önce hiçbir şey olmamış gibi ona ders anlatıyorken kafasının içindeki sesler konuşmasını etkiliyordu, içerisi çok gürültüydü ve zaten akşamdan kalmayken bunu daha fazla devam ettiremeyecek gibiydi. Flash'ı onun tüm konuşma isteklerine rağmen evinden yollamıştı, yollayana kadar da aşırı soğuktu ve bu Flash'ın kafasını karıştırmıştı, biraz da kırılmasına sebep olmuştu çünkü az kala yapacakları şeyi Peter'ın koskoca bir hata olarak gördüğü belliydi. Evde yalnız kaldığında yaklaşık bir saat öylece oturmuş, tekrar arayan Harry'ye olayı kısaca anlatmıştı da ama hemen pişman olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bound To You
FanfictionWade x Peter ~tüm hakları Peter'ın müzik listesinde saklıdır~ *The manip i use as this book's cover has made by a very talented artist, @hystu01 (ig), you can find the original edit on her profile.*