Albus Brumbál seděl ve své pracovně s pohledem upřeným na deník vázaný v kůži. Deník, který mnohé vysvětloval a měl být nadobro ztracen.
Toho rána, kdy se civilista Daniel Jackson vydal na cestu vstříc smrti, se Brumbál přemístil chvíli po jeho odchodu do jeho pokoje. Chtěl zjistit, jak mladý muž pokročil ve svém úkolu.
Našel však pečlivě uklizený, opuštěný pokoj. Po Danielovi nebylo ani památky. Jediné, co naznačovalo, že pokoj byl ještě nedávno obýván, byl batoh na posteli a deník na stole.
Albus deník otevřel na první stránce, kde byl založený popsaný list papíru. Jakmile si ho přečetl, neváhal a deník odnesl s sebou do Bradavic.
Na následujících stránkách je život Harryho Jonese, Harryho Pottera a Daniela Jacksona. Je to můj život.
Je téměř jisté, že až dnes zabiju Voldemorta zatím ještě stále Toma Rojvole Raddlea, tak popsané stránky z deníku zmizí.
Pokud by se tak náhodou nestalo, doufám, že ho najde někdo, kdo se ho časem pokusí vrátit jeho právoplatnému majiteli, aby Harry Potter měl konečně šanci na život v míru a klidu s člověkem, kterého v každém svém proklatém životě tolik miloval.
Ředitel Bradavic si byl jist, že jakmile bude Raddle mrtev, deník opravdu zmizí. Proto ho svázal s magií hradu, aby se tak nestalo. Stejnou magii použil i na vlastní paměť.
Pár let po smrti Raddlea se Brumbál rozhodl deník přečíst.
I přes veškeré své znalosti, nedokázal pochopit, jak mohl jeden jediný mladý muž prožít tolik, co se ani starým kouzelníkům nepodařilo. Co ho však opravdu fascinovalo byla Harryho odvaha a víra jít vpřed.
Každý druhý by se vzdal. Cestovat časem a být si vědom toho, že jeden krok vás připraví o vše na čem vám záleží a přesto pokračovat, to opravdu vyžaduje ohromnou vnitřní sílu.
Když pak po letech nastoupil do školy Severus Snape, Albus Brumbál ho pečlivě sledoval. Spousta věcí byla stejných tak, jak je Harry popsal, ovšem nebyla žádná hrozba Temných sil a proto ani Severus netíhl k černé magii.
A ředitel školy vyčkával. Čekal na příchod hocha, který deník napsal. Na Harryho Pottera. Podoba s Danielem byla neuvěřitelná a Brumbál si byl jist, že tohle je opravdu dítě, které prošlo třemi životy.
Nic mu o deníku neřekl. Nebylo žádného nebezpečí a tudíž ani důvodu k předání té vzácné knihy do rukou jejího majitele.
Po Harryho odchodu ze školy však Albuse trápilo, zda mladík nalezne svou osudovou lásku, kterou jak byl přesvědčen, byl Severus Snape.
Rozhodoval se, kdy bude nejvhodnější doba chlapci sdělit co vše o jeho životě ví. Když se uvolnila místa ve škole, doufal, že se Harry nechá přemluvit k nástupu na místo profesora, ale mladý muž ho odmítl.
Musel vymyslet nějaký plán.
A jako na zavolanou se měla konat svatba Angely Potterové na kterou byl samozřejmě pozván i Severus Snape. Brumbálovi svitla naděje. Co teprve když za ním přišli Potterovi s obavami, aby mladík nezůstal sám. Stačilo pár nevinných slov a bylo jisté, že se Harry konečně setká se Severusem.
O více si ředitel školy nedělal starosti. Z deníku věděl, že si k sobě cestu najdou.
ČTEŠ
PROKLETÝ OBRACEČ : Konec cesty
FanfictionPoslední část ze série PROKLETÝ OBRACEČ James Potter při domovní prohlídce jednoho ze stoupenců Pána zla, zajistí obraceč času, který nese známky prokletí. Vezme ho domů, aby ho mohl řádně prozkoumat, ovšem malý Harry se k němu dostane a obraceč ho...