❤️Vote/Comment❤️
КСЕНИЯ
Всъщност, вилата не беше толкова ужасна, за колкото я имах. Е, поне докато Ярослав беше покрай мен и убиваше паяци под ред с ръце. Може би за него си беше смешно страха ми от паяци и беше нищо работа да ги размазва с ръце, но аз се гнусях от тях. Това са отвратителни животни. С Ярослав заедно си сготвихме спагети и той направи соса за тях. Не знаех, че можеше да готви, но сега ми го доказваше. Какво говорех, той беше перфектен. Вече се беше поотпуснал тук, но не беше напълно. След вечерята си взе и лекарствата, за които по-рано ми спомена и ме поведе към спалнята, която не беше нищо особено. Леглото не беше кой знае колко голямо и най-добрия начин с Ярослав да се съберем на него беше наполовина да лежа върху него. Имаше прозорец близо до леглото, което пък опираше в стената. Имаше и едно бюро, на което нямаше нищо, а близо до него имаше и един шкаф, където явно преди бяха седяли дрехите. Но целувката ни за лека нощ беше ескалирала и вече се чувствах почти напълно възбудена. С Ярослав се закачахме, а мисълта, че бяхме сами и нямаше никой наблизо караше едни палави мисли да обикалят главата ми. Останах обаче като ударена с мокър парцал, когато спуснах ръка между нас, за да усетя Ярослав, но не беше напълно твърд. Като се имаше на предвид колко дълго беше продължило мляскането ни, това направо ме озадачи, но реших да не му отдавам голямо значение и да продължа да прекарвам ръка по дължината, с цел отново да я усетя напълно твърда.
— Ксения. – излезе по-скоро като стение измежду целувките ни. – Ксения, спри. – неговата ръка обхвана моята и я махна от чатала си и извъртя глава настрани, за да избегне целувките ми. Премигнах няколко пъти неразбиращо за какво беше това. Той не ме погледна, а вместо това затвори очи и отпусна другата си ръка, с която до сега ме придържаше притисната към него. – Не мога. Не съм в настроение за това.
Той шегуваше ли се? За първи път чувах нещо подобно като мъж да не беше в насторение за секс. Измъкнах ръката си от неговата и се надигнах в седнало положение, опитвайки се да игнорирам пращящото ми от желание тяло.
— Моля? – все пак реших пак да го попитам дали беше напълно сигурен в това, което беше казал, защото не го вярвах.
— Казах, че не съм в настроение за секс. – потвърди чутото от мен, а аз завъртях глава към него, за да срещна все така затворените му очи и ръката, с която до преди малко държеше ръката ми, беше свита и прибрана зад главата му, което караше бицепса му силно да изпъкне.
KAMU SEDANG MEMBACA
Да прелъстиш СПЕЦНАЗ
RomansaБях нападната още първия ден, в който се върнах в Русия за почивка. Бях изплашена до смърт, а тези негови студени безчувствени сини очи ме четяха като отворена книга и не хаеха за моя страх. Помогнах на избягал затворник да се измъкне, а в последств...