7 глава

2.4K 154 14
                                    

❤️Vote/Comment❤️

КСЕНИЯ

Наистина ли бях прекалено луда да приема предложението на Фьодор и да отидем на по питие? Да, бях достатъчно луда за това! И още по-достатъчно луда бях, за да се облека в къса до средата на бедрата ми сатенена рокля в карамелен цвят. Сложих си и бижу, тип кубинска плетка на врата, което обожавах и винаги блестеше така, за да привлича вниманието. Бях накъдрила леко кестенявата си коса в краищата и си направих грим в стил деветдесетте, но без да прекалявам. Исках да изглежда и горе-долу естествено. Деколтето ми не беше много дълбоко, но беше достатъчно, за да ми се вижда цепката на гърдите. Бях заложила и на лъскави не много високи токчета с ленти, които се преплитаха по краката ми. Изглеждах секси. Не ми трябваше някой мъж да ми го казва, за да го знам.

На вратата ми се почука и аз за последен път огледах дали всичко с грима ми беше наред. Изглеждах красива и секси, нямаше какво повече да искам. Тази вечер щях да подлудя Фьодор и да го накарам да съжалява, че е поискал да ме води на питие. Прокарах пръсти през косата си и грабнах малката си дамска чантичка, отправяйки се към вратата, за да отворя и да се срещна с красивата грамада от мускули и студени сини очи. Беше облечен със светло сиви дънки, които седяха отпуснато по краката му, оставяйки това което криеше между тях в загадка. Отстрани тежко висеше една масивна сребърна верига, за която ми дойдоха много неща на ум, за които можеше да се използва още. Отгоре беше с изчистено бяла тениска и черно кожено яке, обвили мускулите му по изкушаващ начин. Не беше възможно да бъде толкова красив. Под тениската му виждах, че криеше някакъв масивен ланец, за който станах любопитна. Кожените якета правеха мъжете да изглеждат по-яки, но неговото беше прекалено.

— Ако искаш да ме гледаш, мога да ти покажа, че можеш и от други пози да го правиш. – по някаква причина тази негова директност и думи ме накараха да се разтреса леко от начина, по който говореше.

— Няма да те огрее. – ноктите ми се прокраднаха по стегната му гръд и го подразних, карайки от гърдите му да излезе ниско предупредително ръмжене. Вдигнах погледа си нагоре към него и се усмихнах палаво. – Какво? Онези курви не те ли задоволяват достатъчно? – попитах го ниско и гърлено наблюдавайки внимателно реакцията му.

Той вдиша дълбоко, сякаш имах силно влияние над него. Сините му очи следяха стриктно ръката ми и бавно наблюдаваше какво щях да направя. Ноктите ми се докоснаха до очертанията на ланеца и точно тогава Фьодор хвана ръката ми и я отдръпна, сякаш това беше забранено място. Това ме накара да се задъхам.

Да прелъстиш СПЕЦНАЗWhere stories live. Discover now