11 глава

2.6K 158 5
                                    

❤️Vote/Comment❤️

Бях толкова доволна от себе си. Успях да предам проекта си и не след дълго бях удобрена и ми преведоха една хубава сума по сметката. След като видях сумата и се успокоих значително, се заканих да си налея чаша вино и да си взема една топла вана. Малко ми беше тъпо, че бях зарязала по този начин Ярослав, но нямах избор. Не можех да го отлагам, след като вече ми беше дошло в главата как да се случат работите.

Тъкмо разкарах всички дрехи от мен и едва крака ми докосна водата, когато на вратата ми се почука. Услушах се, защото може би не чукаха на моята врата, а на съседната и се чуваше. Да, обаче грешах. Въздишах тежко и раздразнено и взех белия памучен халат и го облякох набързо. Вързах коланчето, колкото да има и се запътих към вратата. Кой смееше да ми нарушава спокойствието?

— Идвам, идвам. – измрънках и побързах да отворя вратата, за да се срещна отново с онова секси говедо от по-рано. Беше облечен с черни дънки и сив суитшърт без цип с качулка и с дълъг ръкав, който скриваше мускулестата му структура. Сините му очи мигновено се спуснаха надолу по тялото ми, сякаш можеше да види нещо през халата. Скръстих ръцете си, за да привлека вниманието му, което и се случи, обаче първо заби поглед в покритите ми гърди и чак след това ме погледна в очите. – С какво мога да ти помогна, защото ми разваляш плановете?

Той тръсна глава, сякаш да се оттърве от някакви мисли. Повдигнах вежда и му направих знак с ръка да побърза с обясненията си, защото исках вече да вляза във ваната и да разпусна.

— Ъъъъ... всъщност, не бях напълно честен с теб днес. – започна, карайки ме да въздъхна тежко и да изпуфтя.

— Говори направо. – отегчението ми се усещаше силно по мърморенето ми.

— Добре. Онази нощ не беше просто целувка. Всъщност, дори нямаше целувка. – сякаш най-накрая реши да си признае, а аз само разтворих устни и казах едно тихичко "о" и избегнах погледа му за момент.

— Значи не те бива особено много в леглото. – изражението му тотално се промени, когато изрекох тези думи, че дори ми се стори че пребледня. Аз се усмихнах и положих ръка на твърдата му гръд, опитвайки се да игнорирам пеперудите в стомаха ми, които веднага се разшаваха при това ми действие. – Но аз разбирам. Това са били две години, но секса при мъжете не е ли като карането на колело? Не се забравя.

Да прелъстиш СПЕЦНАЗWhere stories live. Discover now