𝐄𝐥𝐬𝐨̈ 𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭

1.9K 56 3
                                    

☼︎𝑳𝒊𝒍𝒚
ˢᶻᵉᵐˢᶻᵒ̈ᵍᵉ

A többi farkas vonyítva örült a nővéremnek, aki most tért haza az Alfa Képzőből.
Caroline nem csak emberként, hanem farkas ként is szép volt. Vékony izmos teste volt, mindegyik alakjában. Kedves volt, és pocsék humorral rendelkezett. Egyszóval ő volt a falka ,,álom nő"-je.

Nem szoktunk sokszor emberré változni, sőt. Szinte soha, mivel nem járunk ki az erdőből, ahol sokkal kényelmesebb farkasként közlekedni.
A falkában összesen tizenegyen vagyunk.

Kezdjük apámmal. Caroline, vagyis a nővérem, előtt ő volt az Alfa, becses nevén szólítva, Michel.
Anyám, Sofia, nem volt Alfa, mégis az egész falka rettegett tőle.
Kate és Karen, az ikrek. Ők, Beatrix-el és Aaron-nal együtt Béták.
Aztán ott vannak Harry, Tom és William, ők is Omegák, akárcsak én.

És ha már itt tartunk, mesélek magamról. A nevem Lily, és ahogy mondtam Omega vagyok. A szőrzetem elüt más farkasokétól, ugyanis az enyém fehér, emiatt egyfajta különcként élek a falkában. Persze senkivel sincs rossz kapcsolatom.

A nővérem nevetve köszönte meg a többieknek, hogy ennyire örülnek neki. A szüleim, akik eddig mellettem álltak elindultak Caroline felé, mire észbe kaptam én is el indultam utánuk.

- Ügyes voltál, lányom. - mondta apám, majd büszkén végig mérte a nővéremet. Anya apát félre lökve ugrott Caroline-hoz. Apa csak zavartan nézett, majd megrázta a fejét.

- Az én ügyes, kicsi lányom. - ugrálta körbe.

- Hagyd már szegényt, Sofia. - szólt Aaron, mire anyám lassan megfordultam, és gyilkos tekintetét lassan vezette végig a fiún.

- Mondtál valamit? - nézett rá gúnyos mosollyal.

- N-Nem. - dadogta a srác, majd fülét, farkát behúzva hátrált kicsit. Anyám és az ő tekintélye...

- Anya nyugi. - mondta a nővérem. - Köszönöm mindenkinek, hogy eljöttetek, mostmár nyugodtan elmehettek.

A falka még vonyított egyet, majd más-más irányba elindulva elhagyták a mezőt, ami a területünkhöz tartozott. A területünk része volt még két erdő, egy hegy, pár folyó, illetve patak és egy tó. Ezenkívül néhány sziklaszírt, illetve egy kanyon is megtalálható itt.

A családommal együtt elindultunk vissza a barlangunkba, ami pont egy nagyobb sziklaszírtnél volt, innét beláttuk az egész mezőt és tavat.

A többiek bevonultak a barlangba, én viszont inkább kint maradtam a szírten, és néztem a tájat.

Átnéztem a a mezőt határoló hegy felett, aminek a másik oldalán a Keleti falka területe helyezkedett el.

Mindigis kíváncsi voltam, hogy mi lehet a hegy túl oldalán.

☾︎ 𝑨𝒅𝒂𝒎
ˢᶻᵉᵐˢᶻᵒ̈ᵍᵉ

A hegy túl oldaláról folyamatos vonyítás hallatszódott. Úgy látszik a Nyugatiaknál ünnepelnek. Ha megtudják apám mit tervezett Michel-el, akkor még jobban fognak örülni. Velem ellentétben ők boldogok lesznek.

Az apám, James, nem rossz ember, csupán érdekes természete van, ezért versengtünk mindig a másik falkával, de ez holnaptól megváltozik.
Anyám, Isabella meghalt tíz éve, amikor egy jávorszarvas csorda útjába került. Nem tudott elmenekülni.
Vérszerinti testvéreim nincsenek, de Clara-t és Daniel-t úgy szeretem, mintha azok lennének. Ők Béták, ahogyan Oliver, Jack és Charlie is.
Végül pedig az omegák, Samantha, Olivia, Liam és Mason.
És végül vagyok én. Az Alfa. A többiek jó vezérnek tartanak, apam pedig büszke rám. Bármit megtennék a falkáért, de ez mindenkire igaz a csapatból.

Unottan sétáltam ki a fák közül, majd fel a dombra, ahol a barlangunk helyezkedett el. Egy pillantás vetettem a Nyugati Falka területe felé, majd besétáltam az otthonunkba.


𝓓𝓸𝓻𝓲𝓷𝓪

𝐀𝐥𝐟𝐚 𝐞́𝐬 𝐎𝐦𝐞𝐠𝐚 | ✓حيث تعيش القصص. اكتشف الآن