❤️Vote/Comment❤️
КСЕНИЯ
Защо това негово грубо действие ме стресна и ме възбуди до полуда. Тази негова ярост, гневът му, блестящия му възбуден поглед. Пръскаше тестостерон като продупчен маркуч. Беше прекалено дори и за мен. Може би беше и заради факта, че две години е бил в затвора и откачаше покрай някоя женска. Но как женските не откачаха по него? Не беше грозен, никак даже! Дори тази дума не биваше да се доближава до този греховно красив мъж. Обаче студените му сини очи казваха, че беше преживял ужасни неща. Криеха тъмни тайни, за които бях любопитна да науча. Вече бях запомнила лицето му добре, затова мислех здраво да се разровя този път в интернет и да не спя, докато не намеря кой беше този мъж.
Наистина така и се случи. Ровех се в какви ли не сайтове, докато пиех от червеното вино, което ми беше оставил и отделно си бях поръчала рум сервиз - една салата и средно опечена пържола. По едно време очите ме заболяха, докато се ровех за този мъж и да разбера повече за неговото тъмно минало. Използвах дори името, което ми беше казал, но не излизаше нищо съществено. Поне не излизаше мъжът, когото търсех. Започвах да се отчайвам, докато не попаднах на една статия, която гласеше "Кои са най-секси престъпниците в Русия?". Цъкнах я и веднага започнах да се ровя из снимките, докато не намерих това греховно красиво лице и студени сини очи. Въпреки, че беше папарашка снимка, той ходеше с гордо вдигната глава, обграден от четири мутри около него в черни костюми, но той просто изпъкваше измежду тях. Челюстта му беше ясно изразена, лека брада беше набола по лицето му, карайки го да изглежда дори по-секси. Студените му сини очи почти се скриваха от черните очила, с които беше. Едрото му мускулесто тяло също беше изцяло в черно. Черни дънки с черна тениска и черно кожено яке. Определено коженото яке го открояваше повече. Изглеждаше... като мъжкар. Дори само със снимка успя да ме възбуди. Прочетох името отгоре.
Ярослав Сидоров
Какво име! – помислих си наум. Красиво силно мъжко име, което подхождаше на този екземпляр, който виждах на снимките. Изглеждаше... ами, като бог. Реших да спра да му се любувам, а да прочета малко за него. За радост имаше информация за него в тази статия.
Малцина знаят, че Ярослав Сидоров е бил в спец частите на Русия и е бил един от най-добрите и давани за пример. Това обаче дава на Сидоров криле да създаде контрабандни канали, които да ръководи, като е информиран достоверно и от първа ръка за всяко случващо се нещо във и извън държавата. Малко след година, след създаването на каналите си той бива премахнат от службите, тъй като се усетили и той остава на улицата, но с много силни позиции в ъндърграунда. Затворът стана и втори дом на Ярослав, като само през 2011 година той го посети пет пъти. Той също така стана и спец в бягането от затвора и укриването си. Но несъмнено Ярослав Сидоров има място в класацията за най-секси престъпници.
DU LIEST GERADE
Да прелъстиш СПЕЦНАЗ
RomantikБях нападната още първия ден, в който се върнах в Русия за почивка. Бях изплашена до смърт, а тези негови студени безчувствени сини очи ме четяха като отворена книга и не хаеха за моя страх. Помогнах на избягал затворник да се измъкне, а в последств...