14 глава

2.4K 147 11
                                    

❤️Vote/Comment❤️


— Другия път не прави така. – и да исках не можех да звуча категорична в думите си след трите оргазма, до които ме беше докарал.

— Добре де, казах ти, че съжалявам. Не съм допуснал фал, така че не ме смъмряй. – измънка със затворени очи, събирайки малко енергия, за да стане и да си тръгне.

Беше изпънал голямото си едро тяло по дължината на леглото, напълно гол, оставяйки всички релефи по него да изпъкват и да привикват погледа ми за още една обиколка и любуване на тях. Беше прибрал ръцете си зад главата и беше затворил очи, но не спеше, а по-скоро сякаш премисляше нещо. За малко щеше да свърши в мен, но той успя да предотвати това като го изкара буквално в последната секунда. Ако беше свършил в мен щях да го убия.

— Този път беше по-хубаво. – признах му и се наместих, почти стенейки от болезнените спазми между краката ми, които бяха причинени от раздвижването ми.

— Наистина. – потвърди сякаш сам за себе си и след това отвори леко очи и погледна към мен. – Ти ще пътуваш ли в скоро време?

Въпросът му ме изненада. И реално не знаех какво да му отговоря, защото аз никога не планирах. Аз просто се събуждах и си казвах, че това беше перфектен ден, за да замина някъде и буквално всичко ставаше в рамките на деня, за да мога на другия ден или няколко часа по-късно да бъда на съответната ми скимнала дестинация. Но за сега не усещах обичайната нужда да ходя някъде. Може би имах нужда от почивка и качествен секс със секси мъжкар. Не можех да си позволя да изпусна тази оферта.

— Не планирам в скоро време. По-скоро ще си почина малко от пътешествия. – отговорих така, както го чувствах и това накара Ярослав да кимне и отново да се настани удобно и да затвори очи.

— Може и да се виждаме. Ако не ти е проблем. Искам да кажа, че и на двамата ни е хубаво. – бях още по-изненадана от думите му.

Наистина не бях очаквала подобно нещо от него. По-скоро очаквах да ме захвърли като поредната си надуваема секс кукла, но не. Той изявяваше желание за още. Той, не аз. И това беше странно. Изведнъж ролите които аз бях играла се завъртяха. Винаги аз търсех даден мъж за секс и му предлагах да продължим още известно време. Бяха винаги на разположение за мен, когато имах нужда. Но сега Ярослав беше този, който предлагаше и ми беше странно.

Да прелъстиш СПЕЦНАЗTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang