☼︎𝑳𝒊𝒍𝒚
ˢᶻᵉᵐˢᶻᵒ̈ᵍᵉCaroline ma reggelre sem lett meg. Kezdtem egyre jobban aggódni, nagyon reméltem, hogy csak elszökött, és nem esett semmi baja.
Adam tegnap, vagy is inkább ma, hajnalban hagyott magamra.
Egész este velem maradt, többnyire egymáshoz bújva ültünk az éjszakában és minden mozgásra figyeltünk hátha Caroline az.Anyám Idegesen sétált be a barlangba. Szájából kilógott a virág, amit a nővéremnek szedtünk.
Elkerekedett szemekkel néztem édesanyámra, aki kiköpte a növényt, majd lábával a sarokba lökte.
- Ez azt jelenti, hogy.. - kezdtem.
- Igen. A nővéred még mindig nincs meg. A virágot északra találtuk, a területünk végénél. Holnap elindultunk arra, hogy megkeressük.
- Holnap? Miért nem ma? - értetlenül néztem rá.
- Ma beszédünk van a Keleti falkával. - sóhajtott, majd kisétált a barlangból.
Ha a Keletiek tárgyalni akarnak, abból sok jó nem fog kisülni.
Túlságosan ideges voltam, ezért semmi sem kötött le. Össze-vissza mászkáltam az erdőbe, majd arra az elhatározásra jutottam, hogy elmegyek a patakhoz.
A patakhoz érve lefeküdtem, majd két mellső lábamat a vízbe raktam.
A patak kis vizében apróbbnál apróbb halak úszkáltak.
Madár csicsergés töltötte be a levegőt.
Az erdő békessége kissé megnyugtatott.A csendet bokrok zörgése zavarta meg, majd amikor odanéztem megláttam, ahogy anyám közelít felém.
- A mezőn találkozunk a Keleti Falkával.. Gyere. - mondta, az idegesség kiérződött a hangjából. A félelem úrrá lett rajtam, tudtam, hogy a Keletiek nem beszélgetni szeretnének.
Ekkor jutott eszembe Adam... Ezekután valószínűleg soha többé nem látjuk majd egymást, aminek már csak a gondolatától is összeszorult a szívem.
Aztán eszembe jutott a tegnap este, ahogyan hozzábújva átjárja a melegség a testemet, és ahogyan a gyomrom furcsán bizseregni kezd. Csodás, de egyben furcsa érzés volt, amihez hasonlót még nem éreztem.
☾︎ 𝑨𝒅𝒂𝒎
ˢᶻᵉᵐˢᶻᵒ̈ᵍᵉA nap magasan járt az égen, amikor a Nyugati Falka területére léptünk, azon belül is a mezőre.
A másik falka félkört alkotva várt ránk, majd érkezésünkre felálltak. Néhányan ellenségesen méregettek minket.- A tárgyalás a felnőttek között zajlik majd, Lily te addig vezesd körbe Adam-et, mutasd meg neki az egész területünket. - mondta Sophia, mire én a fehér farkas mellé sétáltam, aki rögtön elindult velem az erdő felé.
- Nem igazán tudom miért kellene körbe vezesselek, nem olyan hely ez, ahol csak úgy el lehet tévedni. Amúgy sincs semmi érdekes itt, csak egy patak, és rengeteg fa meg bokor. - motyogta zavartan, édes hangját meghallva azonnal rákaptam a fejem.
- A virágokat kifelejtetted. - mondtam szórakozottan, mire ő lehajtotta a fejét. - Hé, minden rendben?
- Igen, persze. - sóhajtott. - Csak aggódok a nővéremért...
- Biztos vagyok benne, hogy nincs semmi baja! - próbáltam őt nyugtatni.
- Ugyan mitől vagy te olyan biztos ebben, hm? Ugyanúgy nem tudsz róla semmit, mint ahogy bárki más sem innét. Szóval ne próbálj hitegetni! - szólt mérgesen, mire meglepetten néztem rá.
- Elnézést! - mondtam, de egyáltalán nem volt bűntudatom.
A lány dühösen nézett rám, ezért inkább gyorsan témát váltottam:- Soha nem láttalak még a falkából, a családodon kívül, akárkivel is beszélgetni. Talán nem érzed magad jól a társaiddal?
- Mert mintha olyan sokszor láttál volna.. - dünnyögte a szemét forgatva. - Igen is jól érzem magam velük, csupán.. csupán nincs közös témánk.
- Értem. És velem is jól érzed magad? - néztem rá szórakozottan, mire elfordította a fejét.
☼︎𝑳𝒊𝒍𝒚
ˢᶻᵉᵐˢᶻᵒ̈ᵍᵉÓ ha tudnád mennyire...
- Talán, de mással sokkal jobban érzem magam. - válaszom csöpögött a hazugságtól.
- Kivel? - kérdezte. Hangja megváltozott, komor lett.
- A testvéremmel természetesen. - mondtam előre nézve, mire hallottam, ahogy kifújta a levegőt. - Miért, kire gondoltál? - néztem rá szórakozottan.
- Az nem érdekes... - motyogta dühösen, majd futni kezdett. Mire észbekaptam, hogy utána kellene futnom, már csak apró pontként látszott alakja, de én kitartóan rohantam utána.
𝓓𝓸𝓻𝓲𝓷𝓪
Ne haragudjatok, hogy ilyen sokat kellett várni erre részre, de igyekszem minél előbb hozni a következő részt.
Puszi! ♡
أنت تقرأ
𝐀𝐥𝐟𝐚 𝐞́𝐬 𝐎𝐦𝐞𝐠𝐚 | ✓
خيال (فانتازيا)𝐀𝐥𝐟𝐚 𝐞́𝐬 𝐎𝐦𝐞𝐠𝐚 - 𝐅𝐚𝐧𝐭𝐚𝐬𝐲 Első évad: 2020.07.29. - 2020.09.25; Befejezett 𝑳𝒊𝒍𝒚 𝑒́𝑠 𝑨𝒅𝒂𝒎 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒. Második évad: 2020.09.25 -2020.12.20; Befejezett 𝑬𝒍𝒊𝒛𝒂𝒃𝒆𝒕𝒉 𝑒́𝑠 𝑵𝒐𝒂𝒉 𝑡𝑜̈𝑟𝑡𝑒́𝑛𝑒𝑡𝑒. A kön...