𝐐𝐔𝐈𝐍𝐙𝐄/Tizenöt

288 33 2
                                    

♡ Szépséges napot kívánok, Lads! ♡ 

Meg is érkeztem a tizenötödik fejezettel, nagyon bízom benne, hogy elfogja nyerni a tetszéseteket, s ha így lesz akkor valamilyen módon visszajeleztek nekem. Nagyon sokat jelentene!

Elképesztően hálás vagyok az eddigi megtekintésekért, voteokért és kommentekért egyszerűen fantasztikusak vagytok! 


¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


 ~Nem létezik annál nagyobb szenvedés, mint amikor valakinek csak egy részét szeretheted, pedig az egészet akarod.~

Alkonyattól pirkadatig c. film



Adeline Webster~

Harry meredten bámulta az éppen belépő édesanyját, akinek a jelenléte egészen idáig fel sem tűnt egyikőnknek sem. Hallottam, amint a fiú szívverése sokkal gyorsabb lett, emellett csaknem éreztem a belőle áradó idegességet is, ami talán bennem is ilyen ingerületet idézett fel. Nagyot nyeltem, ezt követően sebesen kezdett el forogni az agyam azon, mégis miféle kifogást tudnék felhozni, amely segíthetne a helyzetünkön. 

-Öhm... csak motyogtam magamban. Az iskolában írnunk kell egy fogalmazást arról, hogy mennyi mindent köszönhetünk a körülöttünk lévő személyeknek és, csak... hangosan gondolkoztam.-mosolyodott el nyugtatóan a göndör hajú, nemsokkal ezután szeme sarkából az irányomba nézett mire megkönnyebbülten bólintottam egy aprót. Már csak abban kellett bíznunk, hogy a nő is éppen annyira meglepődik a hirtelen válaszon, hogy elfogadja azt, sőt mi több beletörődik. 

-Most egy kicsit megijesztettél.-kuncogott fel az előttünk álló, majd szeretetteljesen rámosolygott a fiára, ezt követően hozzá sétált, és megölelte Őt-Egy pillanatra azt hittem, hogy... nem is tudom.-vakarta meg a tarkóját, amint felnézett a nála majdnem egy fejjel magasabb gyermekére. 

-Nem őrülök meg, ha erre akarsz célozni.-vonta össze kissé ingerülten a szemöldökét a fiú, nemsokkal később lábaira pillantott, talán a szülője égető tekintetétől. 

-Nem erre akartam célozni, csak... nem beszéltünk még erről, és fogalma sincs, hogyan érint ez téged. Aggaszt a helyzeted, mert valamilyen szinten hibásnak érzem magam, és most, hogy már hetek teltek el azóta, látom rajtad azt, hogy bár jobban van, mégsem vagy az a személy, mint előtte.-motyogta a sötét hajú nő, egyszer sem kiejtve azt, hogy miattam, vagyis inkább a halálom következményeképpen hidegültek el a fiával. 

-Talán sosem leszek az a személy, mint előtte, anya.-suttogta-Ne várd azt tőlem, hogy minden perccel egyre jobban leszek, mert képtelenség, és meglehet, jobb is, ha nem beszélünk róla.-hagyta rá, meg sem próbálva normális emberekhez méltón kivesézni a történéseket. Bár, lehet még nem állt készen rá... megeshetett, még velem sem lett volna képes teljesen nyíltan kifejezni azt amit érzett, annak ellenére sem, hogy mindeddig remekül megvoltunk. 

𝐀𝐔 𝐑𝐄𝐕𝐎𝐈𝐑-Búcsú (𝓗.𝓢) -Befejezett-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora