𝐒𝐈𝐗/Hat

405 47 30
                                    

♡  Gyönyörű napot kívánok nektek, Lads! ♡ 

Meg is hoztam a hatodik fejezetet, amely a véleményem szerint eléggé izgalmas lett, ugyanis megismerjük Adeline halálának történéseit. Bízom benne elfogja nyerni a tetszéseteket, ha így lesz akkor visszajeleztek nekem valamilyen formában. Nagyon sokat jelentene! 

Elképesztően hálás vagyok nektek a rengeteg voteért, kommentért és megtekintésért, egyszerűen csodálatosak vagytok! 

Legyen további szépséges napotok! 

Jó olvasást! Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady ♡


 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 

~Mindenkinek csak egyvalaki jut, akinek a nevét elkiálthatja a halál pillanatában.~

Szabó Magda


Visszaemlékezés: 

Adeline Webster~

Azalatt a néhány nap alatt, míg Harry-vel a randinkra vártunk, vagyis tulajdonképpen arra, hogy elérkezzen a hétvége sokkalta jobban megismertük egymást. Beszélgettünk a családunkról, a régi gyerekkori emlékeinkről emellett szóba kerültek a jövőbeli elképzeléseink, amelyeket a göndör hajú fiú megint csak nehezen kotyogott ki. Mindenesetre nem hibáztattam, a családja szempontját nézve eléggé szigorúak voltak vele, ugyanis az édesanyja egy márkás cipőüzletet vezetett, míg az édesapja vállalkozó volt, így mindenképpen meglehetett érteni, hogy a gyermekeiknek is jót akartak. Csak, sajnos ezt a smaragdzöld íriszekkel megáldott kevésbé preferálta. 

A vizes hajamat törölgetve léptem ki a fürdőből egy óra környékén, ugyanis Harry-vel háromra beszéltük meg a találkozót. Úgy ismertettük egymással a terveinket, miszerint a megadott időpontban idejön értem, majd együtt elmegyünk az étteremhez, amit kinéztünk. Igazából boldog voltam, hogy engem is bevont a szervezésbe, ugyanis ki nem állhattam a meglepetéseket. Miután ezt megemlítettem neki, egy lemondó sóhaj keretében, de engedte, hogy én válasszak egy helyet, amelybe azután Ő is beleegyezett. 

Halkan dúdolgattam, miközben édesanyám felé sétáltam, aki a nappaliban nézte a tv-t miközben hajtogatta a nemrég kimosott ruhákat. Azután, hogy megpillantott szélesen elvigyorodott, ezt követően a mobilom felé intett kezével. 

-Alig néhány perccel ezelőtt jelzett.-ismertette velem, mire aprót bólintottam neki, ezt követően a komódhoz léptem, ahol a készülék foglalt helyet. Mielőtt még megfogtam volta a barna hajú nő felé néztem, és beszélni kezdtem. 

𝐀𝐔 𝐑𝐄𝐕𝐎𝐈𝐑-Búcsú (𝓗.𝓢) -Befejezett-Where stories live. Discover now