•13•

4.2K 257 323
                                    

*****************

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*****************

Günlerden cumaydı, hafta bitmişti ve Peter tüm haftayı Wade'i her görüşünde gözlerini ondan kaçırarak geçirmişti.

Wade'in, Peter'ın bu hallerini her görüşünde gülmesinin de pek yardımı dokunmuyordu.

Son dersti ve Peter, okulun spor salonunda Ned ayaklarını tutarken mekik çekiyor ve aynı zamanda konuşuyorlardı.

"Beni her dakika arıyor ve telefonuma şu nerede olduğumu gösteren uygulamadan bile yükletti, tanrım. Sanırım kafayı falan yemeye başladı."

Peter bir mekiği daha tamamlarken güldü.

Koç düdüğünü çaldı ve ardından salona bağırdı.

"Bitir! Soyunma odalarına! Hadi, oyalanmayın! Thompson, Adams! Hemen o topları bırakın!"

"Daha önce de böyle yaptığı olmuştu, Ned. Eminim bir süre sonra eski haline döner."

Peter Ned'in uzattığı elini tutarak ayağa kalkarken onu annesi hakkında rahatlatmaya çalıştı.

Soyunma odalarına yürürlerken Harry de aralarına katıldı.

"Dostum, voleybolda Rose'u gördün mü?"

Harry ağır ağır konuşurken hala kızlar soyunma odasına giden Rose'un arkasına transa geçmiş gibi bakıyordu.

Peter Harry'nin ensesine bir tane patlattı.

"Uçkuruna sahip çık Harold."

Ned Peter'ın söylediğine kahkahalarla gülerken Harry gözlerini devirdi.

"Ee, onu bir yere davet falan etmeyecek misin?"

Harry anlamamış bir şekilde Peter'a baktı.

"Ne?"

Ned kafasını iki yana salladı.

"Hareketlerine hiç mi bakmıyorsun, ya da söylediklerine? Kız ona çıkma teklifi etmeni bekliyor!"

"Cidden mi?"

Ned 'sen ciddi misin' bakışları atarken konuştu,
"Bu sabah buralarda 'uzun bir süre' kalabileceğini söyledi! Sence bunu sana flört eden bakışlarla söylerken ne demeye çalışıyordu gerizekalı? Ya da ardından ayrı bir eve geçmek istediği konusunu ailesine açtığını söylemesi? Resmen sana—"

Peter kaşlarını çattı.

"Rose öyle bir şey mi söyledi?"

"Sen sınıfa gittikten sonra."

"Neden istiyormuş?"

"Bilmiyorum, herhalde söylerdi ama zil çaldı ve dağıldık."

Peter soyunma odasının dolabını kapatırken kafasını salladı ve temiz tişörtünü üstüne geçirdi.

Bound To YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin