Ne Oldu? Neden Bu Kadar Sinirlisin?

1.4K 1.2K 94
                                    


🌼Selamun Aleyküm Canımın İçleri

🌼Yeni Bölüme Hoş Geldiniz

🌼Ufak Bir Emoji Koyar Mısınız?
_______________________________________________________________

                                            &&&&

Turan  için gerçekten çok üzülmüştüm. Firdevs'i gerçekten de çok seviyordu. Bir yandan da Firdevs'in haklı yönleri vardı. Kimseyi sevip sevmeyeceği ona bağlıydı. Ve Turan şunu bilmiyordu ki zorla güzelik olmazdı. Bunun mümkünatı yoktu.


Bir yandan da gerçekten birbirlerine yakışıyorlardı. Umarım Turan kısa zamanda sevdiği kıza yani Firdevs'e kavuşurdu. Elimi Turan'ın omzuna koydum. "Kavuşacaksınız, buna inancım tam" Dedim omzunu sıvazlayarak.
Turan gerçekten hem iyi hem de ultra yakışıklı bir çocuktu.
Onların kavuşması için her gün dua edeceğim.

Turan bana gülümseyip sarıldı. Benden ayrıldığında ise  "Beyaz hep böyle midir?" Diye sorduğunda olumsuz anlamda başımı salladım. Canını sıkan biri vardı bir kişi aklıma geliyordu ama o konuyu dün kapatmıştık.

"Yok,  bugün canı biraz sıkkın" Mert ve Beyaz'ın konusunu Ben, Sultan, Gülbahar ve Can'dan başka kimse bilmiyordu.
"Beyaz'a söyle bana bulaşmasın yoksa kız olduğunu unuturum Alya" Gözlerimi kocaman bir şekilde açıp ona baktım. Nasıl böyle birşey diyebilir? Turan'a cevabını verecektim ki arkamdan çıkıveren Beyaz araya girdi.

"Hala Hala?" Dedi kinli bir sesle  Beyaz. Ops! Ortalık inşAllah karışmaz. Beyaz birkaç adımla Turan'ın önüne geldi. Bu manzarayı görmek istemiyordum ki ya ben.
"Ne o dövecek misin beni?" Beyaz ne yapmaya çalışıyordu? Turan'a baktığımda yumruğunu sıkıyordu.

Turan, "Çizgiyi aşıyorsun," Beyaz hiç arkada kalır mıydı?  Durmayıp lafını yapıştırdı.
"Çizgiyi kimin aştığı tartışılır." Turan sabrının sonuna gelmiş olacak ki o da ayağa kalktı.
"Uğraşma benimle!" Sert konuşuyordu Turan. Bunun sebebi bugünün öfkesiydi.  Yoksa böyle konuşmazdı. Firdevs'e bağıran biri ve buna pişman olan Turan, bir kızla nasıl sert konuşabilirdi ki? Turan, Beyaz'ın omzuna hafifçe vurup yanımızdan sesini bile çıkarmadan ayrıldı.

Turan uğraşmak istemediği için sevinmiştim. Morali olmadığı için karşımak istemiyordu. Keyfi yerinde olsaydı, şuan ikimizden biri burda olmayabilirdi. Kastettiğim öldürmek değil, kalp falan kırabilirdi yada başka birşey!  Peki ne oluyor bu kıza böyle?
Hepsini anlatması lazımdı. Anlatmadan gitmesine izin veremezdim. Ayağa kalkıp Beyaz'ın yanına gidip kolundan tutum.
"Ne yapıyorsun sen?" dedim.

"Ne mi yapıyorum? " Ne demek istediğini anlamıyordum.
"Neyin var senin? Kendine gel! Birdaha uyarmayacağım!" Dedim. Bu kız bugün iyi değildi hem de hiç iyi değildi. Biraz da sert konuşmuştum. Bunu yapmam lazımdı. Çünkü o sert konuşulmaktan anlıyordu.
"Ne demek istiyorsun?" Ne demek istediğimi  o da biliyordu. Ama dediğim şeyi yapmayacağım.

Sadece neden bugün böyle davrandığını merak ediyordum. Şaşkınlıkla yere oturup sağ gözünden bir damla gözyaşı aktı. Onun gibi bağdaş kurarak yere oturdum. Hıcķırıklarının arasında sadece dört  kelime tek çıkabilmişti.

"Mert benim sınıfımda Alya, bugün beni öptü herkesin önünde bunu yaptı ve en acısı ne biliyor musun? Buna ben izin verdim, ona karşılık verdim. Nefret ediyorum kendimden. Nefret!" Ağlayışı ve konuşması iç içe nefreti sürüklüyor.

 'Benim Kararlarım' Bizim Hayatımız'( Gerçek  Bir Hayat  Hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin