5 глава

2.4K 144 13
                                    

❤️Vote/Comment❤️

КСЕНИЯ

Бях принудена да изляза с моята полусестра да се разходим в мола и да си накупим нови дрехи. Тя беше дете на втория съпруг на майка ми. Не бяхме кой знае колко близки, но ставаше за компания, особено като не познавах никого другиго тук. Тя както винаги беше в отлична форма, с изящна боядисана руса коса, дълги мигли, напомпани устни и бюст и татуировки по едната ѝ ръка. Беше се хванала като пиявица за някакъв богаташ в училището ѝ. Тя беше на мнение, че не съществуваше такова нещо като любов. Беше алчна. Искаше пари и беше решила просто да си намери някой богаташ, който да може да задоволява нуждите ѝ. И изглежда си беше намерила това момче. Не се учудвах. Баща ѝ беше бизнесмен, беше свикнала с глезотии.

— Олееее, това е от лимитираната серия! – ахна, докато оглеждаше една къса и доста бабешка рокля. Поне за мен изглеждаше бабешка. Беше светлокафяво каре. И изглеждаше странно. Определено не беше моето нещо. Но аз просто се усмихнах и кимнах учтиво с глава, в знак на удобрение. Нали не бяха моите пари, тогава какво ми пукаше? – Уникална! Няма как да не си я взема.

— Изглежда твоя приятел много те обича. – предположих, щом видях красивата златна гривна, на която беше гравирано името "Олег".

— О, и как няма? С тези свирки, които му правя - иска, не иска ще дава пари.

Тя винаги е била разкрепостена и споделяше абсолютно всичко без срам. Даже като я намерих в социалните мрежи и видях доста провокативни снимки в профила ѝ. Нямаше какво да се изненадвам, особено като познавах що за стока беше. Беше преспала с половината училище, с цел да си избива комплекси, заради липса на внимание вкъщи. Сега едва ли беше по-различно. Не се изненадах от подбора ѝ на думи. Нямаше от какво да се изненадвам, след като беше разглезена богаташка.

— Сигурна съм. – съгласих се и се спрях на една къса червена рокля, обаче като видях цената от над девет хиляди рубли и просто се отказах от нея. Да, имах пари, но не мисля, че си това парче плат си ги струваше. – По купони? Ходиш ли?

— И как неее?! – възкликна изненадано. – Оооо, ти остави, но моето мъжле най-накрая се завърна от дълго пътешествие и тази вечер ще се видим. Приятелят му обаче е страшен в леглото. Нали нямаш против да използвам теб като оправдание, че сме излизали?

Да прелъстиш СПЕЦНАЗTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon