အပိုင်း❤️၁၄❤️

324 12 0
                                    

""သူငယ်ချင်းချစ်သူ""🌈BL🌈
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
🌈အပိုင်း(၁၄)🌈
❤❤❤❤❤❤
            နွေချို..မနက်အိပ်ရာကနေနိုးလာတော့...တစ်ကိုယ်လုံး.နာကျင်ကိုက်ခဲနေ၏။အဆိုးဆုံးကတော့..ခါးအောက်ပိုင်း.ပိုဆိုးနေသည်။မနေ့ညက.အဖြစ်ပျက်တွေက.ခေါင်းထဲအစီရီတိုးဝင်လာတော့..နွေချို.တစ်ကိုယ်လုံး.ရှက်စိတ်ကြောင့်ထူပူသွားရ၏။
      သူ့ဘေးနားမှာ.အိပ်မောကျနေသည့်..မိုးရိပ်ကို..မဝံ့ရဲလေးကြည့်လိုက်ပြီး..ထထိုင်ဖို့ကြိုးစားလိုက်ပေမယ့်..နာကျင်မှုကြောင့်.လူကမလှုပ်နိုင်ပေ...။
""ဟေ့...ဟေ့..မိုးရိပ်..မိုးရိပ်..ထဦး..""
""အင်း..ဘာလဲ...""
""ထပါဦးဆို..ငါ့ကို..ရေချိုးခန်းထဲလိုက်ပို့ပေး..""
""ဟာ..ကိုယ့်ဘာသာ.သွားလေကွာ..အိပ်နေတဲ့သူကို.လာပြီးနိုးနေသေးတယ်..""
"""ဟာ..ညကမင်းလုပ်ထားလို့..ငါ့.မထနိုင်တော့ဘူး..gayကိုမုန်းလို့ဘဲတော်သေးတယ်..မုန်းများမမုန်းရင်..ငါအောက်ပိုင်းသေနေလောက်ပြီ..""
နွေချို..စိတ်ပေါက်ပေါက်နဲ့ရွဲ့ပြောလိုက်တော့..
""အောင်မာ...မနေ့ညက.ဖြစ်တဲ့ကိစ္စက..မင်းကြောင့်ဖြစ်ရတာလေ..လူကိုပွတ်သီးပွတ်သပ်နဲ့.လာမြူစွယ်တုန်းကတော့.မြူစွယ်ပြီးတော့..ကဲ.အခုဘယ်လိုလုပ်ပေးမှာလဲ..ပြော..""
""ဟမ်..ဘာကိုလဲ..""
မိုးရိပ်စကားကြောင့်.နွေချို.ကြောင်တောင်တောင်ဖြစ်သွားလေသည်။
""မနေ့ညက..မင်းကြောင့်.ငါ့လူပျိုရည်ပျက်သွားပြီလေ..အဲ့ဒါမင်းငါ့ကိုဘယ်လိုလျှော်ကြေးပေးမှာလဲ..ပြော""
""ဘာ...ဘာပြောတယ်..မင်း..မင်းနော်..မညစ်ပတ်နဲ့..အဲ့လိုပြောကြေးဆို.ငါ့လည်း.လူပျိုဘဲရှိသေးတာလေ..နောက်ပြီး..နစ်နာခြင်းနစ်နာ.ငါကနစ်နာရမှာမဟုတ်ဘူးလား..""
""အဟက်..ဘာမှ.လာမပြောနဲ့.မနေ့ညက.ဖြစ်တဲ့ကိစ္စက.မင်းကြောင့်ဘဲ..မင်းအမှားကြောင့်.ငါကြားထဲက.လူပျိုရည်ပျက်ခဲ့ရတာဘဲ..ဘာမှလာမပြောနဲ့..""
""ဟုတ်ပါပြီ..အခု.ငါ့ကိုရေချိုးခန်းထဲ.လိုက်ပို့ပေးပါတော့..တစ်ကိုယ်လုံးလည်း.ညစ်ပတ်နေပြီ..ရေချိုးချင်လို့ပါ..""
နွေချို..ရှုံ့မဲ့မဲ့လေးဆိုလိုက်တော့.မိုးရိပ်အိပ်​ရာပေါ်ကနေလွှားခနဲ့.ထလိုက်​ပြီး.
