20 глава

2.3K 131 12
                                    

❤️Vote/Comment❤️



КСЕНИЯ

Не мисля, че някога бях виждала Ярослав с такава усмивка на лицето си. Това означаваше, че аз се бях справила добре, въпреки че беше за кратко. Той имаше желание да ми покаже как стреляше с Калашника, но не можахме да стигнем до там, поради простата причина, че ме изчука почти навсякъде по колата, като приключихме заедно на задните седалки. Не мисля, че някога бях изпитвала такива оргазми и то в кола. Мразех да правя секс в кола. Това може би беше възможно най-противното ми нещо, но Ярослав караше всичко да изглежда перфектно. Той ме докара до три много силни оргазма и мисля, че бях достигнала четвърти от гледката на това как свършваше над мен. Кълна се, никой друг мъж нямаше да изглежда толкова секси докато свършваше и гласът му да звучи толкова еротично. Да, но след като Ярослав събра сили, за да излезе от колата и да започне да се облича, аз вече бях в страната на сънищата. Беше ме събудил едва когато ме обличаше и то само, за да ми вдигне дънките, иначе се завъртях с лице към облегалките на задните седалки и отново заспах.

Сега се събуждах на непознато място. Беше тъмно, идваше светлина само от един телевизор. Бях сама на едно голямо легло със сиви завивки и топло одеало. Възглавниците бяха меки и удобни. Не мисля, че точно в момента ми пукаше къде бях. Важното беше, че се бях наспала и се чувствах заредена. Бях само по бельо и се зачудих как това се беше случило без да се събудя. Погледнах към телевизора, където даваха някакъв филм, с намален звук, заради което едва чувах какво се говореше. Аз се завъртях, придърпвайки завивката по почти голото ми тяло. Отново се сгуших и този път вратата се отвори, внасяйки в тъмната стая малко светлина. Заедно с тази светлина влезе и един голям едър мъж, който беше и ключът към този мой дълбок сън. Веднага разбрах, че бях в неговата лична спалня, някъде в Москва и точно сега не ми пукаше къде точно бях, щом Ярослав беше тук. Аз се раздвижих, за да му покажа, че вече бях будна и той се придвижи към мен. Докато се доближаваше мен ме лъхна приятния мириз на морски бриз и свежест, което ми напомни, че трябваше да си взема душ. Той се наведе и зарови пръсти в косата ми, след което постави целувка по челото ми.

— Много спиш. – можех да си представя усмивката му, а аз се оптегнах, за да разсъбудя мускулите си.

— Много си ми е добре даже. – казах му и след като се отпуснах на леглото погледнах към него, осветяван само от телевизора, но достатъчно, за да видя тези негови студени сини очи. – Ще е добре само да ми кажеш къде е тоалетната, че имам нужда.

Да прелъстиш СПЕЦНАЗWhere stories live. Discover now