Пробудих се по някое време и ни намерих в абсолютно същата поза, в която бях заспала. Ярослав, макар и заспал, продължаваше да ме държи здраво в ръцете си, сякаш знаейки че само така се чувствах в безопасност. От гърдите му се чуваше едно тихо ръмжене, което приятно галеше слуха ми. Бях се затоплила доста добре от начина по който Ярослав ме беше завил със завивката, че дори се потях. Трябваше само леко да се размърдам, за да успея да изтръгна Ярослав от съня му, който също се размърда и повдигна ръка, за да потърка очите си. Начина по който беше застанал сигурно никак не му беше удобен и най-вероятно тялото му беше не само изтръпнало, а и имаше болки във врата. Той ме пусна, за да мога да стана от него и първата ми работа беше да изритам тази проклета завивка. Ярослав веднага след това изпъна гърба си, който чух как буквално изпращя, сякаш го счупи и ме накара да погледна стреснато към него. Той не ми обърна внимание, а продължи и със силно изпукване на врата си.
— Добре ли си? Извинявай, не трябваше да заспиваш в тази поза. – обърнах се изцяло към него и го изгледах с възможно най-съчувствения си поглед, а той ми се усмихна все още сънено.
— Не се тревожи. Спал съм и в по-ужасни пози. – сутрешния му глас беше абсолютно достатъчен, за да унищожи гащичките ми. Едно, че имаше дрезгав глас по принцип, но сега направо удряше дъното.
— И това ли си правил в спец частите? – попитах го и наистина бях любопитна да чуя още негови истории от преживяванията му в спец частите.
— Бях снайперист известно време, а това изискваше огромна концентрация в напрегнати пози. И говоря с дни. Така, че това е направо едно нищо. – почти изключих абсолютно всичко друго което каза, освен това, че е бил снайперист.
Мозъкът ми превключи като радио точка няколко дни по-рано за атентата, който бях слушала.
"Теория на криминалистите е, че това е много добре замислена организация, състояща се от цял екип, като главна роля изпълнява снайперист, а хората от джипа са за заблуда или пък резервен план ако снайперистът пропусне..... Предполага се, че снайперистът е или човек изкарал огромен късмет, имайки се в предвид, че целта му е била на много неудобна позиция за него или е един много голям профисионалист."
Снайперист с късмет или прекалено голям профисионалист. Щом Ярослав е бил снайперист в спец частите това означаваше едно - той беше профисионалист в това. Но защо му е било да убива този човек? Още по-малко онзи арменец? И дали наистина той го беше убил? Ако наистина беше той, то сега напълно обърнах внимание на реакцията му, когато изключи телевизора, с думите че му било писнало да слуша само за това. След това и паник атаката, която беше получил в банята... тук ставаше нещо.
STAI LEGGENDO
Да прелъстиш СПЕЦНАЗ
Storie d'amoreБях нападната още първия ден, в който се върнах в Русия за почивка. Бях изплашена до смърт, а тези негови студени безчувствени сини очи ме четяха като отворена книга и не хаеха за моя страх. Помогнах на избягал затворник да се измъкне, а в последств...