""အင်း.ခဏလေးနေဦး.ငါအရင်ဦးဆုံးရေသွားစပ်ပေးမယ်..ဟုတ်ပြီလား..""
""အင်း...""
မိုးရိပ်..ရေချိုးခန်းထဲဝင်လာပြီး..ရေပူရေအေး.အနေတော်ဖြစ်အောင်..စပ်လိုက်၏။
           နောက်တော့နွေချို ကိုယ်လေးကို.ပွေ့ချီပြီး.ရေကန်ထဲထည့်ပေးလိုက်၏။
""ကဲ...ရေပါချိုးပေးရဦးမလား..""
""ရပါပြီ.အိုဗာတွေ.လာလုပ်မနေနဲ့..သွားတော့. ""
နွေချိုပြောလိုက်ပေမယ့် မိုးရိပ်ကထွက်မသွားသေးဘဲ..နွေချိုကို.သေချာစူးစိုက်ကြည့်နေတာကြောင့်.နွေချိုမျက်စောင်းထိုးပြီး..
""ဟာ..ဘာကြည့်နေတာလဲ..သွားပါတော့ဆိုမှ..."
စူပုပ်ပုပ်မျက်နှာဘေးနဲ့ပြောလာသည့်​.နွေချိုကို.မိုးရိပ်အူယားလာတာကြောင့်..ပါးလေးကို.ရွှတ်ခနဲ့နမ်းလိုက်ပြီးမှ.အခန်းထဲကနေ.ထွက်လာခဲ့၏။
🖤🖤🖤🖤🖤
             ​နွေချို....ရေမိုးချိုးပြီးတော့..ရေချိုးခန်းထဲကနေ.ထွက်လာခဲ့သည်။.ကုတင်ပေါ်မှာ.တင်ထားသည်က..ရှပ်အင်္ကျီတစ်ထည်တည်းသာ..။နွေချို.မျက်မှောင်ကြုပ်လိုက်ပြီး..ရှပ်အင်္ကျီကိုယူဝတ်ပြီး..ဘောင်းဘီရှာပုံတော်ဖွင့်ရတော့သည်။ဘီဒိုကိုဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့..ဘောင်းဘီရှည်မပြောနှင့်.တခြား.ဘာမှကိုမရှိ..။ဟာလာဟင်းလင်းဖြစ်နေသည့်.ဘီဒိုကို.ပါးစပ်အဟောင်းသားနဲ့.နွေချို.ငေးကြည့်ပြီး..။တခြားအံဆွဲတွေအကုန်လိုက်ဖွင့်ကြည့်လေသည်။.ဘာဆိုဘာမှမရှိ..။
""ဟာ..အဝတ်စားတွေက..ဘယ်ရောက်သွားတာလဲ..မိုးရိပ်...မိုးရိပ်...""
အခန်းထဲကနေဘဲ.နွေချို..မိုးရိပ်နာမည်ကိုအော်ခေါ်လိုက်ရလေသည်။အပေါ်ရှပ်အင်္ကျီ.တစ်ထည်​တည်းနဲ့.အပြင်ကို.ထွက်သွားလို့မှမရတာ..။ရှပ်အင်္ကျီက.အရှက်ဖုံးရုံလောက်.ပေါင်လည်လောက်သာရှည်တာလေ..။ဒီလိုပုံစံမျိုးနဲ့..အပြင်ထွက်လို့.အဆင်မပြေ...။
""ဘာလဲ..ဘာဖြစ်ပြန်တာလဲ..""
မိုးရိပ်...အခန်းထဲကိုဝင်လာပြီးမေးလိုက်သည်။
""ဘောင်းဘီရော...""
နွေချို.မဝံရဲလေးဆိုလိုက်တော့..မိုးရိပ်က..နွေချိုပုံစံလေးကို.သေချာစိုက်ကြည့်ပြီး..ညစ်ကျယ်ကျယ်ပြုံးလိုက်သည်။
""ဘောင်းဘီ..မင်း.ဒီနေ့ကစပြီး.ဘောင်းဘီ.ဝတ်စရာမလိုတော့ဘူးလေ..""
""ဘာ..ဘာပြောတယ်..""
""မင်း.ဆီကနေ ငါလျှော်ကြေး..သိန်း.၅၀၀မရမချင်း.မင်းဒီပုံစံမျိုးနဲ့ဘဲနေရမယ်..""
