1 Ay Sonra
"Hazır mısın?", "Hazırım!", için için korkudan ölsemde tuttuğu elimi öyle bir kavramıştı ki hiç bırakmayacakmış gibi. Açtığı kapıdan birlikte el ele çıktık. Etrafımızdaki basın ordusunun sesleri ve flaşlarıyla birlikte arabaya doğru yürüyorduk.
"Bay Cavill açıklama yapacak mısınız efendim?",
Henry kendisine uzatılan mikrofonların arasında yürümeye çalışıyordu. Sıkı sıkı tuttuğu elimle bana destek oluyordu. Henry bana baktığında kafamı salladım. Açıklama için uygun bir andı. Henry durunca ben ve tüm basın ordusu durmuştu.
"Arkadaşlar sorularınızı sırayla alalım, fazla zamanımız yok.", dedi Henry gülümseyerek kameralara bakıyordu. Ben ise biraz gergindim.
"Ne zamandır birliktesiniz?",
Sahi biz ne zamandır birlikteydik? Yatmak birlikte olmaya dahil miydi?
"Henüz çok yeni." dedi Henry.
Ucu açık bir cevaptı kime göre yeni olduğu değişirdi.
"Birlikte çektiğiniz video 20 milyonu geçti bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?",
O kadar çok izlenilmiş miydi gerçekten?
"Bizim için önemli bir projeydi. Bu kadar beğenilmesi bizi de mutlu etti." dedi.
Evet tanışmamıza vesile olan bir projeydi. Kesinlikle mutlu ediyordu. İlk dansımızıda orada yapmış olduğumuz gerçeğinide ayrı bir yere not etmeliydik.
"Bayan Karina 2 Milyon takipçiye ulaşan Instagram hesabınızı neden kapattınız?"
2 Milyon kişinin beni takip etmesinden rahatsız olduğum için olabilir mi acaba? Bu durum herkese mi normal geliyordu ya? 2 Milyon kişi, seni hiç tanımayan ama hayatını takip eden, bence çok ürkütücü.
"Şey ben hayatımın özel olarak kalmasını tercih ediyorum. Hiç tanımadığım insanların beni takip etmesini fotoğraflarıma yorum yapmasını sakıncalı görüyorum.", dedim.
Ama sonra pişman oldum, keşke bu konu hakkında cevap hazırlasaydım daha önceden.
"Bay Cavill Instagramda bir kişi takip ediyorsunuz acaba o bayan Karina mı?",
Henry gülümseyerek bana baktı. Söyleyip söylememek konusunda onay almak ister gibiydi. Gözlerimi yumdum.
"Evet, kendisinin hesabı." dedi.
Tabiki yeni bir hesap açmıştım, dünyalarca ünlü modacaların çalışmalarını takip etmem gerekliydi ve kendi arkadaş grubumun paylaştıklarını görmek eğlendiriyordu beni. Ayrıca 200 kişilik küçük bir hesaptı ve rahat rahat fotoğraf paylaşabilirdim.
"Bay Cavill, Freya Allan ile aranızda bir şeyler olduğu söyleniliyordu bu doğru mu efendim?",
Tanrım yine mi bu kadın. Tamam bakışmaları oldukça romantikti ve ben dahil herkes aralarında bir şey olduğunu düşünmüştü. Ama bu adam şu an benim elimi tutuyordu ve ilk kez bir sevgilisiyle basın açıklaması yapıyordu. Bence beni ne kadar sevdiği bile burdan anlaşılabilirdi.
Henry herhangi bir cevap vermeyip, dudaklarımı öpmüştü. Bence bu yeterli bir cevaptı.
"Başka soru?", dedi Henry.
"Bay Cavill, evlenmeyi düşünüyor musunuz?",
Bu işte benimde cevabını bilmediğim bir soruydu. Benimle evlenmeyi düşünüyor muydu? Tabiki henüz erkendi böyle bir şey için ama bu bir düşüncedir ve herkes hayatındaki biriyle elbette bu tür konuları konuşurdu. Bizim için her şey daha çok yeni olsada daha önce hiç bu konuyu konuşmamıştık. Konuşmalı mıydık sanmıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON (+18)
FanfictionBol +18 olcaktır. 18 yaşından küçükler ve rahatsız olanlar okumasın. #2 - Henrycavill