Etraftaki alkış sesiyle birbirimizden ayrıldık. Ama elleri halen belimdeydi ve beni kendine doğru çekiyordu. Ayrılmamıza izin vermiyordu. Ayrılacak olursak koşup kaçacağımı biliyordu sanki.
"El, seni seviyorum." dedi.
Bu onun ağzından duymayı düşlediğim tek şeydi ve o da gerçekleşmişti. Anlımı anlına koyup gözlerimi kapattım. Onunla olmak, ona sahip olmak, onun aşkını kazanmak, hayallerimde bile düşünemediğim bir şeyken bu gerçekten yaşanıyordu. Kulağa saçma ve şaka gibi geliyordu. O koskoca Henry Cavill'di. Ben ise sıradan bir moda öğrencisiydim. Ben de ne bulmuştu bilmiyordum ama iyi ki bulmuştu ve iyi ki beni seviyordu. Gözlerimi açıp biraz geri çekildim. Bunu gözlerine bakarak söylemek istiyordum.
"Henry, seni çok seviyorum."
Henry gülümseyip tekrar dudaklarımı öptü.
>><<
Vücudumda hissettim kolla irkildim. Gözlerimi işgal eden ışığa engel olmak için elimi siper etmiştim, ama çoktan uykumu kaçırmıştı. Gözlerimi açıp baktığımda buranın Henry'nin evi olduğunu gördüm. Yanımda yatan adama döndüğümde oldukça derin bir uykudaydı. Üzerimdeki örtüyü kaldırdığımda ikimizinde çıplak olduğunu farkettim, cidden her seferinde kendimi Henry'nin kollarında çıplak şekilde bulmam ne kadar normaldi bir durumdu tartışılması gereken bir konuydu bu. Gözlerimi devirip yerde sürekli titreyen telefonumu elime aldım. Alarm çaldığını düşünmüştüm ama bu daha çok bildirimdi. Hem instagramdan hem de mesajlar kısmından sayısız bildirim geliyordu. Artık öyle bir noktadaydı ki bildirimden dolayı telefonumu açamaz hale gelmiştim. Telefonumu tekrar kapatıp açtım. Girdiğim şifre sonunda işe yaramış ve telefonum açılmıştı. Tüm bildirimlerimi sessize alıp, ilk önce mesajlar kısmına tıkladım. Binden fazla mesaj almam istemeden ürkmeme sebep olmuştu. En mantıklı kişinin mesajlarına tıklayıp okumaya başladım.
Vi 💜
* Henry ile öpüştüğümüz bir fotoğraf *
El bu ne demek oluyor?
Tanrım El buna inanamıyorum.
Henry Cavill sana Seni seviyorum mu dedi?
Bana acil cevap vermelisin?
El herkes Henry ile çıkıp gittiğinizi görmüş neler oluyor?
Ella, annen fotoğrafınızı gördü.
Bence sen eve gelme.
El?
El meraktan öleceğim artık!
Ella??
El acil televizyona bak, ya da internete!
El instagramının çöktüğünden haberin var mı?
Tanrım El millet delirmiş gibi..
El instagramın 200.000 bin üzerinde takipçi kazandı.
Oha her yerde sizin fotoğrafınız var!
Kızım artık sen bir ünlüsün.Bu ve buna benzer bir sürü mesaj atmıştı, daha devamını okuyacak gücü kendimde bulamamıştım. Violete,
"İyiyim merak edilecek bir şey yok. Annemle konuşacağım. Ve evet Henry'leyim."
yazıp gönderdim.
Mesajlardan çıkıp Instagrama girdim. Profilimde 1 milyondan fazla bildirim vardı. Bunun bir gecede olması çok ürkütücüydü. Hesabım açıktı ama böyle bir şey olacağını asla tahmin edemezdim. Eğer etseydim asla açık yapmaz gizlerdim.
Takipçi sayım, 300.000 bine dayanmıştı. Bir çok kişi fotoğraflarımın altına yorum yapıyordu. İş o kadar ciddiye ulaşmıştı ki, fan hesaplarım bile açılmıştı. Bu rakamlar, ürkünç derecedeydi. Bir gecede bu kadar çok kişi tarafından takip edilip, beğenilmek istediğim bir şey değildi elbette. Bir an sosyal medyamı kapatmayı bile düşünmüştüm. Ama bunun için Henry'e danışmam gerektiğini biliyordum.Instagramdan çıkıp magazin sayfalarındaki hakkımızda çıkan haberleri okumaya başladım.
*Henry ile öpüşme fotoğrafımız.*
*Video için buluştuğumuz zamanki fotoğrafımız.*
*Başarı belgemi verdiği zamanki fotoğrafımız.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON (+18)
FanfictionBol +18 olcaktır. 18 yaşından küçükler ve rahatsız olanlar okumasın. #2 - Henrycavill