""ဟမ်..ဘယ်လို..ဘယ်လို..သိန်း၅၀၀ဟုတ်လား..""
နွေချို..တအံ့တသြနဲ့မေးလိုက်တော့.မိုးရိပ်က.ပြုံးပြီးခေါင်းညိတ်ပြသည်။
""အင်း.ဟင်း..ဟုတ်တယ်..ဒါတောင်..ငါလျော့တောင်းထားတာနော်..ငါ့ရဲ့လူပျိုဘဝက.သိန်း.၅၀၀မကဘူးတန်တယ်..မင်းကြောင့်..ပျက်သွားရတဲ့.ငါ့လူပျိုဘဝအတွက်..မင်း.ငါ့ကိုလျှော်ကြေး.သိန်း၅၀၀ပေးရမယ်..""
""ဘာ..ဘာပြောတယ်..မင်းနော်..မညစ်ပတ်နဲ့..ငါလည်း..နစ်နာတာဘဲ..နောက်ပြီး..အဲ့သိန်း၅၀၀ကိုငါကဘယ်မှာသွားရှာရမှာလဲငါ့ဆီမှာ..​သိန်း၅၀၀မပြောနဲ့.သိမ်းထားတဲ့. ပိုက်ဆံ၅၀၀တောင်မှမရှိဘူး..""
""အဲ့ဒါက..မင်းအပိုင်းလေ..ဒါပေမယ့်တစ်ခုတော့ရှ်ိတယ်...မင်း..ငါ့ဆီမှာ..သိန်း၅၀၀ကျေတဲ့အထိ.အလုပ်.လုပ်ပေးလေ..""
မိုးရိပ်စကားကြောင့်.နွေချို.ဆွံ့အသွားရလေသည်။
""ဟုတ်ပြီလေ...မင်းဆီမှာ..အလုပ်.လုပ်ရင်းနဲ့.ဆပ်ပေးမယ်..အဲ့ဒါကြောင့်ငါ့​ကိုဘောင်းဘီပေးတော့..""
""ဟင့်အင်း..ဒီပုံစံအတိုင်းဘဲနေ..တော်ကြာ.မင်းထွက်ပြေးသွားရင်.ဘယ်လိုလုပ်မလဲ...""
ကပ်သီးကပ်သက်.ပြောလာသည့်မိုးရိပ်စကားကြောင့်..နွေချို..စိတ်တိုသွားကာ..
""ဟာ..မင်းမညစ်ပတ်နဲ့လေ..ငါဒီလိုပုံစံမျိုးနဲ့..မင်းရဲ့အလုပ်တွေကို.ဘယ်လိုလုပ်ပေးရမလဲ..""
"ရတယ်.ငါမင်းကိုမခိုင်းသေးဘူး..အရင်ဦးဆုံး..မင်းအားပြန်ပြည့်အောင်..နားလိုက်ဦး..ခဏနေရင်.စားစရာတွေ.လာပို့ပေးလိမ့်မယ်...မင်းသာ.အခန်းထဲကနေ.အခန်းပြင်မထွက်နဲ့..."
မိုးရိပ်..သူပြောချင်ရာ.ပြောပြီးထွက်သွားလေသည်။
""ဟာ..မိုးရိပ်..မိုးရိပ်..မင်းမညစ်ပတ်နဲ့လေ..မိုးရိပ်...""
နွေချိုတစ်ယောက်.အခန်းထဲမှာဒေါသ​ကြောင့်.ဆွေ့ဆွေ့ခုန်ရင်း​ကျန်ရစ်ခဲ့ရလေသည်။
""အား..ကျစ်..အဲ့ဒါ..ဟိုလူယုတ်မာ..တဏှာရူးကောင့်ကြောင့်ဖြစ်ရတာ...ငါမှာ.လူပျိုဘဝလဲရှုံးရတဲ့အပြင်နေရင်းထိုင်ရင်း..အကြွေးကပါ..လာတင်နေသေးတယ်.ဆိုးလိုက်တာ..ဆိုးလိုက်တာ...ဘဝကြီးက....""
