𝐓𝐢𝐳𝐞𝐧𝐞𝐠𝐲𝐞𝐝𝐢𝐤 𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭

1.2K 37 2
                                    

☼︎𝑳𝒊𝒍𝒚
ˢᶻᵉᵐˢᶻᵒᵍᵉ

Caroline-nel ültem a barlang előtt, miközben ő folyamatosan sírt.

- Nem akarok hozzá menni, Lily.. - nyöszörgött, miközben a mezőt nézte, ahova már összegyűlt a két falka.

- Próbáld a jó oldalát nézni... - sóhajtottam, bár én is nehezen tartottam vissza könnyeimet.

- Igaz.. Adam..Szóval ő nagyon kedves.. és..

- Humoros, aranyos, jó az illata, erős, határozott, szerethető... - szinte maguktól csúsztak ki a számon a szavak, majd ráeszmélve mit csináltam lehajtottam a fejem.

- Lily te.. - kezdte óvatosan a nővérem.

- Ideje indulnunk, már mindenki ott van.. - valójában fogalmam sem volt róla ki van ott, és ki nincs, viszont nem akartam válaszolni Caroline kérdéseire.

A nővérem bólintott, majd egymás mellett indultunk el a mezőre, ahol a többi farkas már várt ránk. Leültem anyám mellé és néztem, ahogy Caroline Adam elé sétál.

- Azért gyűltűnk itt össze, hogy békét kössön a két falka. Legyünk hálásak ennek a két fiatal farkasnak!

Apa elhallgatott, majd az esküvő kezdetét vette. A nővérem és Adam megszaglászták egymást, majd jöhetett az a rész, amit én egyáltalán nem vártam. Orruk vészesen közeledett a másikéhoz, amikor Caroline meghátrált.

- Mégis mit képzel? - hallottam Adam apjának hangját.

- Csendet. Mi a baj, Kicsim? - szólt apánk.

- N-Nekem ez nem megy! Apa én mást szeretek, aki.. aki egy omega...

Az tömeg zúgolódni kezdett. Anyám ájultan esett össze, mire Beatrix és Aaron ugrott mellé.

- De hát ez elfogadhatatlan! - szólt James. - Ha...

- Semmi gond, apám. - szólalt meg Adam higgadtan, mire a tömeg elcsendesedett. - Ugyanis én is egy omegát szeretek!

Mélyen a szemembe nézett, még mielőtt kitört volna a káosz.

☾︎ 𝑨𝒅𝒂𝒎
ˢᶻᵉᵐˢᶻᵒ̈ᵍᵉ

Az többiek megállás nélkül kiabáltak, és egymás szavába vágva vitatták meg a hallottakat, majd várakozás teljesen nézték Michel-re, aki tanácstalanul állt egy helyben.

- É-én nem tudom.. Ilyen még nem volt.. Talán a béke kötés így is érvényes. Akkor hát azt hiszem most már békében élhetünk!

A farkasok ujjongani kezdtek, miközben én apámat néztem, aki hitetlenkedve bámulta Lily apját, és egy szót sem bírt kinyögni. Teljesen le volt döbbenve.

Hirtelen oldalról valami nekem csapódott, aminek hatására elvesztettem az egyensúlyom és elestem.
A hátamra fordulva kerestem, hogy mi ütközhetett nekem, de rögtön megtaláltam. Gyönyörű kék szemével bámult rám, miközben felettem támaszkodott. Hozzám bújt és orrát enyémhez nyomta.

Éjjenzés hallatszódott, mire odanéztünk és megláttuk a minket bámuló tömeget. Szórakozottan néztem Lily-re, aki félénken nézett nem rég felébredt anyjára. Sofia rosszalóan rázta a fejét, de szemében vidámság és büszkeség csillogott. Óvatosan közelebb bújtam Lily-hez, mire ő rám nézett, én pedig megnyaltam az arcát. Boldogan nézett rám. Oldalra sandítva láttam Caroline-t és, a vele együtt eltűnt, omegát, ahogy ölelkeznek.

𝓓𝓸𝓻𝓲𝓷𝓪

Itt is van a kövi rész.
Remélem tetszik!
Komment én várom a válaszokat:
Szeretnétek második évadot ebből vagy inkább nem?

𝐀𝐥𝐟𝐚 𝐞́𝐬 𝐎𝐦𝐞𝐠𝐚 | ✓Where stories live. Discover now