KAYLA POV
Ślub z Ronem to był jeden z najwspanialszych momentów w moim życiu. Nie mogłam nigdy nawet marzyć, że będę żoną tak wspaniałej osoby i moje życie się tak ułoży.
Próbowaliśmy mieszkać na Saari, ale nie udało się to. Nie czułam się dobrze na tej wyspie, a do tego wszędzie mieliśmy daleko. Moje stosunki z rodziną się polepszyły, ale pomimo to wszystko nie wytrzyma długo w domu i na rodzinnej wyspie, bo mieszkać sama z Ronem też próbowałam.
Przylecieliśmy z powrotem na wyspę Rona. Tutaj mieszkamy i jest idealnie. Znowu się zmieniłam, znowu dojrzałam i wydoroślałam. Ron jest wspaniałym człowiekiem jakiego poznałam i idealnym mężem.
Razem uzbieraliśmy sporo tatuaży z miejsc, które odwiedziliśmy. Często zapamiętywaliśmy różne cechy i znaki szczególne z danego miejsca, by później opowiedzieć Yrtti dokładnie czego oczekujemy. Sprawdziła się świetnie już wiele razy wizualizując nasze myśli i pomysły. Moi rodzice dalej uważają, że się oszpecam, ale puki podobam się Ronowi i podzielam razem z nim moją pasję nie mam zamiaru zaprzestać.
Często widzimy się z jeźdźcami. Astrid i Czkawka również się pobrali. Przyjęcie było bardzo huczne i ogromne. Zabawa trwałą do białego rana, a następnego dna znowu zaczęła się koło południa, kiedy wszyscy trochę odespali.
Teraz mamy dwójkę dzieci razem z Ronem, chłopca i dziewczynkę. Nasz syn ma sześć lat, a córka cztery. Trochę się pozmieniało w naszym życiu, ale niczego nie żałuję. Kocham moją rodzinę i wiem, że nigdy się to nie zmieni.
Kayla, 32 lata
^^^^^^
To już koniec opowieści o Kaylii i jej przygodach. Dziękuję wszystkim, który czytali moje wypociny, głosowali na rozdziały i komentowali. Dawało mi to dużo motywacji do pisania. Nigdy nie pomyślałabym, że moja książka może mieć tyle wyświetleń, a jest ich prawie 2k. Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy zostali ze mną do końca.
Jeśli komuś spodobał się styl mojego pisania i/lub jest ciekawy co jeszcze siedzi mi w głowie zapraszam na mój profil, gdzie znajdują się jak na razie dwie książki mojego autorstwa. Zapraszam do przeczytania i zamieszczam krótki opis każdej z książek.
Kryształowa Księżniczka jest opowiadaniem zakończonym. Mówi o przygodach młodej księżniczki czarodziejki, która wraz z przyjaciółmi musi stawić czoła czarnej magii i odzyskać to co straciła.
Popychadło jest w trakcie pracy i nie wiem kiedy będzie zakończona. Jest to historia młodej nastolatki, która jest klasowym popychadłem. Szybko musi przystosować się do nowej sytuacji i ratować innych ludzi, także tych których najbardziej nie lubi. Jej zasługi ostatecznie zostają docenione, a wszyscy którzy się z niej śmiali, żałują i przepraszają za swoje zachowanie. Wszystko to niestety dzieje się za późno.
W następnych rozdziałach, które dodam wszystko się wyjaśni.
YOU ARE READING
Skrzydlaci Przyjaciele
Hayran KurguZobaczyłam na horyzoncie jakąś grupkę. Po chwili wiedziałam, że to oni. Musiałam ich poznać, poznać bohaterów. Jednak nie zostałam zbyt mile przyjęta... Fanfiction o bohaterach serialu Jeźdźcy Smoków: Na Końcu Świata i kimś nowym... Za okładkę, któr...