နွေချို..တစ်ယောက်တည်း..စိတ်တိုတိုနဲ့ အော်ဟစ်​နေမိတော့သည်။
🖤🖤🖤🖤
       နှင်းသွေးဝိုင် ကြားလိုက်ရတဲ့သတင်းကြောင့် ရင်ထဲထိတ်ခနဲ့ဖြစ်သွားလေသည်။နွေချို.ပျောက်နေတယ်တဲ့လေ..။မနက်စောကြီး..လေးကြိုင်..ဝိုင်.ဆီကိုဖုန်းလှမ်း​ဆက်ပြီးမေးလေသည်။နွေချိုမနေ့ညက.ထွက်သွားပြီး.အိမ်ပြန်ရောက်မလာခဲ့ဘူးတဲ့လေ..။နွေချိုရယ်...နင်ဘယ်တွေလျှောက်သွားနေတာလဲဟာ..။ဖုန်းဆက်လို့လည်းမရနဲ့..ငါသေသာသေလိုက်ချင်ပါတော့တယ်..နှင်းသွေးဝိုင်.စိတ်ထဲကနေ.ညည်းညူနေတုန်း..
ဝိုင်လက်ထဲက.ဖုန်းလေး.မြည်လာလေသည်။
""ဟဲလို...""
""ဟဲလို.တွေဘာတွေလုပ်မနေနဲ့..အခုချက်ချင်း.ခြံရှေ့ထွက်လာခဲ့...""
ဖုန်းကောက်လိုက်ခြင်း.ဖုန်းထဲကနေ..မာကျောစွာနဲ့ထွက်ပေါ်လာသည်ဘ..မိုးရိပ်အသံကြောင့်..ဝိုင်..ရင်တွေပိုတုန်သွားရလေသည်။
""အေးပါ...ငါ..လာပြီ..""
ဝိုင်.ခြံပြင်ဘက်ကို..အလျှင်မြန်ပြေးထွက်လာခဲ့၏။
"ဖြေးဖြေးလာပါ...မယ်မင်းကြီးမရယ်..ချော်လဲနေပါဦးမယ်..""
""မိုး..မိုးရိပ်..ဟိုဝှာလေ..နွေ...နွေချို..ပျောက်နေလို့တဲ့..""
ဝိုင်...မောဟိုက်သံကြီးနဲ့ပြောလိုက်ပြီး..ဗိုက်ကို..လက်နဲ့ဖိပြီး.အမောဖြေနေလေသည်။
""နွေချိုလား.မပျောက်ပါဘူး..သူ့ကိုငါ့အိမ်မှာခေါ်ထားတယ်..""
""ဟမ်..ဘာပြောတယ်..မိုးရိပ်.နင့်.က.နွေချိုက်ိုနောက်ထပ်နှိပ်စက်မလို့.ခေါ်ထားတာလား..""
""လဒမရယ်..ငါသူ့ကိုနှိပ်မစက်ပါဘူး..နင့်ကြောင့်..သူမနေ့ညက..ဘဝပျက်တော့မလို့..သိလား..""
""ဟင်..ဘယ်လို..ဘယ်လို..ငါ့ကြောင့်.နွေချို.ဘဝပျက်တော့မလို့.ဟုတ်လား..""
ဝိုင်..​အူကြောင်ကြောင်လေးနဲ့ပြန်မေးလိုက်တော့.မိုးရိပ်စိတ်မရှည်ဟန်နှင့်..
""ဟုတ်တယ်လေ..နင့်မနေ့ညက..နွေချိုကို..ကလပ်ခေါ်တုန်းကခေါ်သွားပြီး..ဟို.လူယုတ်မာ.ဇေဆိုတဲ့ကောင်နဲ့.နှစ်ယောက်တည်း..ပစ်ထားခဲ့တာမဟုတ်ဘူးလား...""
""ဟယ်..ပေါက်ပေါက်ရှာရှာ..မိုးရိပ်ရယ်..ငါနွေချိုကို.ဘယ်ကလပ်ကိုမှလဲခေါ်မသွားဖူးဘူး..နောက်ပြီး.မနေ့ညက..ငါဘယ်မှလဲမသွားပါဘူးဟယ်..အိမ်မှာဘဲရှိနေတာပါ...."
""ဘာ..နင်ပြောနေတာ.တကယ်လား""
""တကယ်ပါဟာ...မယုံရင်.ငါ့အမေကိုလိုက်မေးကြည့်..ဒါနဲ့.မနေ့ညက.ဘာဖြစ်ကြလို့လဲဟင်...""
