Severus seděl v křesle a upíjel svou večerní skleničku vína, jak měl již roky ve zvyku.
Jeho mysl se toulala někde na zahradě jednoho domu v Godrikově dole, kde se seznámil se záhadným, inteligentním velice sympatickým mladíkem.
Stále nemohl uvěřit tomu, že narozdíl od svého otce, byl Harry skromný a sám zřejmě příliš nedůvěřoval svým schopnostem. Ale byl to taky Nebelvír každým coulem. On sám si nebyl jist, že by se na ministerstvo vrátil po tom všem, čím si Harry musel projít a jistě ještě prochází.
Z rozjímání ho vyrušila sova s výtiskem Večerního věštce. Neočekával, že by v novinách bylo něco zajímavého, přesto však sově zaplatil a noviny převzal.
Už při pohledu na titulní stranu mu bylo jasné, že se mýlil.
DRAMATICKÝ DEN NA MINISTERSTVU!
Mudlovská bomba a útok na laboratoř!
Severusovo srdce vynechalo úder, když si uvědomil, že se to jistě týká Harryho.
Pracovníci ministerstva kouzel měli dnes opravdu perný den. Podařilo se nám získat odpovědi na naše odpovědi od nejpovolanějších.
„Ano, dnes jsme zde měli opravdu rušno. V souvislosti s právě probíhajícím vyšetřováním několika mudlovských bomb umístěných v čistě kouzelnických částech Londýna, jsme dnes obdrželi anonymní zprávu, že v budově ministerstva je jedna taková bomba umístěna. Všichni pracovníci ministerstva byli neprodleně evakuováni a budova byla okamžitě prohledána speciální jednotkou bystrozorů. Jak se ukázalo, jednalo se o planý poplach, kterého někdo využil k vloupání se do laboratoře.“(James Potter, vedoucí bystrozor)
„Laboratoř byla vykradena v době evakuace. Byly odcizeny pouze poznámky a vzorky k našemu nejnovějšímu případu. Vše se momentálně vyšetřuje. Více vám k tomu nemám co říct.(Harry Potter, vedoucí odboru lektvatistiky)
Pan Potter, který je nejmladším vedoucím odboru v historii ministerstva nám bohužel odmítl sdělit o jakou látku, která byla odcizena se jednalo, jelikož je však vyhlášeným specialistou na nebezpečné jedy, dá se předpokládat, že odcizený vzorek může být vysoce nebezpečný. Jak se však ministr kouzel Kingsley Pastorek vyjádřil, ministerstvo má celou situaci pod kontrolou a za případné komplikace nese plnou odpovědnost.
Můžeme jen doufat, že to nedopadne stejně, jako při výbuchu laboratoře před pár lety, kdy byl pachatel propuštěn a za odměnu povýšen.
Rita Holoubková
Severus na poslední slova nevěřícně zíral a jeho tělo se začalo třást vzteky.
Co ho však zajímalo mnohem nejvíce byl Harry. Nejenže z jeho laboratoře ukradli vzorky jedu na který zatím není žádný neutralizační roztok, ale Holoubková jeho jméno vláčí bahnem, jako kdyby byl nějaký zločinec.
Napadlo ho, že by Harrymu napsal, ale předpokládal, že odpověď by byla ve stylu Vše je v pořádku. Proto raději popadl kus pergamenu na který načmáral krátký vzkaz, který následně poslal krbem Lily.
Nezbývalo jen doufat, že si ho všimne a odepíše.
Nemusel čekat dlouho a plameny zezelenaly a z krbu vyletěl kus pergamenu.
Ne Severusi, není zrovna v pořádku. Jestli chceš, můžeš přijít na pozdní kávu. Krb je volný. Lily
Nebylo potřeba dlouhého přemýšlení. Severus si oblékl hábit a chvíli nato vystupoval z krbu u Potterových v obývacím pokoji, kde ho jeho kamarádka čekala s právě uvařenou kávou.
Nadzvihl obočí a lehce se ušklíbl.
„Neodpovědel jsem.“
„Právě proto.“
Lily se usmála, ale byl to ten smutný úsměv matky, která má starosti o své dítě.
ČTEŠ
PROKLETÝ OBRACEČ : Konec cesty
FanfictionPoslední část ze série PROKLETÝ OBRACEČ James Potter při domovní prohlídce jednoho ze stoupenců Pána zla, zajistí obraceč času, který nese známky prokletí. Vezme ho domů, aby ho mohl řádně prozkoumat, ovšem malý Harry se k němu dostane a obraceč ho...