Herkese merhaba,
Direkt konuya gireceğim, yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz üzere bizim okuma oranlarımız iyi ama beğenme oranlarımız oldukça düşük.
Günde en az 50 kişi okuyor ama sadece 5'i beğeni tuşuna basıyor.
Arkadaşlar ben günde en az iki tane bölüm yayımlıyorum. Bunlar kolay yazılmıyor, sürekli kitabın gidişatını hesaplamam gerekiyor.
O da yetmiyor, uygun fotoğraflar arıyorum. Eğlenceli konular bulmaya çalışıyorum.
Yani buraya bir emek veriyorum. Biliyorum sürekli beğenin dememi sevmiyor olabilirsiniz. Ama sizin beğenmeniz, bana destek olmanız, kitaba daha da özen göstermeme sebep oluyor.
O yüzden sizden ricam beğenmeniz.
Bu arada video ve şarkı yükleyemiyorum neden bilmiyorum, ben bu durumu çözene kadar size şarkı isimleri vermeyi düşünüyorum eğer isterseniz açar dinlersiniz.
Ben çünkü çoğunlukla o şarkıyı dinlerken bölümü dinliyor oluyorum.
Teşekkür ederim.
>><<
Düğün Günü
"Ünlü İngiliz aktör Henry Cavill, bugün Ella Karina ile dünya evine girmeye hazırlanıyor.
2.5 Sene önce çıkmaya başlayan çift, bilinmeyen bir nedenden ayrılmıştı. Çiftin kızları Elizabeth Cavill sayesinde tekrar birleştikleri düşünülen çiftin bugün öğleden sonra London Eye'de nikahları kıyılacak. Çiftin yakın çevresinden aldığımız haberlere göre Ella Karina kendi gelinliğini diktiği de söyleniliyor. Biz de buradayız ve bu yılın düğünü hakkında bilgi vereceğiz. Kanal 22'den Rose Mark'ı izlediniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON (+18)
FanfictionBol +18 olcaktır. 18 yaşından küçükler ve rahatsız olanlar okumasın. #2 - Henrycavill