""ကဲပါ.ဝိုင်.ထားလိုက်ပါတော့..ဒါနဲ့.ဇေဆိုတဲ့တစ်ယောက်က.လူကောင်းမဟုတ်ဘူး..နောက်ဆို.သူနဲ့.အဆက်သွယ်မလုပ်နဲ့ကြားလား..မနေ့ညက..ကြည့်ရတာ..အဲ့အကောင်က..နွေချိုကို.ကလပ်ဆီကို.လိမ်ပြီးခေါ်လိုက်တာနေမှာ...""
."ဟင်..ဟုတ်လား..သူကဘာဖြစ်လို့..နွေချိုကိုလိမ်ခေါ်ရတာလဲ...""
""ယုတ်မာမလို့ဟေ့..အဲ့အကောင်က
​ငါနဲ့တန်းပြီးတွေ့လို့ပေါ့ကွာ...ဒါနဲ့.အဲ့ဇေဆိုတဲ့အကောင်နဲ့.နင့်တို့က.ဘယ်လိုဖြစ်ပြီးသိကြတာလဲ...""
""သြော်..အဲ့ဒါက.​နွေချိုတို့ဆိုင်ကို.အမြဲလာနေကျဖောက်သည်တဲ့လေ...နောက်တော့..ဒီတိိုင်းဘဲ..ခင်သွားကြတာပေါ့ဟာ..""
""သြော်..အေးပါ..နောက်ဆို.အဲ့အကောင်နဲ့..အဆက်သွယ်မလုပ်နဲ့တော့ကြားလား..နောက်ပြီး..နွေချိုကို.ငါ့ခေါ်တယ်ဆိုတဲ့အကြောင်းကို..ဟိုလူကြီးနှစ်ယောက်ကိုလည်း.ပြောပြထားလိုက်..ကြားလား...""
""အေးပါဟယ်...ဒါနဲ့.နင်.နွေချိုကို.မနှိပ်စက်နဲ့နော်..နင်နွေချိုက်ို.အနိုင်ကျင့်လို့ကတော့.ငါနဲ့တွေ့မယ်..""
"အဟက်..ဟား..ဟား..ဝိုင်..ဝိုင်..ငါလား.နင့်ကိုကြောက်ရမှာ.ဟား..ဟား...""
🖤🖤🖤
        မိုးရိပ်..ဇေဆိုတဲ့တဲ့ကောင်ကို.
မသင်္ကာတာနဲ့ သူရှိရာ နေရာဆီကို စုံစမ်းပြီးရောက်လာခဲ့၏။
     အခုချိန်ဆိုရင်.ဇေနေထိုင်ရာတိုက်ခန်းကို.ရောက်သွားတော့..ဒီအကောင်..ကားတစ်စီးနဲ့ထွက်သွားသည်ကိုတွေ့လိုက်ရတာကြောင့်.မိုးရိပ်..အချိန်မဆိုင်းဘဲ.နောက်ကနေ.လိုက်လာခဲ့၏။စားသောက်ဆိုင်တစ်ဆိုင်ရှေ့မှာရပ်လိုက်ပြီး..ထိုစားသောက်ဆိုင်ထဲကို.ဇေ.ဝင်သွားလေသည်။မိုးရိပ်လည်း ဇေနောက်ကို.လိုက်လာခဲ့၏။စားသောက်ဆိုင်ထဲကိုရောက်တော့.ဇေနဲ့အတူ.စွဲမက်ရှင်ကိုတွေ့လိုက်ရတော့..မိုးရိပ်.ဇဝေဇဝါဖြစ်သွားရလေသည်။မယောင်မလည်နဲ့..သူတို့အနီးက.စားပွဲဝိုင်းမှာဝင်ထိုင်လိုက်ပြီး..စွဲမက်ရှင်.သူ့ကိုမမြင်ရအောင်.စွဲမက်ရှင်ဘက်ကို.ကျောခိုင်းပြီး.ထိုင်လိုက်သည်။
""ဟဲ့...ဇေ..ရော့..ဒီမှာ.သိန်း၂၀..""
