☼︎𝑳𝒊𝒍𝒚
ˢᶻᵉᵐˢᶻᵒᵍᵉ1 évvel később:
Határozottan boldog vagyok! Adam mellett az élet csodás, minden reggel mellette ébredni és minden este vele aludni el, egyszerűen tökéletes. Nincs is annál jobb, mint vele tölteni a napot, na meg persze a gyerekekkel...
- Adam! - sétálok ki a barlangunkból, amiben csak mi lakunk.
- Igen? - jött fáradtan. Ez történik, ha az embernek kölykei lesznek.
- Tudnál kicsit vigyázni a gyerekekre, amíg én elmegyek itthonról? - kérdezem könyörgő tekintettel.
- Hát persze, szívem. - mondta, majd mellém állva hozzámbújt, majd bement a barlangba a kölykökhöz.
Ana, Iza és Mike gyönyörű farkas kölykök, rettentően játékosak. Mike és Ana inkább Adam-re ütött, Iza viszont rám.
Ugyanakkor ott van Beatrix és Aaron gyerekei, akik már lassan 1 évesek. Kai, Lucy és az ifjabbik Aaron. Ők a mi gyerekeinkkel ellentétben nyugodt természetet örököltek Aaron-től.
Caroline és William remekül megvannak, de a nővérem még nem áll készen arra, hogy kölykei legyenek.
Anya és Apa kapcsolata a régi. Anya még mindig terrorizálja apát, ő pedig tűri.
A többiek szintén élik megszokott életüket.Az erdőbe, a patakhoz sétáltam, ahol először találkoztam igazán Adam-mel. Leültem a partra és bámultam a vizet, ahonnét egy teljesen másik farkas nézett vissza rám. Erősebbnek és határozottabbnak tűntem, ami büszkeséggel töltött el. Nem tudom mi teszi ezt velem, lehet Adam, vagy az anyaság, de mindenesetre örülök neki.
- Anyu! Anyu! - hallottam a gyerekek vékony hangját. - Apu nem akar velünk játszani.
A fáradtan utánuk sétáló Adam-re néztem, majd vissza a gyerekekre.
- Akkor majd én játszok veletek. Rendben?
- Igen! Igen. - hangzott kórusban a válasz, majd a kölykök a vízbe rohantak, mire utánuk mentem és mancsommal rájuk fröcsköltem egy kis vizet, mire ők nevetve viszontozták tettemet. Egy idő után engem kihagytak a játékból, ezért visszasétáltam a partra, ahol Adam aludt békésen.
Óvatosan lefeküdtem mellé, mire felkapta a fejét és rám nézett.
- Szeretlek! - mondom a szemebe nézve.
- Én is szeretlek! - hozzám dörgölőzik, majd óvatosan ellökve engem, nekem dőlve alszik vissza.
☾︎ 𝑨𝒅𝒂𝒎
ˢᶻᵉᵐˢᶻᵒ̈ᵍᵉAzt hiszem soha senkit nem szerettem még úgy, mint Lilyt. Néha azt érzem, túl jó hozzám. Túlságosan ártatlan és szeretetreméltó, nem olyan mint én. Tettem olyan dolgokat, amiket nem kellett volna, de mellette.. Mellette minden problémám szerte foszlik, és most, hogy gyerekeink vannak, még közelebb érzem őt magamhoz. Nála tökéletesebb, aranyosabb, kedvesebb és szerethetőbb nőt soha nem találtam volna. Vele akarom leélni az életemet!
VÉGE
𝓓𝓸𝓻𝓲𝓷𝓪
Rövid lett, de nem is igen terveztem hosszabbra a befejező részt.
Nagyon szépen köszönöm nektek, hogy végig olvastátok! Nem sokára érkezik a második évad, ami nem kap új könyvet, tehát itt fog folytatódni.
Remélem az is tetszeni fog!
Írjátok le a véleményeteket az első évadról!Így az évad végén szeretnék köszönetet mondani a sok megtekintésért illetve vote-ért.
2020.08.30. - 200 megtekintés
2020.09.07. - 330 megtekintés
2020.09.12. - 440 megtekintés
2020.09.13. - 500 megtekintés
2020.09.16. - 615 megtekintés
2020.09.20. - 709 megtekintés
2020.09.24. - 800 megtekintés
2020.09.25. - 900 megtekintés
YOU ARE READING
𝐀𝐥𝐟𝐚 𝐞́𝐬 𝐎𝐦𝐞𝐠𝐚 | ✓
Fantasy𝐀𝐥𝐟𝐚 𝐞́𝐬 𝐎𝐦𝐞𝐠𝐚 - 𝐅𝐚𝐧𝐭𝐚𝐬𝐲 Első évad: 2020.07.29. - 2020.09.25; Befejezett 𝑳𝒊𝒍𝒚 𝑒́𝑠 𝑨𝒅𝒂𝒎 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒. Második évad: 2020.09.25 -2020.12.20; Befejezett 𝑬𝒍𝒊𝒛𝒂𝒃𝒆𝒕𝒉 𝑒́𝑠 𝑵𝒐𝒂𝒉 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒. A kön...