❤️Vote/Comment❤️
ЯРОСЛАВ
Тази малката направо ме зашемети с действията си. Оооо, тя много добре знаеше какво прави! Знаеше и как да го прави. Искаше да ме изтезава, но това нямаше да свърши добре за нея. Не бях чукал от две години и това ми се отразяваше не много добре. Едва ли някой мъж на мое място щеше да издържи подобно нещо. По-скоро би обърнал летвата, отколкото да стои на сухо. И такова нещо бях видял в затвора, за което бях крайно отвратен и сънувах кошмари цяла седмица. Насилваха се взаимно и може би тогава беше моментът, в който тайно благодарих на онези пазачи, че ме изкарваха по-рядко на обичайната разходка. Не можех да ги търпя. Почти бях убил един, защото си беше позволил да се пробва и с мен. Разбрах, че бил в няколко часова операция с голяма опасност за живота си. Честно, тайно се надявах да умре, но това не се случи и копелето се оправи. Но никой никога повече не си позволи дори да ме доближи в затвора, камо ли да ме погледнат накриво или да чуя лоша дума за себе си. Тогава дори и електрошока на пазачите не помогна, тъй като адреналина ми беше в двойни количества и бях толкова озлобен, че не мисля, че тялото ми можеше да отчете нещо различно от чупещите се кости на долната утрепка, която размазвах на пода. Наложи се тогава да ме преспят, за да успеят да ме спрат. Но си заслужаваше.
Тези мисли за затвора бързо бяха отнети от съзнанието ми, когато дупето на Ксения залепна за чатала ми. Беше изпила още две Водки Маргарита и отделно два шота водка с портокалов сок. И аз се изумих на количеството, което беше приела и дори не изглеждаше толкова пияна. Може да не изглеждаше, но в действителност беше. И ми стана тъпо, защото не можех да се възползвам от нея, като беше пияна. Моите най-лоши решения бяха в следствие на пиянство и определено не харесвах последствията на другия ден от пияния ми мозък. Най-лошото решение, което бях взел в следствие на тежко три дневно пиянство беше да се оженя. Когато разбрах за това какви ги бях сътворил ми идеше да се удавя в река Волга. "Бракът ми" траеше една седмица преди да подпишем бракоразводни дела. Момичето не беше много доволно, но нямаше избор. Така имах един смешен брак зад гърба си, сключен по време на тежко пиянство.
— Продължаваш да бъдеш твърд.
Бях сигурен, че тя каза това, макар и да не поглеждаше към мен. Правеше се, че нищо не беше казала, а аз се правех, че нищо не бях чул. Вътрешно обаче изгарях и исках да я хвана, да я завлека в апартамента и да я чукам до припадък. Още не можех да си обясня как търпях ерекцията си. Ако беше някой друг на мое място, сигурно щеше да чука Ксения на дансинга или на сепарето. Аз обаче бях друга история. Нямах намерения да се демонстрирам по този начин. Достатъчно почитателки имах, за да правя подобни глупости.
CITEȘTI
Да прелъстиш СПЕЦНАЗ
DragosteБях нападната още първия ден, в който се върнах в Русия за почивка. Бях изплашена до смърт, а тези негови студени безчувствени сини очи ме четяха като отворена книга и не хаеха за моя страх. Помогнах на избягал затворник да се измъкне, а в последств...