Olaysız sevişmeli geçiş bölümü diyim kısaca ne diyim
Kitap hem uzadı hem geç yb geldiği için her geçen gün okur azalıyor ben de ağlıyorum T-T
İlk bölümleri düzenlemeye de nasıl üşeniyorum...
Wade ile Peter'ın hasret giderişleri diledikleri kadar uzun sürmemişti, malum, evde sadece onlar yoktu. Hep birlikte salonda kutu oyunları oynadılar, şakalaştılar, sohbet ettiler ve Peter uzun zaman sonra ilk defa içi içine sığmaz derecede mutluydu. Genç adam Wade'i tanımadan önce, ne zaman mutlu olsa bu onu hemen ardından gererdi çünkü bu duygunun sonsuz olmayacağını bilirdi; elbet biteceğinin, terazinin bir şekilde eşitleneceğinin farkındaydı bu yüzden yüksekten yere çakılmak yerine daima yerde sürünmeye devam etmeyi tercih ederdi. Ama on sekizinci yaş gününün gecesi en sevdiği insanlarla çevriliyken, kocaman bir ailelerken mutluluğunu bilerek bastırmak imkansızdı. Bu şeyin sonu olmayacakmış gibi hissetmek ve halinden büyük bir haz duymamak imkansızdı. Hayatına Wade girdiğinden beri kendini geliştirmesi gerektiğini düşündüğü ve aynen öyle de yaptığı yegane konu bu olabilirdi, mutluluğu kabul et ve hissetmene izin ver.
Gözleri tekrar dolacak gibiydi, o gece herkes çok eğlenmişti ve Peter mutluydu. Kendisini bekleyen onca şeye rağmen, hissettiği şey sadece mutluluktu. O gün önemli bir dönüm noktasıydı ve herkes rahat bir nefes verir gibiydi, bazıları omuzlarından kalkan yükün huzurundaydı.
Jake ne zaman bir şaka patlatsa Peter'ın ilk refleksi gülmek değil, gülüşünü görmek için Wade'e bakmak olmuştu. Onu izlemekten zerre usanmadı, usanamazdı da.
Aylar sonra Wade'in kolları arasında, kokusuyla uyumak harika hissettirmişti ve ertesi sabah yataktan çıkmak istemiyordu. Bir şeyleri konuşmak, planlamak da. Gün sadece onlara ait olsun istiyordu ve en azından birkaç saat için endişelerini düşünmemek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bound To You
FanficWade x Peter ~tüm hakları Peter'ın müzik listesinde saklıdır~ *The manip i use as this book's cover has made by a very talented artist, @hystu01 (ig), you can find the original edit on her profile.*