𝐎𝐍𝐙𝐄/Tizenegy

308 36 12
                                    

♡ Gyönyörű napot kívánok, Lads! 

Meg is hoztam a tizenegyedik fejezetet, amely minden reményem szerint elfogja nyerni a tetszéseteket! Örülnék néhány visszajelzésnek!

Nagyon-nagyon szépen köszönöm az eddigi voteokat, kommenteket és megtekintéseket, egyszerűen csodálatosak vagytok! 

Jó olvasást! Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady 


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



~Hideg szívvel, közönnyel nézek mindent,
Ami még nemrég lelkemig hatott;
Mi lett belőlem? Emberek közt járó,
El nem siratott, bús élő halott.~

Ady Endre



Adeline Webster~

-Most nekem kellene megkérdeznem, hogy készen állsz-e.-sandított felém a mellettem sétáló, megregulázatlan tincsekkel rendelkező fiú, akinek szíve éppen olyan erősen dobogott a mellkasában, mint az enyém tette volna, ha élő lettem volna. Így viszont csak furcsa, kissé émelygő érzés keletkezett bennem, mintha láz gyötörte volna a testem, ámbár tisztában voltam a ténnyel, ez elő sem fordulhatott. 

-Azt válaszolnám, hogy egyáltalán nem.-motyogtam vissza neki, holott tökéletesen tudtam, mindössze Ő érzékelte a szavaimat. A rendőrség belterében egyszerű dolgunk volt, Harry elmagyarázta miért jött, és emiatt könnyedén beengedtek minket, azzal ott hagyva a folyosón, hogy az ügyben eljáró nyomozó nemsokára érkezni fog, csak papírokat tölt ki. 

Harry abban a hitben élt, hogy egyszerűen eltudja mondani majd azokat a fejleményeket, amiket majd hangoztatni fogok neki, ámbár volt bennem apró félelem emellett kétely is azzal kapcsolatban, hogy én képes leszek-e kiejteni minden bántó és sérelmet okozó szót. Valójában rettegtem a ténytől, hogy többször is meg kell majd járnunk ezt az utat, és tisztában voltam vele, ha a szívem dobbant volna még, akkor minden bizonnyal majd' kiszakadt volna a helyéről. 

-Jó napot kívánok, Anderson nyomozó vagyok, miben segíthetek?-lépett elénk egy középmagas, harmincas évei körül járható férfi, kinek kék íriszei érdeklődve figyelték a mellettem álló fiút, míg fekete hajába könnyedén belekapott a menetszél. 

-Harry Styles vagyok, a napokkal ezelőtt történtek miatt érkeztem. Az egyik kollégája mondta még aznap a parkban, hogyha valamiféle kérdésem van vagy eszembe jutna valami, akkor Önt keressem.-vágott bele a közepébe, mindenféle rávezetés nélkül. Észleltem, hogy a szíve erősen dobogott, emiatt pedig szerettem volna megfogni a kezét, de inkább türtőztettem magam. 

𝐀𝐔 𝐑𝐄𝐕𝐎𝐈𝐑-Búcsú (𝓗.𝓢) -Befejezett-Where stories live. Discover now