""ဟင်..အဲ့ဒါက.ဘာအတွက်လဲ..နင်နဲ့ငါ.ကစားတဲ့ပွဲမှာ..ငါရှုံးသွားတာလေစွဲမက်..""
"လျှာမရှည်နဲ့..ဇေ..နင့်ကို ရိပ်က..ဒီအတိုင်း.လွှတ်ထားပေးမှာ.မဟုတ်ဘူး..နင့်ကိုလိုက်ရှာလိမ့်မယ်..အဲ့ဒီအခါကျရင်..နင့််ပါးစပ်ကနေသာ..ငါနာမည်..မထွက်စေနဲ့..ကြားလား..""
""သြော်..အဟက်..ငါသိပြီ..စွဲမက်..နင့်..ငါ့ကို.လောင်းကြေးထပ်ပြီး..နွေချိုဘဝကိုပျက်စီးခိုင်းတဲ့ကိစ္စ..မိုးရိပ်ကိုမသိစေချင်လို့..ငါ့ကို.လာဘ်ထိုးပြီး.နုတ်လာပိတ်တဲ့သဘောပေါ့..""
ဇေနဲ့စွဲမက်ရှင်တို့နှစ်ယောက်..ပြောနေကြသည့်စကားများကို..မိုးရိပ်.အတိုင်းသားကြားနေရ၏။ဒေါသတွေ..ပေါက်ကွဲထွက်လာပြီး.ထိုလူသားနှစ်ဦးကို.စိတ်ရှ်ိလက်ရှိ..တစစီဆွဲလုပ်ပစ်လိုက်ချင်သည့်စိတ်များကလည်း.တဖွားဖွား..။အံ့ကိုသာတင်းတင်းကြိတ်ပြီး.ထိုနေရာကနေ.မိုးရိပ်ထ.ထွက်လာခဲ့တော့သည်။
ရင်ထဲမှာတော့..ဒေါသမီးများက.တောက်လောင်နေလျှက်..။
🖤🖤🖤
         ""ဟင်..မိုးရိပ်..မင်း.အရက်တွေသောက်လာတာလား...""
အခန်းထဲကို..ဒယီးဒယိုင် ဝင်ရောက်လာသည့်..မိုးရိပ်ကို.နွေချို.ပြေးတွဲ​ရင်းဆိုလိုက်၏။
""ဟင့်အင်း..ငါသိပ်မမူးပါဘူး.နည်းနည်းလေးဘဲ.သောက်လာတာပါ..""
""ဟုတ်ပါပြီ..ဒါနဲ့.မင်း..ထမင်းရောစားပြီးပြီလား..""
"ဟင့်အင်း..ငါထမင်းစားချင်တာ.မဟုတ်ဘူး..ဟော့ဒီက.မင်းကိုဘဲ.စားချင်နေတာ..""
မိုးရိပ်..နွေချိုရဲ့ပါးနှစ်ဖက်ကို.သူ့နှစ်ဖက်နဲ့..ဖျစ်ညှစ်ကိုင်လိုက်ပြီး.ပြောလိုက်တော့.  နွေချို.ပါးစပ်အဟောင်းသား.မျက်လုံးအပြူးသား.ဖြစ်သွားရလေသည်။
""ကဲ..လာဒီမှာထိုင်..မင်း.ငါ့ကိုပေးရမဲ့.လျှော်ကြေး.သိန်း၅၀၀ကို.
ဘယ်လို.ဆပ်ရမလဲဆိုတာ.ပြော​ပြမယ်.သေချာနားထောင်..""
​နွေချို..ပြူးကြောင်ကြောင်လေးနဲ့ခေါင်းညိတ်ပြလိုက်သည်။
""မင်း...ငါ့ဆန္ဒကိုတစ်ခါလိုက်လျောပေးတိုင်း..ငါမင်းကို.၅သိန်းပေးမယ်..အခါ၁၀၀လိုက်လျောပေးပြီးရင်..သိန်း၅၀၀ပြည့်ပြီလေ..ဘယ်လိုလဲ...""
""ဟမ်...ငါက.မင်းဆန္ဒတစ်ခုကိုတစ်ခါလိုက်လျောပေးတိုင်း..မင်းကငါ့ကို.၅သိန်းပေးမယ်.ဟုတ်လား..ဒီလောက်.ကြေးကြီးကြီးပေးထားပုံထောက်ရင်..မင်းရဲ့ဆန္ဒက..ဘယ်လောက်တောင်ကြီးကျယ်နေလို့လဲဟင်...""
