Eheh, şu sıradaki bölüm uzun olacak sözümü tutmamış olabilirim :}
•••"Kes şunu artık!"
Harry kendisiyle uğraşan arkadaşını huysuz bir şekilde tersliyorken onun aksine Peter oldukça neşeliydi. Fırtına sonunda dinmişti, mevsim tam anlamıyla kendini gösteriyorken güneş yakıcıydı ve iki arkadaş spor salonundan çıktıktan sonra kalan antremanlarına eve koşarak devam ediyorken Peter elindeki şişesinden sürekli arkadaşına su atıp duruyor ya da önünü kesiyordu.
"Peter, ciddiyim!"
Sözünün aksine Harry de artık yüzüne şeytani bir sırıtış yerleştirmişken beklenmedik bir şekilde Peter'ın üzerine atlamış ve az kalsın onunla kendisini de düşürmüştü, tökezleyen ve yere düşmemek için ellerinden yardım alan genç adam dizindeki sızıyı umursamadı, aksine kahkahaları çoğaldı ve kaldırım kenarında Harry ile boğuşmaları bitmeden önce kollarını ona doladı. Arkadaşına sımsıkı sarılıyorken yanlarından geçen insanları biraz bile umursamadı, sadece gülmeye devam etti ve ancak sevgisini gösterdiğine emin olduktan sonra Harry'yi bıraktı.
"Hayırdır ya?"
Ayağa kalkıp üzerlerini silkelediklerinde Peter dudaklarını büzdü, omuz silkti.
"Pek sık böyle yapmam biliyorsun, sen en iyisi sonuna kadar yararlanmaya çalış."
Harry bakışlarını tekrar yola çevirirken güldü.
"Tabii, doğru."
Ve akşamüstü güneşinin altında Osbornlar'ın malikanesine doğru koşmaya devam ettiler.
Rose, Michelle ve Ned kararlaştırdıkları gibi hala oradalardı, herhalde bir süre gitmeyi de planlamıyorlardı. Hava tamamen düzeldiğine göre bahar tatilinin tadını çıkaracakları ilk gün bugün olmalıydı ve Peter'ın doğum gününe de çok az bir süre kaldığına göre muhtemelen plan yapıyorlardı.
Birkaç gün önce fırtına hafiflediğinde Peter söylediği gibi Wade'in evinden sabah erkenden çıkmıştı, resmen koşar adımlarla ve evde yine tek başına kalan Wade olan her şeyle teselliyi şişenin dibinde bulmak yerine kendini işe odaklanmaya zorladı, ve sağlığına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bound To You
FanficWade x Peter ~tüm hakları Peter'ın müzik listesinde saklıdır~ *The manip i use as this book's cover has made by a very talented artist, @hystu01 (ig), you can find the original edit on her profile.*