Selamun Aleyküm Canımın İçleri❤Başlama Tarihini Yazalım
Başlama Saatini Yazalım
Yeni Bölüme Hoş Geldiniz 🍁
Ahmet Kaya ~ Nerden Bileceksiniz
Bu Şarkıyı Dinleyerek Bölümü Okursanız Sevinirim...
____________________________________________________________Yunus Asal'dan
Uyumak için bir sağa bir sola çeviriyordum kendimi. Lakin bir türlü uyuyamıyordum. Normalde kafamı yastığa koyup, hemen uyuyan ben, şimdi ise bir türlü uyuyamıyordum.
Başımı kaldırıp, komidinin üzerindeki bir bardak suyu bir dikişte bittirdim.Oh be! Biraz kendime geleyim. Yoksa delirebilirdim. Zaten uyuyamıyordum. Artık nedeni nedir onu da bilmiyorum. Bide odadaki sıcaklık beni daha da öldürüyordu.
" Bu odayı seçtiğimde böyle sıcak olduğunu düşünmezdim. Anlaşılan Kadir ve Turan beni kandırmıştılar." Kendi kendime söylenip, arada kendime laf atmayı unutmadım. Sabah ilk işim oda degistirmek olacaktı.
Başımı tekrardan hafif olan yastığıma koyacaktım ki sertçe çarpan şeyle yerimden irkildim. Ne olduğunu öğrenmek için komidinin üzerindeki gece lambasını açtım.
Pencerenin açık olduğunu görünce elimle alnıma vurdum.Ulan Turan! Oğlum hem gelip açıyorsun fakat neden kapatmayı bilmiyorsun? Turan'ı dövmek şart oldu artık! Turan ayrı bir garip, Kadir ayrı bir dert.
Napıcağım ikisiyle bende bilmiyorum.
Aralarında akılı olanlardan biriydim. Kendimi ovmek gibi olmasın ama gerçek bu! İkiside farklı kafadalar!Yataktan kalkıp önümde duran ev terliğimi giyip, pencere'nin yanına doğru yürüdüm. Önündeki perdeyi çekip, pencereyi kapatacakken Alya'nın evden çıktığını gördüm.
Bu kız nereye gidiyor? Hemde bu saate. Endişelenmeye başlamıştım. Neyi vardı onun?Okuldayken de onda birşeyler fark etmiştim. Kadir de onda birşeyler fark ettiğini söyleyince kendimi haklı bulmuştum, onda birşeyler olduğunu.
Merakım git gide artmıştı. Onun neyi olduğunu öğrenmek istiyordum. En önemlisi bu saatte nereye gittigini?Kadir ve Turan'a haber vermeliydim. Nereye gittiğini öğrenmemiz lazımdı.
Bu kadar tuhaf biri olması çok meraklandırıcıydı. Pencereyi kapatmadan odamdan koşarak çıkıp Kadir'in kapısını bile çalmayıp hızla odaya girdim. Girdim demiyelim de daldım.Hani birinden o kadar çok nefret edersiniz ve o kişi sizi sinirlendirdiğinde siz dayanamayıp dalarsınız. İşte bende odaya öyle daldım.
Kadir'in uykusu hafifti. Başını hızla kaldırıp, elektriği açtıktan sonra, "Ne oluyor lan?" Ayağı kalkıp bağırarak sordu.Bu halinden korkmadım değil. Çünkü Kadir bu soğuk ve sinirli haleriyle herkesi korkutuyordu. Ben ve Turan onu tanıdığımız için bu halerine alışmıştık tabi. Ama dışardan yabancı biri onunla konuşursa korkardı. Çünkü dışardan ürkütücü gibi görünüyordu ama içini bizden başka kimse bilmiyordu.
Allahım ne diyorum ben? Kadir'den daha sonra bahsederdim. Şimdiki konumuz şimdi bu değildi.
Tam ağzımı açıp konuşacaktım ki odaya esneyerek giren Turanla sustum. O da anlamamış bakışlarla bana ve Kadir'e bakıyordu."Neden bağırıyorsunuz?" Konuşurken hala esniyordu. Zaten dediği şeyi zar zor anlamıştım. Keyfim istiyor diye cevap verecektim ama şuan boş yapmanın sırası değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Benim Kararlarım' Bizim Hayatımız'( Gerçek Bir Hayat Hikayesi)
Nonfiksi6 Yıl önce çocukluğunu, mutluluğunu, huzurunu, kahkahalarını, sevincini, hayat olan bütün hayallerini... En önemlisi ablasını kaybeden yaralı genç bir kız.. Alya! 6 Yıl sonra onu hayata bağlayan kardeşleri oldu. Sadece kendi acı yaşadığını ve karanl...