နွေချို..အူတူတူနဲ့မေးလိုက်တော့.မိုးရိပ်.နုတ်ခမ်းလေးတွေတွန့်သွားတယ်ဆိုရုံလေး.ပြုံးလိုက်ပြီး..
""လာ..ဒီနား.တိုးလာခဲ့..ငါဖြစ်ချင်တဲ့.ဆန္ဒကို.ပြောပြမယ်..""
မိုးရိပ်..နွေချို.နားလေး.ကပ်ပြီး.တီးတိုးစွာပြောလိုက်တော့..နွေချို..မျက်ဝန်းများပြူးကျယ်သွားကာ.
""ဟာ..မိုး..မိုးရိပ်...မင်းနော်..မနေ့ည.ဖြစ်သွားတာက.မတော်တဆလေကွာ..မင်း..ငါ့ကို..အွန်း...အင့်...""
နွေချို..စကားမဆုံးသေးခင်.နွေချိုနုတ်ခမ်းလေးကို.မိုးရိပ်ပိတ်နမ်းပစ်လိုက်သည်။နောက်တော့ နွေချိုကိုယ်လေးကို.အိပ်ရာပေါ်.လှဲချလိုက်ပြီး..နီထွေးထွေး နုတ်ခမ်းလေးကို..မလွှတ်တမ်း.နမ်းရှိုက်နေလေတော့သည်။
""မိုး..မိုးရိပ်..မင်းရူးနေလား...မလုပ်ပါနဲ့တော့..ငါ့ကိုလွှတ်ပါ...""
""ပြောပြီးပြီလေ..နွေချို..ငါက.မင်းကိုအကြွေးနဲ့သိမ်း​နေတာ...မင်းဘက်က.ဘာမှ.အထွန့်တက်နေစရာမလိုဘူး.တကယ်ဆိုရင်.မင်းပျော်သင့်ပါတယ်..ဒီလောက်..လွယ်ကူပြီးသက်သာတဲ့နည်းနဲ့.. မင်းကိုဆပ်ခိုင်းနေတာလေ..."
ဘာ..ဘယ်လိုပြောလိုက်တယ်..မိုးရိပ်..ဒီနည်းက.လွယ်ကူသက်သာတယ်ဟုတ်လား...။မင်းမို့လို့.ဒီလိုပြောရက်တယ်နော်..။မိုးရိပ်ရာ..မင်းက.ငါ့ကို.အခကြေးငွေပေးပြီး.ပြည့်တန်ဆာတစ်ဦးလို.ဆက်ဆံမှာကို..ငါ့ကပျော်သင့်တယ်တဲ့လား..။မင်းရက်စက်လွန်းတယ်.မိုးရိပ်..။
     အတွေးတွေနဲ့အတူ..နွေချို..ရင်ထဲဝမ်းနည်းမှုတွေပြည့်နှက်နေခဲ့လေသည်။.အရိုင်းဆန်ဆန်..အနမ်းတွေနဲ့အတူ...မိုးရိပ်ရဲ့.အထိတွေ့တွေက..နွေချိုကို..သာယာမှုတွေနဲ့အတူ.နာကျင်စေခဲ့သည်။.မိုးရိပ်ရဲ့အလိုဆန္ဒတွေကို.နွေချို.ဖြည့်စည်းပေးရင်း..ထိုနေ့ညက...ခေါင်းအုံးလေးထက်မှာ..နွေချိုမျက်ရည်တွေနဲ့..ရွဲရွဲစိုသွားခဲ့ရလေသည်.။
🖤🖤🖤
အပိုင်း🍓၁၅🍓မျှော်ပေးကြဦး..။
စိတ်ကူးတည့်ရာ.ရေးနေတာဆိုတော့.ဖတ်မကောင်းရင်.sorryပါနော်.😚။ဦးက.စာရေးတာညံ့လို့.သည်းခံပေးကြပါနော်ဖတ်ပေးကြတဲ့သဲလေးတို့ရေ.ချစ်တယ်နော်..အာဘွား😘😘😘။
         🍉ညှို့စက်ကွင်း🍉

သူငယ်ချင်းချစ်သူWhere stories live. Discover now